Ducati SuperSport 950 S – Dobry bo CZERWONY!
22 listopada 2022Landrover Defender 110 HSE 3.0 Diesel R6 Turbo 300KM 2022. Luksusowo w bloto!
22 listopada 2022Mieliście rację! Zasięg elektryka zimą potrafi zaskoczyć! (PL 4K) | eCaroSeria
@CaroSeria #ecaroseria #mustangmache #mustangmacheawd #wszystkooelektrykach
🔥🔥🔥
Subskrybuj nasz kanał jednym kliknięciem 👇✌
https://www.youtube.com/caroseria/?sub_confirmation=1
CaroSeria: Klepiemy o samochodach. Ale tylko o takich, które budzą w nas jakieś emocje. Albo przynajmniej są kontrowersyjne. Nieoczywiste. Rzadkie. Jakieś. Czasami na wesoło, innym razem poważniej, ale zawsze szczerze i uczciwie. Nowe auto wjeżdża na kanał w każdy piątek. Raczej później, niż wcześniej.
Program zawiera lokowanie produktu.
5 Comments
Oglądam już któryś odc i jestem rozczarowany poziomem wiedzy prowadzącego. „Piję” tutaj do pompy ciepła – proszę się doszkolić i nie wprowadzać widzów w błąd.
A to powiedz nam coś na ten temat, chętnie się doszkolimy!
@CaroSeria Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę internetową;) Cieszę się, że mój komentarz został dostrzeżony bo moim celem nie był atak, a pomoc.
Podstawową różnicą pomiędzy pompą ciepła, a „standardową grzałką” używaną w samochodach elektrycznych jest to, że to drugie urządzenie jest mniej efektywne. Zwykła grzałka jest w stanie zamienić 1kW energii elektrycznej w max 0.999kW ciepła, a pompa ciepła w korzystnych warunkach może dać efekt nawet kilku kW ciepła – podobnie jak ma to się w przypadku domowych pomp ciepła. Oprócz tego niektórzy producenci, w tym np. Tesla, rozbudowała ten system o odbiór ciepła z rozgrzanych baterii itd, aczkolwiek jest to dodatek do systemu ogrzewania.
Skoro zyskałem już trochę atencji to pozwolę sobie skomentować testy zużycia energii. W związku z pomiarem podczas jazdy tylko w jednym kierunku, otrzymane zużycia mogą być niedokładne, a wyniki różnić się od rzeczywistych znacząco. Proponowałbym przeprowadzać takie testy jadąc tam i z powrotem kilkunastokilometrowy odcinek drogi – im dalej tym lepiej. Dzięki temu wyniki oraz porównania pomiędzy różnymi samochodami bedą bardziej miarodajne.
Zerknijcie na kanał teslabjorn – być może Was zainspiruje.
Za chwilę będzie inny problem – schłodzenie baterii/ogniw w lato, jak przypiecze asfalt do +43 stopni lub więcej. Wówczas wentylatory będą chłodziły ogniwa na maksa i zżerały baterie na potęgę, czyli w skrócie….schłodzić baterię baterią. Logic.