Nie zgłaszaj teraz! #MOTODORADCA
8 września 2023Agresja drogowa – Zjechanie przez BMW i … #1209 Wasze Filmy
8 września 2023Motodziennik Warsztat: HYBRYDA z FORDA Mondeo, C-Max. MASAKRRRA
Dzień dobry
wspólnie z KrupaTronic rozbieramy skrzynię, cały zespół hybrydowy z kilkuletniego Forda C-Maxa. Rozbieramy i składamy:)
Namiary na chłopaków:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100063484513605
Miłego oglądania
4 Comments
Drogi Panie Jacku, te pęknięcia w odlewie jak wyszły takie z fabryki to był „fak ap” podczas dewelopmentu/albo skończyła się kasa na furtowanie dostawcy, i takie coś się dopuszcza po warunkiem że przeszło walidację na 100k km, w końcu martwimy się do końca gwarancji. Same szczeliny mogą cieknąć ale należy pamiętać że stopy aluminium mają różne klasy szczelności od A do F, odlewy do szczelności stosuje się chyba stopy/rodzaj metalu z klasą A i B. Te C-F mogą być trochę gąbkowate ze względu na strukturę i sposób studzenia. Dodatko może być test szczelności na ciśnieniu 2x lub 3x, i jak to przetrzyma to „jedzie do klienta”. Nie che Pan wiedzieć jakie rzeczy dopuszcza się z tzw. czasowym odstępstem 😉
Jest to odlew wykonywany metoda ciśnieniowa to co widać to ślady po siatce pęknięć na formie.
Kocham diesla z manualem jak to widzę
Krupa jest rewelacyjny. Moje automaty tam serwisuję.