Domowa / YouTube / Miłośnicy czterech kółek - zrób to sam / KOMPRESOR- GORSZY BRAT TURBO? CZY NA PEWNO ?

KOMPRESOR- GORSZY BRAT TURBO? CZY NA PEWNO ?

Kanał YouTube „Miłośnicy czterech kółek – zrób to sam” opublikował nowy filmik.
Serdecznie zapraszamy do oglądania i subskrybowania kanału.

Źródło do kanału: https://www.youtube.com/channel/UC9SoogoWnlKeUEfvBS4rzrw

O Mateusz Stepien

Mateusz Stepien
Właściciel firmy Magic-IT, wielki fan motoryzacji, który nie boi się dzielić swoją wiedzą.

Sprawdź również

CAŁA PRAWDA O FOLIACH SAMOCHODOWYCH!!!. CZY WARTO OKLEJAĆ? ILE TO KOSZTUJE?

Kanał YouTube „Miłośnicy czterech kółek – zrób to sam” opublikował nowy filmik. Serdecznie zapraszamy do …

204 komentarze

  1. Avatar
    Przemek Holomek

    Jakiś czas temu słyszałem bądź czytałem (nie pamiętam xd) że będzie elektryczny kompresor nie napędzany paskiem, będzie to ciekawe rozwiązanie tylko na ile skuteczne i wielkie

  2. Avatar

    Oj biedny Stanisław przy tym grillu 😁😁

  3. Avatar

    Oj biedny Stanisław przy tym grillu 😁😁

  4. Avatar

    Oj biedny Stanisław przy tym grillu 😁😁

  5. Avatar

    Oj biedny Stanisław przy tym grillu 😁😁

  6. Avatar

    Oj biedny Stanisław przy tym grillu 😁😁

  7. Avatar

    Oj biedny Stanisław przy tym grillu 😁😁

  8. Avatar

    Oj biedny Stanisław przy tym grillu 😁😁

  9. Avatar

    Ford Mustang SVT Terminator Cobra 2003–2004 najpiękniejszy dźwięk kompresora <3

  10. Avatar

    Ford Mustang SVT Terminator Cobra 2003–2004 najpiękniejszy dźwięk kompresora <3

  11. Avatar

    Ford Mustang SVT Terminator Cobra 2003–2004 najpiękniejszy dźwięk kompresora <3

  12. Avatar

    Ford Mustang SVT Terminator Cobra 2003–2004 najpiękniejszy dźwięk kompresora <3

  13. Avatar

    Ford Mustang SVT Terminator Cobra 2003–2004 najpiękniejszy dźwięk kompresora <3

  14. Avatar

    Ford Mustang SVT Terminator Cobra 2003–2004 najpiękniejszy dźwięk kompresora <3

  15. Avatar

    Ford Mustang SVT Terminator Cobra 2003–2004 najpiękniejszy dźwięk kompresora <3

  16. Avatar
    Aleksander Razny

    JASSSS CZTERECHSSSS. .🌐.
    JASSSS ALEKSANDERSSSS RAZNYSSSS.

  17. Avatar
    Aleksander Razny

    JASSSS CZTERECHSSSS. .🌐.
    JASSSS ALEKSANDERSSSS RAZNYSSSS.

  18. Avatar
    Aleksander Razny

    JASSSS CZTERECHSSSS. .🌐.
    JASSSS ALEKSANDERSSSS RAZNYSSSS.

  19. Avatar
    Aleksander Razny

    JASSSS CZTERECHSSSS. .🌐.
    JASSSS ALEKSANDERSSSS RAZNYSSSS.

  20. Avatar
    Aleksander Razny

    JASSSS CZTERECHSSSS. .🌐.
    JASSSS ALEKSANDERSSSS RAZNYSSSS.

  21. Avatar
    Aleksander Razny

    JASSSS CZTERECHSSSS. .🌐.
    JASSSS ALEKSANDERSSSS RAZNYSSSS.

  22. Avatar
    Aleksander Razny

    JASSSS CZTERECHSSSS. .🌐.
    JASSSS ALEKSANDERSSSS RAZNYSSSS.

  23. Avatar

    Z profesorem nie masz szans pod kątem wiedzy i jej przekazywania. 😉 Tu są same ogólniki ogólne… 🙂

  24. Avatar

    Z profesorem nie masz szans pod kątem wiedzy i jej przekazywania. 😉 Tu są same ogólniki ogólne… 🙂

  25. Avatar

    Z profesorem nie masz szans pod kątem wiedzy i jej przekazywania. 😉 Tu są same ogólniki ogólne… 🙂

  26. Avatar

    Z profesorem nie masz szans pod kątem wiedzy i jej przekazywania. 😉 Tu są same ogólniki ogólne… 🙂

  27. Avatar

    Z profesorem nie masz szans pod kątem wiedzy i jej przekazywania. 😉 Tu są same ogólniki ogólne… 🙂

  28. Avatar

    Z profesorem nie masz szans pod kątem wiedzy i jej przekazywania. 😉 Tu są same ogólniki ogólne… 🙂

  29. Avatar

    Z profesorem nie masz szans pod kątem wiedzy i jej przekazywania. 😉 Tu są same ogólniki ogólne… 🙂

  30. Avatar

    Michu załatw rabat na klucz dynamometryczny od 5 NM a nie od 21 !!!!!!!!!! Dawać lajki aby poprzeć !!!!!!

  31. Avatar

    Michu załatw rabat na klucz dynamometryczny od 5 NM a nie od 21 !!!!!!!!!! Dawać lajki aby poprzeć !!!!!!

  32. Avatar

    Michu załatw rabat na klucz dynamometryczny od 5 NM a nie od 21 !!!!!!!!!! Dawać lajki aby poprzeć !!!!!!

  33. Avatar

    Michu załatw rabat na klucz dynamometryczny od 5 NM a nie od 21 !!!!!!!!!! Dawać lajki aby poprzeć !!!!!!

  34. Avatar

    Michu załatw rabat na klucz dynamometryczny od 5 NM a nie od 21 !!!!!!!!!! Dawać lajki aby poprzeć !!!!!!

  35. Avatar

    Michu załatw rabat na klucz dynamometryczny od 5 NM a nie od 21 !!!!!!!!!! Dawać lajki aby poprzeć !!!!!!

  36. Avatar

    Michu załatw rabat na klucz dynamometryczny od 5 NM a nie od 21 !!!!!!!!!! Dawać lajki aby poprzeć !!!!!!

  37. Avatar

    michu spasłes sie do poziomu ktory rzuca sie w oczy przestan jesc gastro to gastro a nie głod
    szacun za mertytorycznosc odcinka

  38. Avatar

    michu spasłes sie do poziomu ktory rzuca sie w oczy przestan jesc gastro to gastro a nie głod
    szacun za mertytorycznosc odcinka

  39. Avatar

    michu spasłes sie do poziomu ktory rzuca sie w oczy przestan jesc gastro to gastro a nie głod
    szacun za mertytorycznosc odcinka

  40. Avatar

    michu spasłes sie do poziomu ktory rzuca sie w oczy przestan jesc gastro to gastro a nie głod
    szacun za mertytorycznosc odcinka

  41. Avatar

    michu spasłes sie do poziomu ktory rzuca sie w oczy przestan jesc gastro to gastro a nie głod
    szacun za mertytorycznosc odcinka

  42. Avatar

    michu spasłes sie do poziomu ktory rzuca sie w oczy przestan jesc gastro to gastro a nie głod
    szacun za mertytorycznosc odcinka

  43. Avatar

    michu spasłes sie do poziomu ktory rzuca sie w oczy przestan jesc gastro to gastro a nie głod
    szacun za mertytorycznosc odcinka

  44. Avatar
    Piotr Jasiński

    Turbo.

  45. Avatar
    Piotr Jasiński

    Turbo.

  46. Avatar
    Piotr Jasiński

    Turbo.

  47. Avatar
    Piotr Jasiński

    Turbo.

  48. Avatar
    Piotr Jasiński

    Turbo.

  49. Avatar
    Piotr Jasiński

    Turbo.

  50. Avatar
    Piotr Jasiński

    Turbo.

  51. Avatar

    Ktos sie Jagodowego naogladal i pomysl na odcinek sie znalazl :p

  52. Avatar

    Ktos sie Jagodowego naogladal i pomysl na odcinek sie znalazl :p

  53. Avatar

    Ktos sie Jagodowego naogladal i pomysl na odcinek sie znalazl :p

  54. Avatar

    Ktos sie Jagodowego naogladal i pomysl na odcinek sie znalazl :p

  55. Avatar

    Ktos sie Jagodowego naogladal i pomysl na odcinek sie znalazl :p

  56. Avatar

    Ktos sie Jagodowego naogladal i pomysl na odcinek sie znalazl :p

  57. Avatar

    Ktos sie Jagodowego naogladal i pomysl na odcinek sie znalazl :p

  58. Avatar

    Zgodzę się z połową informacji..
    Rozpisałem się ale, nie chce robić gówno burzy

  59. Avatar

    Zgodzę się z połową informacji..
    Rozpisałem się ale, nie chce robić gówno burzy

  60. Avatar

    Zgodzę się z połową informacji..
    Rozpisałem się ale, nie chce robić gówno burzy

  61. Avatar

    Zgodzę się z połową informacji..
    Rozpisałem się ale, nie chce robić gówno burzy

  62. Avatar

    Zgodzę się z połową informacji..
    Rozpisałem się ale, nie chce robić gówno burzy

  63. Avatar

    Zgodzę się z połową informacji..
    Rozpisałem się ale, nie chce robić gówno burzy

  64. Avatar

    Zgodzę się z połową informacji..
    Rozpisałem się ale, nie chce robić gówno burzy

  65. Avatar

    Mi tam to i to pasuje ważne żeby móc była ma jechoć 😜🤣 i się nie psuć

  66. Avatar

    Mi tam to i to pasuje ważne żeby móc była ma jechoć 😜🤣 i się nie psuć

  67. Avatar

    Mi tam to i to pasuje ważne żeby móc była ma jechoć 😜🤣 i się nie psuć

  68. Avatar

    Mi tam to i to pasuje ważne żeby móc była ma jechoć 😜🤣 i się nie psuć

  69. Avatar

    Mi tam to i to pasuje ważne żeby móc była ma jechoć 😜🤣 i się nie psuć

  70. Avatar

    Mi tam to i to pasuje ważne żeby móc była ma jechoć 😜🤣 i się nie psuć

  71. Avatar

    Mi tam to i to pasuje ważne żeby móc była ma jechoć 😜🤣 i się nie psuć

  72. Avatar

    kompressor jest git mniej zawodny i lepiej zbiera od dołu lepszy niz turbo

  73. Avatar

    kompressor jest git mniej zawodny i lepiej zbiera od dołu lepszy niz turbo

  74. Avatar

    kompressor jest git mniej zawodny i lepiej zbiera od dołu lepszy niz turbo

  75. Avatar

    kompressor jest git mniej zawodny i lepiej zbiera od dołu lepszy niz turbo

  76. Avatar

    kompressor jest git mniej zawodny i lepiej zbiera od dołu lepszy niz turbo

  77. Avatar

    kompressor jest git mniej zawodny i lepiej zbiera od dołu lepszy niz turbo

  78. Avatar

    kompressor jest git mniej zawodny i lepiej zbiera od dołu lepszy niz turbo

  79. Avatar

    Super odcinek! 👍 Całkiem przystępnie, więc nawet dziewczyna coś jest w stanie zrozumieć ^^.
    A trzeba Cię słuchać.. żeby potem mechanik nie chciał w mojej Dziecince wymienić bulbulatora xD

  80. Avatar

    Super odcinek! 👍 Całkiem przystępnie, więc nawet dziewczyna coś jest w stanie zrozumieć ^^.
    A trzeba Cię słuchać.. żeby potem mechanik nie chciał w mojej Dziecince wymienić bulbulatora xD

  81. Avatar

    Super odcinek! 👍 Całkiem przystępnie, więc nawet dziewczyna coś jest w stanie zrozumieć ^^.
    A trzeba Cię słuchać.. żeby potem mechanik nie chciał w mojej Dziecince wymienić bulbulatora xD

  82. Avatar

    Super odcinek! 👍 Całkiem przystępnie, więc nawet dziewczyna coś jest w stanie zrozumieć ^^.
    A trzeba Cię słuchać.. żeby potem mechanik nie chciał w mojej Dziecince wymienić bulbulatora xD

  83. Avatar

    Super odcinek! 👍 Całkiem przystępnie, więc nawet dziewczyna coś jest w stanie zrozumieć ^^.
    A trzeba Cię słuchać.. żeby potem mechanik nie chciał w mojej Dziecince wymienić bulbulatora xD

  84. Avatar

    Super odcinek! 👍 Całkiem przystępnie, więc nawet dziewczyna coś jest w stanie zrozumieć ^^.
    A trzeba Cię słuchać.. żeby potem mechanik nie chciał w mojej Dziecince wymienić bulbulatora xD

  85. Avatar

    Super odcinek! 👍 Całkiem przystępnie, więc nawet dziewczyna coś jest w stanie zrozumieć ^^.
    A trzeba Cię słuchać.. żeby potem mechanik nie chciał w mojej Dziecince wymienić bulbulatora xD

  86. Avatar

    jaki jest koszt uturbienia wolnossaka 4.2 v8 ???????

  87. Avatar

    jaki jest koszt uturbienia wolnossaka 4.2 v8 ???????

  88. Avatar

    jaki jest koszt uturbienia wolnossaka 4.2 v8 ???????

  89. Avatar

    jaki jest koszt uturbienia wolnossaka 4.2 v8 ???????

  90. Avatar

    jaki jest koszt uturbienia wolnossaka 4.2 v8 ???????

  91. Avatar

    jaki jest koszt uturbienia wolnossaka 4.2 v8 ???????

  92. Avatar

    jaki jest koszt uturbienia wolnossaka 4.2 v8 ???????

  93. Avatar

    Czyli jesli dobrze rozumiem dodatkowe sily tarcia itp ktore napedzaja kompresor obciazaja silnik i zabieraja np 30 koni, ale z cisnieniem moc wzrasta o 60 i jestem 30 na plusie plus wiekszy moment jest ?

  94. Avatar

    Czyli jesli dobrze rozumiem dodatkowe sily tarcia itp ktore napedzaja kompresor obciazaja silnik i zabieraja np 30 koni, ale z cisnieniem moc wzrasta o 60 i jestem 30 na plusie plus wiekszy moment jest ?

  95. Avatar

    Czyli jesli dobrze rozumiem dodatkowe sily tarcia itp ktore napedzaja kompresor obciazaja silnik i zabieraja np 30 koni, ale z cisnieniem moc wzrasta o 60 i jestem 30 na plusie plus wiekszy moment jest ?

  96. Avatar

    Czyli jesli dobrze rozumiem dodatkowe sily tarcia itp ktore napedzaja kompresor obciazaja silnik i zabieraja np 30 koni, ale z cisnieniem moc wzrasta o 60 i jestem 30 na plusie plus wiekszy moment jest ?

  97. Avatar

    Czyli jesli dobrze rozumiem dodatkowe sily tarcia itp ktore napedzaja kompresor obciazaja silnik i zabieraja np 30 koni, ale z cisnieniem moc wzrasta o 60 i jestem 30 na plusie plus wiekszy moment jest ?

  98. Avatar

    Czyli jesli dobrze rozumiem dodatkowe sily tarcia itp ktore napedzaja kompresor obciazaja silnik i zabieraja np 30 koni, ale z cisnieniem moc wzrasta o 60 i jestem 30 na plusie plus wiekszy moment jest ?

  99. Avatar

    Czyli jesli dobrze rozumiem dodatkowe sily tarcia itp ktore napedzaja kompresor obciazaja silnik i zabieraja np 30 koni, ale z cisnieniem moc wzrasta o 60 i jestem 30 na plusie plus wiekszy moment jest ?

  100. Avatar

    Czyżby coobcio natchnieniem? Ehh łysy pora chyba zejść ze sceny

  101. Avatar

    Czyżby coobcio natchnieniem? Ehh łysy pora chyba zejść ze sceny

  102. Avatar

    Czyżby coobcio natchnieniem? Ehh łysy pora chyba zejść ze sceny

  103. Avatar

    Czyżby coobcio natchnieniem? Ehh łysy pora chyba zejść ze sceny

  104. Avatar

    Czyżby coobcio natchnieniem? Ehh łysy pora chyba zejść ze sceny

  105. Avatar

    Czyżby coobcio natchnieniem? Ehh łysy pora chyba zejść ze sceny

  106. Avatar

    Czyżby coobcio natchnieniem? Ehh łysy pora chyba zejść ze sceny

  107. Avatar
    Krystian Waksmundzki

    Do każdego silnika wolnossącego da się wstydzić kompresor ? Mam tu na myśli clio 2 sport 2.0 16v 172konie

  108. Avatar
    Krystian Waksmundzki

    Do każdego silnika wolnossącego da się wstydzić kompresor ? Mam tu na myśli clio 2 sport 2.0 16v 172konie

  109. Avatar
    Krystian Waksmundzki

    Do każdego silnika wolnossącego da się wstydzić kompresor ? Mam tu na myśli clio 2 sport 2.0 16v 172konie

  110. Avatar
    Krystian Waksmundzki

    Do każdego silnika wolnossącego da się wstydzić kompresor ? Mam tu na myśli clio 2 sport 2.0 16v 172konie

  111. Avatar
    Krystian Waksmundzki

    Do każdego silnika wolnossącego da się wstydzić kompresor ? Mam tu na myśli clio 2 sport 2.0 16v 172konie

  112. Avatar
    Krystian Waksmundzki

    Do każdego silnika wolnossącego da się wstydzić kompresor ? Mam tu na myśli clio 2 sport 2.0 16v 172konie

  113. Avatar
    Krystian Waksmundzki

    Do każdego silnika wolnossącego da się wstydzić kompresor ? Mam tu na myśli clio 2 sport 2.0 16v 172konie

  114. Avatar

    Mi stoczyli za 5 dych kółko na kompressor. Ogólnie bardzo przyjemnie się tym jeździ.

  115. Avatar

    Mi stoczyli za 5 dych kółko na kompressor. Ogólnie bardzo przyjemnie się tym jeździ.

  116. Avatar

    Mi stoczyli za 5 dych kółko na kompressor. Ogólnie bardzo przyjemnie się tym jeździ.

  117. Avatar

    Mi stoczyli za 5 dych kółko na kompressor. Ogólnie bardzo przyjemnie się tym jeździ.

  118. Avatar

    Mi stoczyli za 5 dych kółko na kompressor. Ogólnie bardzo przyjemnie się tym jeździ.

  119. Avatar

    Mi stoczyli za 5 dych kółko na kompressor. Ogólnie bardzo przyjemnie się tym jeździ.

  120. Avatar

    Mi stoczyli za 5 dych kółko na kompressor. Ogólnie bardzo przyjemnie się tym jeździ.

  121. Avatar

    Dużo oglądam twoje odcinki oby tak dalej wiem ze każdy musi zarabiać ale coraz częściej czuje TeleMango , to co sprzedajesz jest naprawdę spoko może oddzielne odcinki z okazjami by się przydały

  122. Avatar

    Dużo oglądam twoje odcinki oby tak dalej wiem ze każdy musi zarabiać ale coraz częściej czuje TeleMango , to co sprzedajesz jest naprawdę spoko może oddzielne odcinki z okazjami by się przydały

  123. Avatar

    Dużo oglądam twoje odcinki oby tak dalej wiem ze każdy musi zarabiać ale coraz częściej czuje TeleMango , to co sprzedajesz jest naprawdę spoko może oddzielne odcinki z okazjami by się przydały

  124. Avatar

    Dużo oglądam twoje odcinki oby tak dalej wiem ze każdy musi zarabiać ale coraz częściej czuje TeleMango , to co sprzedajesz jest naprawdę spoko może oddzielne odcinki z okazjami by się przydały

  125. Avatar

    Dużo oglądam twoje odcinki oby tak dalej wiem ze każdy musi zarabiać ale coraz częściej czuje TeleMango , to co sprzedajesz jest naprawdę spoko może oddzielne odcinki z okazjami by się przydały

  126. Avatar

    Dużo oglądam twoje odcinki oby tak dalej wiem ze każdy musi zarabiać ale coraz częściej czuje TeleMango , to co sprzedajesz jest naprawdę spoko może oddzielne odcinki z okazjami by się przydały

  127. Avatar

    Dużo oglądam twoje odcinki oby tak dalej wiem ze każdy musi zarabiać ale coraz częściej czuje TeleMango , to co sprzedajesz jest naprawdę spoko może oddzielne odcinki z okazjami by się przydały

  128. Avatar
    Piotr Markowski

    Przykład połączenia turbosprężarki i kompresora – Lancia Delta S4 – 2 x Turbo i kompresor w silniku 1,8 l.

  129. Avatar
    Piotr Markowski

    Przykład połączenia turbosprężarki i kompresora – Lancia Delta S4 – 2 x Turbo i kompresor w silniku 1,8 l.

  130. Avatar
    Piotr Markowski

    Przykład połączenia turbosprężarki i kompresora – Lancia Delta S4 – 2 x Turbo i kompresor w silniku 1,8 l.

  131. Avatar
    Piotr Markowski

    Przykład połączenia turbosprężarki i kompresora – Lancia Delta S4 – 2 x Turbo i kompresor w silniku 1,8 l.

  132. Avatar
    Piotr Markowski

    Przykład połączenia turbosprężarki i kompresora – Lancia Delta S4 – 2 x Turbo i kompresor w silniku 1,8 l.

  133. Avatar
    Piotr Markowski

    Przykład połączenia turbosprężarki i kompresora – Lancia Delta S4 – 2 x Turbo i kompresor w silniku 1,8 l.

  134. Avatar
    Piotr Markowski

    Przykład połączenia turbosprężarki i kompresora – Lancia Delta S4 – 2 x Turbo i kompresor w silniku 1,8 l.

  135. Avatar

    Ten odcinek spowoduje wzrost liczby kompresorów na ogródkach działkowych. 🙂

  136. Avatar

    Ten odcinek spowoduje wzrost liczby kompresorów na ogródkach działkowych. 🙂

  137. Avatar

    Ten odcinek spowoduje wzrost liczby kompresorów na ogródkach działkowych. 🙂

  138. Avatar

    Ten odcinek spowoduje wzrost liczby kompresorów na ogródkach działkowych. 🙂

  139. Avatar

    Ten odcinek spowoduje wzrost liczby kompresorów na ogródkach działkowych. 🙂

  140. Avatar

    Ten odcinek spowoduje wzrost liczby kompresorów na ogródkach działkowych. 🙂

  141. Avatar

    Ten odcinek spowoduje wzrost liczby kompresorów na ogródkach działkowych. 🙂

  142. Avatar

    Michu daje auto z silnikiem pod kompresor. W USA ten silnik jest z fabrycznym kompresorem, a EU już nie, a szkoda. Z22SE z Astry G Coupe. Będzie ciekawie😀

  143. Avatar

    Michu daje auto z silnikiem pod kompresor. W USA ten silnik jest z fabrycznym kompresorem, a EU już nie, a szkoda. Z22SE z Astry G Coupe. Będzie ciekawie😀

  144. Avatar

    Michu daje auto z silnikiem pod kompresor. W USA ten silnik jest z fabrycznym kompresorem, a EU już nie, a szkoda. Z22SE z Astry G Coupe. Będzie ciekawie😀

  145. Avatar

    Michu daje auto z silnikiem pod kompresor. W USA ten silnik jest z fabrycznym kompresorem, a EU już nie, a szkoda. Z22SE z Astry G Coupe. Będzie ciekawie😀

  146. Avatar

    Michu daje auto z silnikiem pod kompresor. W USA ten silnik jest z fabrycznym kompresorem, a EU już nie, a szkoda. Z22SE z Astry G Coupe. Będzie ciekawie😀

  147. Avatar

    Michu daje auto z silnikiem pod kompresor. W USA ten silnik jest z fabrycznym kompresorem, a EU już nie, a szkoda. Z22SE z Astry G Coupe. Będzie ciekawie😀

  148. Avatar

    Michu daje auto z silnikiem pod kompresor. W USA ten silnik jest z fabrycznym kompresorem, a EU już nie, a szkoda. Z22SE z Astry G Coupe. Będzie ciekawie😀

  149. Avatar
    tomek tedorowski

    A teraz w praktyce jak wygląda zakładanie kompresora . Udostępniam auto i zakładaj 😉

  150. Avatar
    tomek tedorowski

    A teraz w praktyce jak wygląda zakładanie kompresora . Udostępniam auto i zakładaj 😉

  151. Avatar
    tomek tedorowski

    A teraz w praktyce jak wygląda zakładanie kompresora . Udostępniam auto i zakładaj 😉

  152. Avatar
    tomek tedorowski

    A teraz w praktyce jak wygląda zakładanie kompresora . Udostępniam auto i zakładaj 😉

  153. Avatar
    tomek tedorowski

    A teraz w praktyce jak wygląda zakładanie kompresora . Udostępniam auto i zakładaj 😉

  154. Avatar
    tomek tedorowski

    A teraz w praktyce jak wygląda zakładanie kompresora . Udostępniam auto i zakładaj 😉

  155. Avatar
    tomek tedorowski

    A teraz w praktyce jak wygląda zakładanie kompresora . Udostępniam auto i zakładaj 😉

  156. Avatar

    Michu ale ty teraz zaprzeczasz sam sobie jeszcze nie dawno tłumaczyłeś wg swojej wiedzy kompresor jest mniej trwalszy, teraz twierdzisz że turbo jest mnie trwalsze dodam film w którym to wyznawałes się w końcu bo dla laika naprawdę chłonięcie głupot jest najmniej potrzebne.
    Weź nie gadaj głupot że kompresory są dużo tańsze do założenia turbo bo to też nie jest prawda,zobacz choćby na świeży materiał Coobcia i D2 Berry ile założenia kompresora kosztowało, zanim zaczniesz głupoty mówić to naprawdę sam poświęć czasu na spożytkowanie wiedzy
    Materiał kosztów montażu turbo
    https://youtu.be/0ztKQUOknok
    Materiał w którym mówiłeś o turbo i tym że jest trwalsze od kompresora
    https://youtu.be/_Z9NpigfsWY
    Sam zobacz jak się mijasz z prawdą a wiele twoich materiałów pamiętam i to co twierdziłeś

  157. Avatar

    Michu ale ty teraz zaprzeczasz sam sobie jeszcze nie dawno tłumaczyłeś wg swojej wiedzy kompresor jest mniej trwalszy, teraz twierdzisz że turbo jest mnie trwalsze dodam film w którym to wyznawałes się w końcu bo dla laika naprawdę chłonięcie głupot jest najmniej potrzebne.
    Weź nie gadaj głupot że kompresory są dużo tańsze do założenia turbo bo to też nie jest prawda,zobacz choćby na świeży materiał Coobcia i D2 Berry ile założenia kompresora kosztowało, zanim zaczniesz głupoty mówić to naprawdę sam poświęć czasu na spożytkowanie wiedzy
    Materiał kosztów montażu turbo
    https://youtu.be/0ztKQUOknok
    Materiał w którym mówiłeś o turbo i tym że jest trwalsze od kompresora
    https://youtu.be/_Z9NpigfsWY
    Sam zobacz jak się mijasz z prawdą a wiele twoich materiałów pamiętam i to co twierdziłeś

  158. Avatar

    Michu ale ty teraz zaprzeczasz sam sobie jeszcze nie dawno tłumaczyłeś wg swojej wiedzy kompresor jest mniej trwalszy, teraz twierdzisz że turbo jest mnie trwalsze dodam film w którym to wyznawałes się w końcu bo dla laika naprawdę chłonięcie głupot jest najmniej potrzebne.
    Weź nie gadaj głupot że kompresory są dużo tańsze do założenia turbo bo to też nie jest prawda,zobacz choćby na świeży materiał Coobcia i D2 Berry ile założenia kompresora kosztowało, zanim zaczniesz głupoty mówić to naprawdę sam poświęć czasu na spożytkowanie wiedzy
    Materiał kosztów montażu turbo
    https://youtu.be/0ztKQUOknok
    Materiał w którym mówiłeś o turbo i tym że jest trwalsze od kompresora
    https://youtu.be/_Z9NpigfsWY
    Sam zobacz jak się mijasz z prawdą a wiele twoich materiałów pamiętam i to co twierdziłeś

  159. Avatar

    Michu ale ty teraz zaprzeczasz sam sobie jeszcze nie dawno tłumaczyłeś wg swojej wiedzy kompresor jest mniej trwalszy, teraz twierdzisz że turbo jest mnie trwalsze dodam film w którym to wyznawałes się w końcu bo dla laika naprawdę chłonięcie głupot jest najmniej potrzebne.
    Weź nie gadaj głupot że kompresory są dużo tańsze do założenia turbo bo to też nie jest prawda,zobacz choćby na świeży materiał Coobcia i D2 Berry ile założenia kompresora kosztowało, zanim zaczniesz głupoty mówić to naprawdę sam poświęć czasu na spożytkowanie wiedzy
    Materiał kosztów montażu turbo
    https://youtu.be/0ztKQUOknok
    Materiał w którym mówiłeś o turbo i tym że jest trwalsze od kompresora
    https://youtu.be/_Z9NpigfsWY
    Sam zobacz jak się mijasz z prawdą a wiele twoich materiałów pamiętam i to co twierdziłeś

  160. Avatar

    Michu ale ty teraz zaprzeczasz sam sobie jeszcze nie dawno tłumaczyłeś wg swojej wiedzy kompresor jest mniej trwalszy, teraz twierdzisz że turbo jest mnie trwalsze dodam film w którym to wyznawałes się w końcu bo dla laika naprawdę chłonięcie głupot jest najmniej potrzebne.
    Weź nie gadaj głupot że kompresory są dużo tańsze do założenia turbo bo to też nie jest prawda,zobacz choćby na świeży materiał Coobcia i D2 Berry ile założenia kompresora kosztowało, zanim zaczniesz głupoty mówić to naprawdę sam poświęć czasu na spożytkowanie wiedzy
    Materiał kosztów montażu turbo
    https://youtu.be/0ztKQUOknok
    Materiał w którym mówiłeś o turbo i tym że jest trwalsze od kompresora
    https://youtu.be/_Z9NpigfsWY
    Sam zobacz jak się mijasz z prawdą a wiele twoich materiałów pamiętam i to co twierdziłeś

  161. Avatar

    Michu ale ty teraz zaprzeczasz sam sobie jeszcze nie dawno tłumaczyłeś wg swojej wiedzy kompresor jest mniej trwalszy, teraz twierdzisz że turbo jest mnie trwalsze dodam film w którym to wyznawałes się w końcu bo dla laika naprawdę chłonięcie głupot jest najmniej potrzebne.
    Weź nie gadaj głupot że kompresory są dużo tańsze do założenia turbo bo to też nie jest prawda,zobacz choćby na świeży materiał Coobcia i D2 Berry ile założenia kompresora kosztowało, zanim zaczniesz głupoty mówić to naprawdę sam poświęć czasu na spożytkowanie wiedzy
    Materiał kosztów montażu turbo
    https://youtu.be/0ztKQUOknok
    Materiał w którym mówiłeś o turbo i tym że jest trwalsze od kompresora
    https://youtu.be/_Z9NpigfsWY
    Sam zobacz jak się mijasz z prawdą a wiele twoich materiałów pamiętam i to co twierdziłeś

  162. Avatar

    Michu ale ty teraz zaprzeczasz sam sobie jeszcze nie dawno tłumaczyłeś wg swojej wiedzy kompresor jest mniej trwalszy, teraz twierdzisz że turbo jest mnie trwalsze dodam film w którym to wyznawałes się w końcu bo dla laika naprawdę chłonięcie głupot jest najmniej potrzebne.
    Weź nie gadaj głupot że kompresory są dużo tańsze do założenia turbo bo to też nie jest prawda,zobacz choćby na świeży materiał Coobcia i D2 Berry ile założenia kompresora kosztowało, zanim zaczniesz głupoty mówić to naprawdę sam poświęć czasu na spożytkowanie wiedzy
    Materiał kosztów montażu turbo
    https://youtu.be/0ztKQUOknok
    Materiał w którym mówiłeś o turbo i tym że jest trwalsze od kompresora
    https://youtu.be/_Z9NpigfsWY
    Sam zobacz jak się mijasz z prawdą a wiele twoich materiałów pamiętam i to co twierdziłeś

  163. Avatar

    5:27 – najlepiej kompresor i sprężarkę pokazała Lancia w 1985. Lancia Delta S4. Nie znasz ??? Dziwne.

  164. Avatar

    5:27 – najlepiej kompresor i sprężarkę pokazała Lancia w 1985. Lancia Delta S4. Nie znasz ??? Dziwne.

  165. Avatar

    5:27 – najlepiej kompresor i sprężarkę pokazała Lancia w 1985. Lancia Delta S4. Nie znasz ??? Dziwne.

  166. Avatar

    5:27 – najlepiej kompresor i sprężarkę pokazała Lancia w 1985. Lancia Delta S4. Nie znasz ??? Dziwne.

  167. Avatar

    5:27 – najlepiej kompresor i sprężarkę pokazała Lancia w 1985. Lancia Delta S4. Nie znasz ??? Dziwne.

  168. Avatar

    5:27 – najlepiej kompresor i sprężarkę pokazała Lancia w 1985. Lancia Delta S4. Nie znasz ??? Dziwne.

  169. Avatar

    5:27 – najlepiej kompresor i sprężarkę pokazała Lancia w 1985. Lancia Delta S4. Nie znasz ??? Dziwne.

  170. Avatar
    Let‘s Play Kanal

    fajny filmik

  171. Avatar
    Let‘s Play Kanal

    fajny filmik

  172. Avatar
    Let‘s Play Kanal

    fajny filmik

  173. Avatar
    Let‘s Play Kanal

    fajny filmik

  174. Avatar
    Let‘s Play Kanal

    fajny filmik

  175. Avatar
    Let‘s Play Kanal

    fajny filmik

  176. Avatar
    Let‘s Play Kanal

    fajny filmik

  177. Avatar

    1:47 – Przepraszam bardzo, ale powietrze nie jest paliwem w silnikach spalinowych. Bardziej nieudanego porównania chyba nie można było wymyślić.

  178. Avatar

    1:47 – Przepraszam bardzo, ale powietrze nie jest paliwem w silnikach spalinowych. Bardziej nieudanego porównania chyba nie można było wymyślić.

  179. Avatar

    1:47 – Przepraszam bardzo, ale powietrze nie jest paliwem w silnikach spalinowych. Bardziej nieudanego porównania chyba nie można było wymyślić.

  180. Avatar

    1:47 – Przepraszam bardzo, ale powietrze nie jest paliwem w silnikach spalinowych. Bardziej nieudanego porównania chyba nie można było wymyślić.

  181. Avatar

    1:47 – Przepraszam bardzo, ale powietrze nie jest paliwem w silnikach spalinowych. Bardziej nieudanego porównania chyba nie można było wymyślić.

  182. Avatar

    1:47 – Przepraszam bardzo, ale powietrze nie jest paliwem w silnikach spalinowych. Bardziej nieudanego porównania chyba nie można było wymyślić.

  183. Avatar

    1:47 – Przepraszam bardzo, ale powietrze nie jest paliwem w silnikach spalinowych. Bardziej nieudanego porównania chyba nie można było wymyślić.

  184. Avatar
    Eye Love To See

    Bez strojenia?
    To ja bym się spodziewał tłoków spływających do miski.

  185. Avatar
    Eye Love To See

    Bez strojenia?
    To ja bym się spodziewał tłoków spływających do miski.

  186. Avatar
    Eye Love To See

    Bez strojenia?
    To ja bym się spodziewał tłoków spływających do miski.

  187. Avatar
    Eye Love To See

    Bez strojenia?
    To ja bym się spodziewał tłoków spływających do miski.

  188. Avatar
    Eye Love To See

    Bez strojenia?
    To ja bym się spodziewał tłoków spływających do miski.

  189. Avatar
    Eye Love To See

    Bez strojenia?
    To ja bym się spodziewał tłoków spływających do miski.

  190. Avatar
    Eye Love To See

    Bez strojenia?
    To ja bym się spodziewał tłoków spływających do miski.

  191. Avatar
    Przemysław Kwas

    Wybrałem to mubi i super dziś mi wróciło 150 na konto do tego po przeliczeniu składki za jakiś czas odebrałem telefon od doradcy i dodatkowe 5% zniżki finalnie oc na cały rok 327zł super!!! Dzięki 👌

  192. Avatar
    Przemysław Kwas

    Wybrałem to mubi i super dziś mi wróciło 150 na konto do tego po przeliczeniu składki za jakiś czas odebrałem telefon od doradcy i dodatkowe 5% zniżki finalnie oc na cały rok 327zł super!!! Dzięki 👌

  193. Avatar
    Przemysław Kwas

    Wybrałem to mubi i super dziś mi wróciło 150 na konto do tego po przeliczeniu składki za jakiś czas odebrałem telefon od doradcy i dodatkowe 5% zniżki finalnie oc na cały rok 327zł super!!! Dzięki 👌

  194. Avatar
    Przemysław Kwas

    Wybrałem to mubi i super dziś mi wróciło 150 na konto do tego po przeliczeniu składki za jakiś czas odebrałem telefon od doradcy i dodatkowe 5% zniżki finalnie oc na cały rok 327zł super!!! Dzięki 👌

  195. Avatar
    Przemysław Kwas

    Wybrałem to mubi i super dziś mi wróciło 150 na konto do tego po przeliczeniu składki za jakiś czas odebrałem telefon od doradcy i dodatkowe 5% zniżki finalnie oc na cały rok 327zł super!!! Dzięki 👌

  196. Avatar
    Przemysław Kwas

    Wybrałem to mubi i super dziś mi wróciło 150 na konto do tego po przeliczeniu składki za jakiś czas odebrałem telefon od doradcy i dodatkowe 5% zniżki finalnie oc na cały rok 327zł super!!! Dzięki 👌

  197. Avatar
    Przemysław Kwas

    Wybrałem to mubi i super dziś mi wróciło 150 na konto do tego po przeliczeniu składki za jakiś czas odebrałem telefon od doradcy i dodatkowe 5% zniżki finalnie oc na cały rok 327zł super!!! Dzięki 👌

  198. Avatar

    Czy do turbo sprężarek nie dokładają silnika elektrycznego żeby wkręcać je na obroty od zera?

  199. Avatar

    Czy do turbo sprężarek nie dokładają silnika elektrycznego żeby wkręcać je na obroty od zera?

  200. Avatar

    Czy do turbo sprężarek nie dokładają silnika elektrycznego żeby wkręcać je na obroty od zera?

  201. Avatar

    Czy do turbo sprężarek nie dokładają silnika elektrycznego żeby wkręcać je na obroty od zera?

  202. Avatar

    Czy do turbo sprężarek nie dokładają silnika elektrycznego żeby wkręcać je na obroty od zera?

  203. Avatar

    Czy do turbo sprężarek nie dokładają silnika elektrycznego żeby wkręcać je na obroty od zera?

  204. Avatar

    Czy do turbo sprężarek nie dokładają silnika elektrycznego żeby wkręcać je na obroty od zera?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *