Kia Stinger i EV6, czyli ja Wam Dam elektryki! (TEST PL 4K) | eCaroSeria
29 marca 2023EKO EKO Ekologia😁😁😁
29 marca 2023NAJGORSZE wersje FAJNYCH samochodów
Sprawdź ofertę części z darmową przesyłką na Olx:
https://bit.ly/3ZmWxxf
—
Ten odcinek to opowieść o tym jak fajne auta stały się niefajne.
—
Subskrybuj WWIT Na luzie ► https://bit.ly/3upNZ9T
Obserwuj nas na Insta ► https://bit.ly/2PonByl
Współpraca:
hello@wheelwith.it
—
Materiały użyte w filmie nie są naszą własnością i zostały użyte na mocy prawa cytatu.
3 Comments
Nie wiem skąd się bierze takie przekonania ale to pewnie tylko tych którzy nigdy nie jeździ automatem produkcji japońskiej z lat 90 że niby wolno zmieniało biegi otóż nie zmieniały bardzo szybko biegi, a straty czasowe wynikały z trzech powodów:
1- inne przełożenia z racji braku jednego biegu
2- przekazywana moc była przez hydrauliczne sprzęgło ( hydrokinetyczne) z tego powodu strata niewielka czasu była tylko przy pierwszym biegu podczas samego ruszenia nim hydrokinetyk osiągną pełne ciśnienie, i
3 powód że były trochę cięższe niż manualne skrzynie,
Same zmiany biegów były i tak szybsze niż większości kierowców w manualnych skrzyniach.
A i owszem jak wyciągniesz baterie z Priusa to jeszcze masz LPG czyli dalej hybryda 😂😊
Wersję base model maja swój klimat