Domowa / YouTube / Zachar OFF / Nissan Silvia S15 ⚡️ – nie przeszkadzać!

Nissan Silvia S15 ⚡️ – nie przeszkadzać!

Kanał YouTube „Zachar OFF” opublikował nowy filmik.
Serdecznie zapraszamy do oglądania i subskrybowania kanału.

Źródło do kanału: https://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl

O Mateusz Stepien

Mateusz Stepien
Właściciel firmy Magic-IT, wielki fan motoryzacji, który nie boi się dzielić swoją wiedzą.

Sprawdź również

Maybach 57 – przepych, którego nikt nie chciał…

Kanał YouTube „Zachar OFF” opublikował nowy filmik. Serdecznie zapraszamy do oglądania i subskrybowania kanału.

200 komentarzy

  1. Avatar

    Link do promocji: https://mubi.pl/zachar/

    Trudno w to uwierzyć, ale Adam jeździ Silvią na co dzień jako autem rodzinnym z wózkiem i fotelikiem!

    Link do MotoControlera: https://motocontroler.com/

    Subskrybuj kanał Zachar OFF: http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1

    Zobacz co testuję teraz:
    https://www.facebook.com/zacharoffpl
    https://instagram.com/zachar_off

  2. Avatar

    Właściciel mega kumaty w temacie, szacun 🙂 A Silvia cudo..

  3. Avatar
    Pawel Wisniewski

    Super odcinek, właściciel z mega wiedzą na temat.

  4. Avatar

    pół filmu to jakieś flaki z olejem !

  5. Avatar

    Zajebisty film, chuja zrozumiełem😂 pozdrawiam wlasciciela i Zachara!

  6. Avatar

    Oponki KUMHO które zamiatają Michelin czy Pirelli, polecam do dynamicznej jazdy.

  7. Avatar
    Piotrek kertoiP

    Czy felga to Japan Racing JR21? 🙂

  8. Avatar
    MordoTyMoja007

    A ja mam premium i nie mam reklam 😉 i nie piszcze.

  9. Avatar

    Jak bym widział siebie fajnie fajnie 😅😂😂

  10. Avatar
    Konrad Michalik

    Widze Adam z MTuning 🙂 Ostatnio filmik z michem był 🙂

  11. Avatar

    Pierwszy raz nie zerknąłem ile minut ma filmik. Tak się oglądało, że nawet nie zauważyłem, dopóki nie przeczytałem komentarza PanGeek. No nieźle 👍👍👍😊😊

  12. Avatar

    Zahar, wyglądałeś przekomicznie na tylnym siedzeniu xD jakbyś kucał xD

  13. Avatar

    Pozytywnie zajawiony właściciel 🙂 dobrze się go słucha.

  14. Avatar

    Ładny "grzechotnik" 😍

  15. Avatar
    Patryk Bryłkowski

    Moje wielkie marzenie, to to auto w wersji cabrio:) Jedyne piękny 4 osobowy samochód z twardym składanym dachem:>

  16. Avatar
    Maserati GranTurismo

    Szkoda ze nie ma kierownicy po lewej stronie w tym modelu

  17. Avatar

    35:41 Ała 🙄

  18. Avatar

    35:40 Ups krawężnik zachaczony, niski bo niski ale widać xd

    • Avatar
      Mateusz Myszke

      Felgi + Opony krzyczały "Ty kurrr.. debilu, delikatniej" :DD oczywiście z pełnym szacunkiem do Właściciela i Zachara 🙂

  19. Avatar
    WolfPiotгК2ᴴᴰ

    Zaaaajeee*

  20. Avatar

    Kurde kiedy ae86 bylo tak tanie dlatego wtedy nie mialem 18 lat 🙁

  21. Avatar
    Lovepugs Gruby no-lifer

    Wszystko jest fajne ale obawiam się ze tutaj to juz zahacza o lekka psychoze ze strony wlasciciela. Az boje sie pomyslec w jakim stopniu to co to auto ma w "tle" go konsumuje.

  22. Avatar

    "To auto jest jak Mona Lisa, po prostu go nie rozwal".

  23. Avatar

    Fajny ziomuś ;D

  24. Avatar

    Kocham to auto <3 super odcinek pozdrowienia 😉

  25. Avatar

    Motoznawcy teraz: „2L? Silnik kosiarki? Dwa kartony mleka maja wiecej pojemnosci!“

    Nissan Silvia: 2L 250km.
    Motoznawcy: 🤤🤤🤤

  26. Avatar

    chuja zrozumialem ze spraw tech. ale i tak spoko pan Z pasja opowiada na wesoło z przymrużeniem oka. hehe ale wiadomo na plus

  27. Avatar
    Jaroslaw Bazak

    Zachar, czy to nie Twój SEC wczoraj pomykał na lawecie z Łodzi/Warszawy w kierunku Katowic ?

  28. Avatar

    Nie wiem o co chodzi tym piedziesieciu trzem niedorozwojom co dali łapke w dół! Świetny film, świetny poziom,świetne auto!!!

  29. Avatar

    "Stwierdzilismy razem z zona" alez to jest piekne 😍

  30. Avatar

    Gdyby to nie był angol…..

  31. Avatar
    pytasz dzika?

    Świetne auto, właściciel zna się na rzeczy i widać że ma wiedzę. Pzdr.

  32. Avatar

    TurboKillers

  33. Avatar
    rushing banana

    spoko wlasciciel i woz! Zachar nie najezdziles sie tym razem 🙂

  34. Avatar

    Ja bym pomyślał nad kompletem nowych opon w prezencie zamiast tego talonu na sprawdzenie auta, a te stare zjarał do końca. Przecież sam chciał 'slajdem', a tu chyba slajd jak w Tonym Hawku bardziej, albo w power poincie. Napierdalać takim samurajem bokiem! I Przy takich autach macanie plastików to się łosie w lesie śmieją. 😂

  35. Avatar

    odcinek ma 41 min ponad z czego ciekawe jest 41 min, właściciel spoko, fajnie sie go sluchało a o aucie nawet nie ma co wspominać bo po prostu sztos

  36. Avatar

    Auto ma zwiększony Boost? Coś mi to mówi. Czyżby auto było u Coobcia?

  37. Avatar

    Piękne i wyjątkowe auto, a właściciela miło posłuchać bo wie o czym mówi i widać że uwielbia swój wózek ;]

  38. Avatar

    kiedy to bylo krecone?ludzie bez masek drzewa bez lisci…..

  39. Avatar
    Tomasz 6400t

    Z tym hałasem szpery to bym oci… i och… jednocześnie ;).

  40. Avatar
    Dominik Kocznur

    Właściciela super się słucha 😁

  41. Avatar

    Śliczna! 😍

  42. Avatar

    Auto cud, żona skarb, że też ma zajawkę na takie auta 🙂

  43. Avatar
    Krzysztof Slipcewicz

    Szacun za wiedzę i zamiłowanie

  44. Avatar

    Piękna S15 Dasiek, do zobaczenia na JF

  45. Avatar

    Boris Johnson w Zachar OFF 😅

  46. Avatar

    Zachar sprawiasz wrażenie bardzo stabilnego emocjonalnie, miło się słucha twoich wypowiedzi itp,:D Pozdro

  47. Avatar

    Piękny samochód !!

  48. Avatar
    kuba michnowski

    Gość spełnił moje marzenie tym autem. Takie daily to….. mmm <3 Pozdrawiam właściciela

  49. Avatar
    Jazda bez Celu 18

    Tylne lampy jak w lagunie

  50. Avatar
    Oleksandr Stoliarets

    Купил Ниссан, направяй го сам))) pozdro TKCREW

  51. Avatar

    oglądam pełno kanałów gdzie reklamują te porównywarkę i ty jako jedyny mnie przekonałeś do tego, żeby sprawdzić 🙂

  52. Avatar
    Gwidon Dwidon

    Fajnie zakręcony koleś. Pozdrawiam.

  53. Avatar

    spoko ziomeczek ;]

  54. Avatar

    Tez mi sie marzy 🙂 Ale to raczej nieosiagalne dla mnie 🙂 Pozdrawiam.

  55. Avatar
    Krzysiek Sli

    Po miniaturce daje łapkę. Liczę że będzie dobrze.

  56. Avatar

    s15 to marzenie mój cel to jego spełnienie <3

  57. Avatar

    A nie powiwdzieliscie jaka jest średnica miejsca na koło zapasowe żeby wsadzić butlę lpg?

  58. Avatar

    AE86 za 7 tyś?

  59. Avatar
    Michał Antoniewicz

    A co to za piękne S63 AMG w oddali 😀

  60. Avatar
    Wojciech Góra

    Ale bym sobie takim nissanem po bułki pojeździł <3

  61. Avatar

    Zajebisty samochód i zajebisty właściciel. Widać, że siedzi w temacie i zna się na rzeczy. To są moje klimaty, drifting, touge, japońskie furki. Mega szanuję. Mega szkoda, że teraz ceny tych wozów poleciały w górę, a zwłaszcza 86. Zanim ja zdam prawko i się czegoś dorobię to już nie będę miał w ogóle szans kupić żadnej z moich wymarzonych fur, chociaż w biedniejszej specyfikacji.

  62. Avatar

    gość ma taką gadaną że śmiało mółby jakiś kanał na yt prowadzić, serio!

  63. Avatar

    S15 to najpiękniejsze coupe w historii

  64. Avatar
    biednystudent

    22:00 Plastiki w Nissanie… X-trail z 2006, deska rozdzielcza z betonu od samej góry, do samego dołu 😋 Zachar zatrudnij tego Pana, jego entuzjazm motomaniaka jest porażający.

  65. Avatar

    Auto znam tylko z gry Race Driver Grid. Świetnie się tym driftowało i wygląd niesamowity jak na nissana.

  66. Avatar

    slicznotka, felunek bardzo ladnie siedzi, fajnie ze taka silvia jezdzi w pl. szacun

  67. Avatar

    Kolega nadaje się na prezentera motoryzacyjnego Serio :0

  68. Avatar
    Piotr Panasewicz

    2:50 i ma latać BLOKIEM

  69. Avatar

    Piękne auto, przesympatyczny właściciel. Przypomina charyzmą prowadzącego kanał "Historia bez cenzury". Zachar, dziękuję Ci za to że ludzie otwierają oczy na to że można jeździć inaczej. Sam kiedyś szukałem samochodu ciekawego, nieprzeciętnego do jazdy na codzień, czasem bardzo daleko i padło na Lexa IS300, czyli 2jz. Jest już turbo i manual z Supry a dalsze projekty w drodze. Też mam banana na twarzy jak jadę po bułki… pozdrawiam wszystkich zakręconych!!!

  70. Avatar
    Jestemz Marsa

    Cześć. Umowa stoi. Kliknięte i sprawdzone. Cześć!

  71. Avatar

    Kurcze – chętnie bym tam klikną ale ubezpieczam sie w Szwajcarii iraz że na pewno tanio nie ma a dwa że zawsze wypłacają pełne i prawdziwe odszkodowanie .

  72. Avatar
    Bartek Strzelczyk

    Dzięki czemu jest taki odgłos po zmianie biegu? Niesamowity!!!!!

  73. Avatar
    Maciej Baran

    Ja pierdole ae86 za 7 tys

  74. Avatar

    Znam to auto z Forzy Horizon

  75. Avatar
    Wojciech Obczyński

    Chyba pierwszy tak długi odcinek. Zdrowia i oby tak dalej!
    #zacharOFF

  76. Avatar
    Jacurra Metoo

    3:24 miauknął jak kot 😀

  77. Avatar

    Super Fura <3

  78. Avatar
    Polish drift girls

    Mi się podoba ten samochód

  79. Avatar
    Tonny Montana

    Śliczna jest 😍

  80. Avatar

    Brawo Panie Zacharze za inicjatywę z dealem z widzami! Obie strony zyskują – a i tak kazdy z nas musi wykupywać ubezpieczenie OC

  81. Avatar

    Milosnicy japonskiej motoryzacji zawsze sa zajarani i zawsze wiedza o czym mowia, milosnicy niemieckiej motoryzacji nigdy nie maja nic do powiedzenia o swoich samochodach poza.. “robiles rozrzad?”

  82. Avatar

    zachar nie potrafi japończykami , Japońca kręć do końca ! To nie europa 35:40 ZACHAR??? szanuj felgi to nie tico

  83. Avatar
    Andrzej Baek

    Świetny odcinek, Autko i Właściciel Niesamowici !

  84. Avatar

    Żadko się to zdarza, że bohater odcinka skradnie prowadzenie odcinka, ale przydarzyło się i tu :). Przefajny właściciel :)! Gdyby miał kanał i tak fajnie opowiadał o innych autach to oglądałbym z wielką przyjemnością. Bardzo miło się słuchało i oglądało. Dzięki
    Auto – szkoda ze takich auto już nie robią….

  85. Avatar

    Jak pierwszy raz zobaczyłem ten samochód na żywo, to dwa dni z kumplem próbowaliśmy rozwikłać co to za auto bo nigdzie na zewnątrz nie miało loga Nissana, tylko ten charakterystyczną literę S wyglądająca jak piorun.

  86. Avatar

    zachar skorzystałem w styczniu 😀 dzięki ! #mubipl

  87. Avatar
    Tomasz Zdanowicz

    Wielki szacun dla Właściciela! Ogromna wiedza i umiejętność jej przekazania. No i coś co bardzo cenię: ROZSĄDEK za kierownicą tak mocnego auta.

  88. Avatar
    Kacper Sułek

    Jeśli ktoś ma r34 napiszcie do zachara prosze <3

  89. Avatar
    Szymon Fryś

    Kuźwa myślałem nad tymi felgami. Super się prezentują wybrałem jednak OZ Racing głównie ze względu na wytrzymałość. Jeśli właściciel to czyta lub ktoś kto je ma proszę się wypowiedzieć jak z tą wytrzymałością?

  90. Avatar

    Może jakiś nissan skyline r34 następnym razem

  91. Avatar
    J Stankiewicz

    cacy auto

  92. Avatar
    Mateusz Jaslik

    Zachar twój gość wygląda jak Armin van buuren 😀

  93. Avatar

    Bardzo pozytywny właściciel s15 bardzo fajnie się ogląda

  94. Avatar
    Piotrek94 Piotrek94

    O gość od Buddy 🤭😉

  95. Avatar

    Świetne wystąpienie!! Ogromna wiedza i jeszcze większa pasja, najlepiej spędzone 41 minut. Pozdro 😀

  96. Avatar

    Jeden z lepszych odcinków! AUTO SZTOS <3

  97. Avatar
    Bartek Pacoń

    Fajna wersja s15 widać że gość zna się na rzeczy fajnie byłoby jak byś zrobił test Nissana 370z

  98. Avatar
    paweł połczyński

    Niesamowite auto i niesamowity właściciel. Propsy 👌🏻

  99. Avatar

    Już gdzieś widziałem tego Adama 😉 omawiał chyba układy dolotowe na innym kanale…

  100. Avatar

    Ale to było dobre! ❤️

  101. Avatar

    Tata dał wolne? Po co mówić że szef…

  102. Avatar

    Pamiętam jak kilka lat temu widziałem go jeszcze na japońskich blachach i robiłem zdjęcia i rozsyłałem znajomym 😀

  103. Avatar
    Tomasz Widurski

    dobrze gada ,polac mu

  104. Avatar
    multiniegrzeczny

    30:51 Nie gnieciesz go do końca.
    Zachar: Wiem! 😀

  105. Avatar
    Grzegorz Malinowski

    Auto marzeń 🙂

  106. Avatar

    Hamulec seryjny 280mm to jak w Golfie TDI xD

  107. Avatar
    Michał Łapiński

    Auto zajepiste. Pozytywny właściciel.

  108. Avatar
    Henryk Jaskólski

    Tak z czystej ciekawości. Może mi ktoś kto minusuje wyjaśnić dlaczego to robi? Minusujecie auto , właściciela czy Zachara tak dla zasady? Dziękuję

  109. Avatar
    M. Kochanowski

    Zachar… bierz gościa do kręcenia filmów bo ma dobrze gadane 😀 mówi z pasją, ale nie przynudza. Nauczysz go co nie co i chłopak ma szansę wybić się na recenzenta samochodowego 👍😀

  110. Avatar

    Oto mamy przepis na idealny odcinek, super fajne auto i świetny właściciel, świetnie się to ogląda 😉👍

  111. Avatar

    Cudowne auto, świetny film 🙂

  112. Avatar
    Sierra Cosworth

    Szkoda, ze nie padło na Sierrę 😃 Mam nadzieję, ze kiedyś 😍

  113. Avatar

    Pytanie skąd te złotko. Czyli kupiłes ?? Czy ile musiałes czekolady zjesc ??

    • Avatar

      Tavarish już kilka lat temu w Lamborghini zakładał… jak ktoś się nie interesuje motoryzacją to nie wie.

  114. Avatar

    Pozdro dla właściciela Silvii. Rozmawialiśmy kiedyś pod warsztatem. ( właściciel Celicy 🙂

  115. Avatar
    Damian Dusiński

    widać że Dasiek nie pierwszy raz przed kamerą 😀 pozdrawiam

  116. Avatar
    miskowski1500

    Świetny odcinek, najpiękniejsze auto rodzinne jakie widziałem!
    Pan Aspekt – super gaduła, sympatyczny gość w swoim żywiole. Pozdrowienia dla jego szefa za wolny dzień.

  117. Avatar
    Jan Kowalski

    Kocham japończyki.

  118. Avatar
    Jarosław Chrzanowski

    Inteligentny facet i pasjonat modelu, marki..
    Z takim "gadaniem" spokojnie mógłby pracować w programie motoryzacyjnym.. 🙂

  119. Avatar
    Wojciech Kuban

    35:40 oblane.

  120. Avatar
    Żanklodwandam 86

    Serce mówi Silvia, ale rozum bierz passata.

  121. Avatar
    Marek Gólczyński

    34:41 ????

  122. Avatar
    Piotrek Tomczak

    Szacunek dla właściciela, widać że wie czym jeździ i do czego dążyć… ZACHAR uważaj bo ma chłopak gadane… 😉

  123. Avatar
    Jakub Kasprzyk

    Like leci za podsumowanie ! 🙂 Zachar OFF oby więcej takich gości 🙂

  124. Avatar
    Maciej Przytuła

    Super film
    Widać że właścićiel jest pasjonatem

  125. Avatar
    sebastian drzymalla

    polaków nie można słuchać to debile

  126. Avatar

    Piękna Silvia 🙂 czy mrożąc oczy i będąc po % to auto tylko mi delikatnie przypomina peugeota 406 coupe?

  127. Avatar
    Denis Wiencek

    Fajny samochód i fajnie się słuchało, jeden z lepszych odcinków👍😁

  128. Avatar

    cholera ale się rozgadał w prezentacji, ja chyba w żadnym temacie nie jestem tak obeznany

  129. Avatar
    Szymon Rambiert

    Mądrego to i miło posłuchać 😃

  130. Avatar
    Benon Gwozdziak

    1:56, ale dlaczego Ci na tym zależało ?

  131. Avatar

    W końcu Zachar dał właścicielowi pojeździć przed kamerą i pokazać coś więcej co auto potrafi, to było dobre! W przypadku takich samochodów fajnie by było dać gadki z wewnątrz auta podczas jazdy niż gadanina na parkingu.

  132. Avatar
    drzevodrzevo

    Nie jestem fanem japońców, ale odcinek Petarda.

  133. Avatar
    Hubert Ślusarczyk

    Świetne auto, wlasciciel, material. Ale ta muzyczka w tle… Po co? 😉

  134. Avatar
    Michal Oginski

    Niesamowity koleś, super odcinek i mega auto. Oby więcej takich świrów/pasjonatów.

  135. Avatar

    Właściciel mega ogarnięty i ma gadane 🙂 Super!

  136. Avatar

    Pierwszy gość od długiego czasu, który mówi poprawnie po polsku, nie stęka, nie zacina się i nie robi yyyyyyyyy co 3 słowa.
    I w dodatku widać że kolo pozytywnie zakręcony. Auto super 👍💪

  137. Avatar

    Czy będzie to E38 co u Global Motors ? 🙂

  138. Avatar

    Tego pana już gdzieś widziałem;) Dopiero co był ekspertem od układów dolotowych w filmie Miłośników czterech kółek. Dobrze się go słucha

  139. Avatar

    Pojazd nie dostosowany do ruchu prawostronnego, stwarza zagrożenie na drodze (wiem, można takie rejestrować). Rezygnuje po kilku minutach oglądania.

  140. Avatar
    Krzysztof Glowacki

    Hahaha haha lewa reka nie da sie zmieniac biegow….
    Pozdrowienia z Irlandii 🙂

  141. Avatar
    Mariusz Pudzianowski

    1000 lapek w górę pod tym komentarzem i autocentrum zatrudni tego Pana do opowiadania o autach. Dobrze się go słucha 🙂 pozdrawiam.

  142. Avatar
    Krzysztof L.S.R.G

    Miód ❤

  143. Avatar
    Jan Winnicki

    Spek R nie Spec R błagam…

  144. Avatar
    Lekarz z Wuhan

    Ale żeby lewym pasem na łuku na podwójnej ciągłej 29:11

  145. Avatar

    Ale koleś wkurwia. Autko spoko.

  146. Avatar
    Piotr Deptuch

    japońska motoryzacja to jest najlepsze co może być. Bezpośrednio, spartańsko i w sumie bezproblemowo koniec końców 🙂 To też jeden z powodów, dla których tak lubię Civica. Nawet w najnowszej generacji czuć ten oldschoolowy klimat.

    Niemieckie auta na autostrady, włoskie do muzeum jako dzieła sztuki, brytyjskie do serwisu, a japońskie do odcinki 😉

  147. Avatar

    Kurtyna, a dosłownie kilka dni temu zmieniłem ubezpieczyciela. Kazimierz w Władysław strzelili focha.

  148. Avatar

    Juz mialem kliknac bo myslalem, ze w miniaturce 406 Coupe … 😏

  149. Avatar

    Lol, silvia z mojego osiedla

  150. Avatar
    Miłosz iwaćkowski

    Nie marudź ruro

  151. Avatar

    Więcej lat 90, i żadnej szydery jak kiedyś!! Łapa w górę!

  152. Avatar

    Super fura,wporzadku wlasciciel.Moze jakis VW CORRADO VR 6

  153. Avatar

    Świetny film!

  154. Avatar

    Na takie odcinki czeka się z zapartym tchem! Oglądając aż do samego końca banan nie schodził mi z twarzy. Adam ma bardzo dużo wiedzy, zajawkę, a do tego potrafi przekazywać informacje w przyjemny, zabawny i ciekawy sposób. Od razu widać, że mamy do czynienia z człowiekiem pozytywnie zakręconym na punkcie swojego wymarzonego auta. Bierz go do autocentrum, bo chłopak się marnuje 🙂 Oby więcej tak wspaniałych osób i samochodów oczywiście. Gorąco pozdrawiam.

  155. Avatar
    Artur Emenems

    Jeździło się 😉

  156. Avatar
    maluchomaniak #126p

    35:42 ja pierdole biedna felga

  157. Avatar

    Wymawia się "Spek " R ,speca to możesz mieć od płytek w łazience .A poza tym to świetne auto 😉

  158. Avatar

    Właściciel niech pooglada kanał terenwizji to albo się zrazi albo mu się spodobają terenówki, ale myślę że wranglerem nie będzie mu się dobrze jezdzilo

  159. Avatar
    Marcin Marcin

    Jak Adam to ja spadam !

  160. Avatar

    Do ludzi lubiących drift:

    2 dni temu wyszła kozacka gra na PC odnośnie driftu a mianowicie Drift21.

    Polecam obejrzeć ten film:

    https://youtu.be/gmNRoTdE-gs

    Jak ktoś lubi takie klimaty to gra dla niego 🙂

  161. Avatar

    Świetny odcinek. DZIĘKUJĘ

  162. Avatar

    wchodzisz w japończyki to już z nich nie wyrośniesz- coś o tym wiem… Pozytywny koleś i naprawdę fajny odcinek

  163. Avatar

    Zrobię to mubi, pamiętam.

  164. Avatar

    Zachar bardzo Cię cenię, bardzo lubię Twoje filmy, pomimo zakupu jednak V60 D4 Lux wciąż chciałbym zobaczyć na Twoim kanale Velostera (który wciąż będzie mi chodzić po głowie i kto wie co kupie za kilka lat). Do sedna: mieszkam w UK. Mubi tu nie działa. Allegro też nie, a jak już to wysyłka zagranicę nawet w cenie promocyjnej i tak wychodzi drożej, niż zakup tu na miejscu narzędzi czy co tam czasem dajesz.
    Za to kupiłem (poprzez siostrę) czapkę TechWeek Klawitera. Może właśnie czapki, koszulki? Naklejki nie dla mnie, ale czapkę z logo ZacharOFF chętnie kupię by tak Cię wesprzeć. Widzów z zagranicy jest na pewno więcej. Byle to było coś lekkiego, co może mi rodzina w Polsce zakupić i w miarę tanio wysłać do mnie 🙂 koszulka, czapka (także zimowa) czy np rękawiczki na rower? Czemu nie. Ja sporo jeżdżę też na dwóch kółkach bez silnika 😉
    Pozdrawiam i wracam do oglądania:)

  165. Avatar
    lord fiction

    Jak zrobić rodzinne auto i kopie w plecy…?
    Nissan…
    Potrzymaj mi piwo 😵

  166. Avatar

    Wszedłem w ten link i ubezpieczenie wyszło 150 zł drożej niż na stronie bezpośrednio u ubezpieczyciela.

  167. Avatar
    Paweł korczyński

    Zachar test na OC z twojej reklamy zrobiony. Działa – u mnie wyszło 180zł taniej jak w ubiegłym roku. Pozdrawiam

  168. Avatar

    Świetny odcinek pozdrawiam Cie ziomuś z pozytywem na twarzy 🙂

  169. Avatar
    Patryk Kaletka

    Brawo ty. Ma chłopak pojecie

  170. Avatar
    Mateusz Szymański

    Dasiek mógł by spokojnie prowadzić program motoryzacyjny w tv.

  171. Avatar

    Ty to pajac.. Ludzie prosza o dane auto a Ty pytasz a mialo takie byc?.. No kurwa Ty robisz to jak ludzie chca to zrób a nie pytasz glupio.. A te ubezpieczenia to fejk.. 150 zl haaa dojebali ceny a koszty sa te same to stac ich oddac 150 ktore i tak zajebali

  172. Avatar

    Zachar zlapales babcyla cos czuje ze merca zamienisz na takiego nissana 😀

  173. Avatar
    Dany The Mountain

    Właściciel czuje się przed kamerą jak ryba w wodzie, ma własny kanał? Dawno nikt tak spójnie nie "klepał"

  174. Avatar
    Mr. Anonymous

    Widzę taki kontrast między tym odcinkiem, a poprzednim (z Alpiną). Tutaj właściciel żyje z tym autem. Zachar przyspiesza, a tu "Czuję, że nie gnieciesz go do końca". W Alpinie wystarczyło mocniej depnąć i właściciel miał strach w oczach.

    Według mnie tak właśnie powinna wyglądać relacja właściciel-samochód, jeśli kupujemy go z pasji, a nie z chęci zarobku. Według mnie takimi autami człowiek powinien się cieszyć czy bawić. Straszny kontrast

  175. Avatar

    Bardzo fajny gościu 🙂

  176. Avatar
    Rysiek Parys

    Bardzo fajny odcinek. 👍🏻 dla Zachara i Właściciela Nissana.
    Dziwią mnie 2 rzeczy:
    Skoro jeździ tym autem na codzień to czemu nie zrobił przekładki (wiem, że do tego auta ciężko, ale są się)
    Czemu światło przeciwmgłowe jest tak asymetrycznie zamontowane? Ja bym dał na środku, a nie koło wydechu 🤷🏻‍♂️

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *