Domowa / Video recenzje / AutoCentrum.pl / Hyundai i10 – lepsza fura sąsiada

Hyundai i10 – lepsza fura sąsiada

Kanał YouTube „AutoCentrum.pl” opublikował nowy filmik.
Serdecznie zapraszamy do oglądania i subskrybowania kanału.

Źródło do kanału: https://www.youtube.com/user/AutoCentrumKropkaPl

O Mateusz Stepien

Mateusz Stepien
Właściciel firmy Magic-IT, wielki fan motoryzacji, który nie boi się dzielić swoją wiedzą.

Sprawdź również

Renault Clio kontra Opel Corsa – Starcie mieszczuchów

Kanał YouTube „AutoCentrum.pl” opublikował nowy filmik. Serdecznie zapraszamy do oglądania i subskrybowania kanału.

17 komentarzy

  1. Avatar
    Michał Dobaczewski

    Pierwszy 😏😏😏

  2. Avatar

    Ten tył wygląda na 10 lat starszy niż przód samochodu.

  3. Avatar

    po pandemii tylko na takie auta będzie nas stać….

  4. Avatar

    cool video you deserve more views

  5. Avatar

    Drogo, dużo za drogo, to coś nie ma najmniejszego sensu przy takim Renault Clio.

  6. Avatar

    Bardzo lubie takie autka segmentu A ale one jednak nie mają wiekszego sensu. Auta segmentu B są pod prawie każdym względem jednak lepsze a wcale jakoś więcej nie kosztuje ich późniejsze użytkowanie ani nie są trudniejsze w parkowaniu 😉

    • Avatar

      Czesto wyposazenie decyduje. Dobrze wyposazone auto segmentu a, lub gole auto segmentu b? Ja osobiscie wolalbym doplacic i kupic kompakty z seg. b. Chyba ze chodzi o hothatcha, wtedy segment a moge sprawiac wiecej frajdy z jazdy i moze stac sie tym „lepszym“ samochodem. Pozdro

  7. Avatar

    Jak ma nie być pogłosu jak wszytko jest wykonane z plastikowej skorupy?

  8. Avatar

    Życzę z całego serca mojemu somsiadowi, żeby musiał takim jeździć do biedry i do kościoła. 😉

  9. Avatar

    15:15 a może po prostu wystarczy włączyć wtedy kierunkowskaz?

    • Avatar
      Mateusz Żuchowicz

      Ale chodzi o przypadek gdy omijasz dziurę w ramach swojego pasa. Kierunkowskaz może zmylić innych kierowców drogi 🙂

  10. Avatar
    Karol grajewski

    Dobrze, że Hyundai I10 pozostał normalnym autem , i nie bawi się w elektryka jak Citigo, Up czy Mii

  11. Avatar
    Łukasz Różewicz

    "Wszystkie nowe technologie kosztują, a to musi powodować że ceny idą do góry" – serio? Przecież to auto w cenie za jaką Hyundai chce go sprzedawać to jakieś nieporozumienie. Najtańszy i10 z silnikiem wolnossącym 67KM kosztuje 42100 zł, ale nikt normalny tej wersji nie kupi bo nawet radia czy obsługi Bluetooth'a ta wersja nie posiada, a ponadto jest rejestrowana na 4, a nie 5 pasażerów. Dlatego najtańsza, w miarę sensowna (powiedzmy, że sensowna bo to ciągle bieda edyszyn która nie ma nawet świateł LED, czujników parkowania, o kamerze cofania to można pomarzyć) kosztuje 49 400 zł… Mówimy o słabo wyposażonym aucie segmentu A. Dla porównania, auta segmentu B lepiej wyposażone, z mocniejszymi silnikami kupimy: Suzuki Swift z silnikiem 90KM w wersji Premium Plus za 47900 zł (wyprzedaż rocznika 2019), Renault Clio 100KM (czyli znacznie większe auto) w wersji ZEN za ok. 52 tysięce zł (nie sugerujcie się cenami w katalogu 56 tys., dealarzy aut tej wersji pozbywają się za ok. 52 tysi, na otomoto jest wiele ogłoszeń nowych Clio V w tej cenie).

  12. Avatar

    sportowy zderzak do auta miejskiego…krawezniki, podjazdy itd…brawo :/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *