Rowerzysta na jezdni a droga dla rowerów po lewej stronie – kto ma racje? #1203 Wasze Filmy
30 sierpnia 2023Wiesz co oznacza TEN znak? 🤔🚙
30 sierpnia 2023Toyota RAV4 2023 GR Sport 222 KM AWD-i test PL Pertyn Ględzi
Znam ten samochód na wylot, a jednak pewne rzeczy mnie zaskoczyły.
Test w @CarTests: https://www.youtube.com/watch?v=8fEnFH294Lo
Zdjęcia: Michał Śniadek (@CarTests)
YT: https://www.youtube.com/CarTests?sub_confirmation=1
IG: https://instagram.com/michalsniadek
Do obejrzenia kompletnych sesji zdjęciowych zapraszam na swoją stronę: https://pertyn.com
Fb: https://fb.com/pertynmaciejpertynski
Insta: https://instagram.com/pertyn
Kontakt: zapytajpertyna@pertyn.com
#Toyota #RAV4 #GRSport #Facelift #Test #Pertyn
7 Comments
6:20 – nie rozumiem zachwytu nad komfortem foteli. Mam wręcz wrażenie, że jest to bardzo naciągana teoria, czy wręcz kłamstwo. Siedzisko w fotelach za krótkie, słabo podpiera uda w dłuższej trasie, zagłówek wypycha głowę do przodu co powoduje ból w górnej części kręgosłupa. Kierownica jest zbyt daleko od fotela – bolą łokcie i nadgarstki w dłuższej trasie… nie, i jeszcze raz nie. Przejeździłęm tym autem kilkadziesiąt tys km służbowo, trasy zawsze powyżej 300km. Masakra jeśli chodzi o pozycję za kierownicą. Poza tym auto bardzo fajne.
Ale piszesz konkretnie o fotelach wersji GR-Sport, czy RAV-4 jako takiej?
@Mariusz Pelc Fotele są identyczne niezależnie od wersji
fajny filmik pozro. ale naped nie moze byc inteligentny
Dokładnie, BIOTAD PLUS team💪💪
Dlaczego nie wspomniano na filmie o drastycznie beznadziejnym wyciszeniu? To auto jest fatalnie wygłuszone. Moja teoria o tym, że Toyota Motor Poland „nakłania” dziennikarzy do powstrzymania się od nadmiernej krytyki, się potwierdza
Też jak nią jechałem to się rozczarowałem. Mam C-HR i to najbardziej wkurzająca część tego auta – słychać wszystko z zewnątrz. Po jeździe próbnej RAV4 zaryzykowałem i wziąłem kota w worku, nowe C-HR 2024 – zobaczymy jak będzie.