Domowa / Samoloty / Samolot podleciał zbyt blisko drugiego!

Samolot podleciał zbyt blisko drugiego!

Kanał YouTube „Samoloty” opublikował nowy filmik.
Serdecznie zapraszamy do oglądania i subskrybowania kanału.

Źródło do kanału: https://www.youtube.com/channel/UCbl_evkExPHSJC85glMIQsA

O Mateusz Stepien

Mateusz Stepien
Właściciel firmy Magic-IT, wielki fan motoryzacji, który nie boi się dzielić swoją wiedzą.

Sprawdź również

Lądowanie największego samolotu świata w Warszawie!

Kanał YouTube „Samoloty” opublikował nowy filmik. Serdecznie zapraszamy do oglądania i subskrybowania kanału.

66 komentarzy

  1. Avatar
    Wojtek Żelki

    Ja nad stadionem to bym jeszcze nizej podlecial. Dla efektu i tymczasowej sławy hiiihiih

  2. Avatar
    Samoloty Info

    Fajny odcinek ☺👍

  3. Avatar

    Hmmm 🤔 Ciekawy filmik. Czekam na drugą część! (nie mogę już się doczekać premiery twojej gry, czuje, że przegram w nią setki godzin).

  4. Avatar

    Ja se pomyślę: po co mam pisać komentaż i tak nie wygram. A może mnie zaskoczycie?

  5. Avatar
    Dawid Śliski

    Tyle ile będzie like to tyle pisze samoloty

  6. Avatar

    No, blisko.

  7. Avatar
    I MrKondziu I

    Jaki sens ma tankowanie myśliwca w locie? Czy nie taniej jest, aby myśliwiec sam wylądował i zatankował, zamiast wysyłać obciążony paliwem kolejny samolot?

  8. Avatar
    Diamond Girl

    Drugi pilot: nie jesteśmy za blis…
    Bummm 🎆 😂😂😂

  9. Avatar
    idę na inny kanal

    Ile będzie like tyle napisze samoloty✈️ (Będzie aktualizowane jak najszybciej)

  10. Avatar

    Kto pomyślał, że chciałby tak sobie polatać z A380 nad Dubajem ?

  11. Avatar

    3:23 Chyba pasażerski…

  12. Avatar
    Gosia Czerwień

    𝚔𝚘𝚐𝚘 𝚝𝚎𝚣 𝚒𝚛𝚢𝚝𝚞𝚓𝚎 𝚣𝚎 𝚔𝚘𝚖𝚎𝚗𝚝𝚊𝚛𝚣𝚎 𝚜𝚊 𝚝𝚎𝚛𝚊𝚣 𝚗𝚊 𝚐𝚘𝚛𝚣𝚎 𝚊 𝚗𝚒𝚎 𝚗𝚊 𝚍𝚘𝚕𝚎 𝚒 𝚝𝚛𝚣𝚎𝚋𝚊 𝚜𝚒𝚎 𝚌𝚘𝚏𝚊𝚌 𝚍𝚘 𝚐𝚘𝚛𝚢

  13. Avatar

    Nie lajkuj tego komentarza

  14. Avatar

    Co to ma być ?
    Słabe.

  15. Avatar
    Amelia Ziaja

    Czy tylko ja boję się latać ale uwielbiam oglądać filmiki o samolotach?

  16. Avatar

    Co wolicie?
    Ryanair czy Wizzair

  17. Avatar

    Ostatnia scena (z Emirates) kojarzy mi się mocno z tym filmikiem 😄
    https://youtu.be/yowB2raNzrk

  18. Avatar

    Nie wiem może zagraj we gry na kompa o samolotach np. Microsoft fligt simulator lub rouge aces

  19. Avatar

    Cześć wszystkim!

    Tak poprostu cześć i to tyle.

  20. Avatar
    Mikołaj Bącik

    Ten komentarz na 100% nie wygra

  21. Avatar
    Marek Konieczny

    3:22 Kiedy z ziomkiem spóźnicie się na samolot

  22. Avatar

    Pozdrawiam najlepszy kanał na YT pozdrawiam zapraszam Patryku na VATSIM lajkujcie

  23. Avatar
    Wojciech xxx

    Kurła to ostatnie nagranie…no mają chłopy jaja żeby od tak sobie lecieć za samolotem 😎
    Miny pasażerów bezcenne 😂

  24. Avatar

    Adam, przeleć wszystkich!

  25. Avatar

    Podwaliłeś pomysł od Lucasa 😛

  26. Avatar

    Coś podobnego robi taki anglojęzyczny youtuber lucaas.

  27. Avatar

    W jakiejś lecjwej amerykaniskiej komedii była scena z absurdalnie bosko przelatujacym samolotem,do tego stopnia ze okna dwóch maszyn się stykły

  28. Avatar

    1:15 aż uszy bolą jak słyszę te wszystkie: pull up, pull up, too low, terrain, too low, terrain

  29. Avatar

    jak wygram konkurs za like to zrobie givek na wygraną koszulkę tym, którzy polubili 😉

  30. Avatar

    Może maraton z tej serii?🤨

  31. Avatar

    Kiedy można się spodziewać dostawy twojej gry?

  32. Avatar

    Fajnie że nowa seria na kanale

  33. Avatar

    Siema @samoloty ty już wysłałeś te gry? (Bo ja nie dostałem więc nie wiem?)

  34. Avatar

    Inspirowałeś się serią od kanału lucaas?

  35. Avatar
    Yeah I don't know

    Cóż bardzo ładne są te twoje koszulki więc postaram się i proszę was wszystkich o pomoc. Zostawcie lajka😁 z góry dzięki.

  36. Avatar

    Nagraj teraz film o liniach lotniczych od początku pandemii

  37. Avatar

    Widzę, że seria podobna do jednej popularnej (angielskiej) na youtube, cieszę się, że pojawiła się takowa po polsku!

  38. Avatar

    Polecam też kanał lucaas i na nim serię weekly dose of aviation

  39. Avatar

    -Kiedy pilot czyta komentarze na YT i chce przewinąć do góry: PULL UP
    -Kiedy pilot chce przeczytać tylko fragment komentarzy: FLAPS 10
    -Kiedy pilot chce przewinąć filmik o 20 sekund: Course 20 degrees
    -Kiedy pilotowi laguje odcinek na yt: SQUWAK 7600 RADIO FAILURE
    -Kiedy pilot zobaczy ładną Panią: poproszę stewardessę do kokpitu na chwilkę

  40. Avatar
    GoralKiller xD

    Ale ty mnie teraz zaimpowales…😀

  41. Avatar
    Mariusz Wróblewski

    Hmm…nie kojarzę, by SAA kiedykolwiek miał w swojej flocie Embraery, chodzi o SAAirlink ?

  42. Avatar
    Bartłomiej Walich

    A co jeśli najbardziej polubionym komentarzem będzie twój?

  43. Avatar

    💃🏿 💃🏿
    ⚰️
    💃🏿 💃🏿

    Poznajecie?

  44. Avatar

    A skont wiesz że rogue Canada nie tankował w powietrzu

  45. Avatar
    Bartłomiej Choncel

    Jebać PiS

  46. Avatar

    Ja tam się boje latać samolotami xD

  47. Avatar

    Patryk to taki poszukiwacz tylko w lotnictwie

  48. Avatar
    Waciak Design

    Lucaas

  49. Avatar
    Lubię Placki

    Za taką cenę jakie są te dwa przeloty to ja bym się spodziewał jakiejś katastrofy i wtedy to 40000 by miało sens

  50. Avatar
    Świr paleta

    Dobra robota ❤️

  51. Avatar

    Kapitan : Że ja nie dam rady?

  52. Avatar

    W sumie to dlaczego nie mogliby się chycić skrzydła jak lecieli obok a380?

  53. Avatar

    Pewnie chcieli parę skleić jak w drifcie

  54. Avatar
    Kazimierz Wielki

    KOMENTARZ Z NAJWIĘKSZĄ ILOŚCIĄ POLUBIEŃ 🤣😊

  55. Avatar

    co XD

  56. Avatar

    1:16 panie pilocie podwysz pan pułap bo alarmy dzwonią

  57. Avatar
    Mati Remontuje

    Mega film pozdro 😉

  58. Avatar
    Tomek Pakulski

    Wszyscy ludzie:
    Jak można wyładować bez podwozia nir da się

    Pilot z 2:24 :
    Ach nic specjalnego codzienność

  59. Avatar

    Dajcie mi kurła Lajka bo chuj mnie szczeli jak znowu przegram giławeja

  60. Avatar

    Pewnie nikt nie bedzie like dawał pod kometarzem xd

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *