Domowa / YouTube / Wahacz TV / Honda CR-V Hybrid 2.0 i-MMD 184 KM Executive (2020) – TEST PL

Honda CR-V Hybrid 2.0 i-MMD 184 KM Executive (2020) – TEST PL

Kanał YouTube „Wahacz TV” opublikował nowy filmik.
Serdecznie zapraszamy do oglądania i subskrybowania kanału.

Źródło do kanału: https://www.youtube.com/channel/UCC2YlQ-_bcTaw6b08YuG6gg

O Mateusz Stepien

Mateusz Stepien
Właściciel firmy Magic-IT, wielki fan motoryzacji, który nie boi się dzielić swoją wiedzą.

Sprawdź również

Dacia Duster 2020 – TEST PL (1.0 TCe 100 KM Prestige)

Kanał YouTube „Wahacz TV” opublikował nowy filmik. Serdecznie zapraszamy do oglądania i subskrybowania kanału.

102 komentarze

  1. Avatar

    Nowy rok nowe testy 🙂
    Zaczynamy oglądać !
    Ps. Wszystkiego dobrego w 2020 roku 🙂

  2. Avatar

    Nowy rok nowe testy 🙂
    Zaczynamy oglądać !
    Ps. Wszystkiego dobrego w 2020 roku 🙂

  3. Avatar

    Test niezły, ciekawe jaka będzie nowa honda jazz hybrydowa, i ile będzie paliła. Może nie będzie kosztować stu tys.zł. Bo kolejna mazda 2 już na pewno w wersji podstawowej będzie kosztowała "stówkę". Mazda przegina z cenami i to trzeba przyznać. Niech sobie samo jeżdżą takimi drogimi autami. Za 87 tys.zł to można nabyć suzuki s crossa takiego jakiego ja kupiłem rok temu. Jaki następny test po CR-V? Udanych testów w 2020!

  4. Avatar

    Test niezły, ciekawe jaka będzie nowa honda jazz hybrydowa, i ile będzie paliła. Może nie będzie kosztować stu tys.zł. Bo kolejna mazda 2 już na pewno w wersji podstawowej będzie kosztowała "stówkę". Mazda przegina z cenami i to trzeba przyznać. Niech sobie samo jeżdżą takimi drogimi autami. Za 87 tys.zł to można nabyć suzuki s crossa takiego jakiego ja kupiłem rok temu. Jaki następny test po CR-V? Udanych testów w 2020!

  5. Avatar

    Test fachowy jak zwykle czekamy na test rav4 hybryd.

  6. Avatar

    Test fachowy jak zwykle czekamy na test rav4 hybryd.

  7. Avatar
    Andrzej Szczerbal

    Jaką ciężką przyczepę może ciągnąć z napędem na cztery koła??

  8. Avatar
    Andrzej Szczerbal

    Jaką ciężką przyczepę może ciągnąć z napędem na cztery koła??

  9. Avatar
    Krystian Surmanski

    Super testy robisz! Tak dalej!

  10. Avatar
    Krystian Surmanski

    Super testy robisz! Tak dalej!

  11. Avatar
    Mariusz Klimczak

    No to mamy test Nr 1 w 2020 🧐
    Bardzo ciekawe auto
    Test pierwszy zaliczony 🤔
    To teraz już mam burzę mózgu
    Co kupić jako rodzinne auto?
    W sezonie letnim pokonuje długie trasy
    Prawie już byłem pewny że będzie Peugeot 5008 A tu masz

  12. Avatar
    Mariusz Klimczak

    No to mamy test Nr 1 w 2020 🧐
    Bardzo ciekawe auto
    Test pierwszy zaliczony 🤔
    To teraz już mam burzę mózgu
    Co kupić jako rodzinne auto?
    W sezonie letnim pokonuje długie trasy
    Prawie już byłem pewny że będzie Peugeot 5008 A tu masz

  13. Avatar

    Wow
    Fajny prezent noworoczny od Michała i to z jaką furką, niestety poza moimi finansami, ciekawie opowiadasz a i auto mega super. Udanego nowego 2020 roku z fajnymi testami kolejnych samochodów.

  14. Avatar

    Wow
    Fajny prezent noworoczny od Michała i to z jaką furką, niestety poza moimi finansami, ciekawie opowiadasz a i auto mega super. Udanego nowego 2020 roku z fajnymi testami kolejnych samochodów.

  15. Avatar

    Test powinien być porównawczy z rav4

  16. Avatar

    Test powinien być porównawczy z rav4

  17. Avatar

    Fajne, duże auto z kilkoma małymi minusami ale CVT to jednak nadal porażka. Cena też. Ciekawe, ile można przejechać km na różnicy w cenie między hybrydą a benzyniakiem??

    • Avatar

      @Moto Lukasz te – 5l to nie nazbyt optymistyczna wartość?

    • Avatar
      piotr piotrowski

      to co nadrabia w mieście – traci na trasie

    • Avatar

      @piotr piotrowski Sprawdzales? Bo mi dopiero przy 160km/h wyszlo ze 1.5 jest oszczedniejszy

    • Avatar

      @Gimbu Europa Sprawdz sobie obydwa na podovnej trasie i bedziesz mial zdanie na ten temat 🙂

    • Avatar

      @Moto Lukasz OK przeliczyłem: przy wersji podstawowej różnica w cenie 24500zł, różnica spalania w mieście (5,1-7 vs 10-10,5l/100km) to średnio 4l/100km, na autostradzie (9.5 vs 10-10.5l/100km) róznica 1l jest raczej pomijalna. Po ciężkich wyliczeniach (których tu nie będę przytaczał ze względu na brak miejsca) wychodzi ponad 120000 km jeżdżąc wyłącznie po mieście… 30tys km to może wyjdzie przy najdroższych modelach, gdzie różnica w cenie jest poniżej 10tys zł. Dane z filmów Wahacza, więc chyba miarodajne ;> Porównuję silniki 2.0

  18. Avatar

    Fajne, duże auto z kilkoma małymi minusami ale CVT to jednak nadal porażka. Cena też. Ciekawe, ile można przejechać km na różnicy w cenie między hybrydą a benzyniakiem??

    • Avatar

      @Moto Lukasz te – 5l to nie nazbyt optymistyczna wartość?

    • Avatar
      piotr piotrowski

      to co nadrabia w mieście – traci na trasie

    • Avatar

      @piotr piotrowski Sprawdzales? Bo mi dopiero przy 160km/h wyszlo ze 1.5 jest oszczedniejszy

    • Avatar

      @Gimbu Europa Sprawdz sobie obydwa na podovnej trasie i bedziesz mial zdanie na ten temat 🙂

    • Avatar

      @Moto Lukasz OK przeliczyłem: przy wersji podstawowej różnica w cenie 24500zł, różnica spalania w mieście (5,1-7 vs 10-10,5l/100km) to średnio 4l/100km, na autostradzie (9.5 vs 10-10.5l/100km) róznica 1l jest raczej pomijalna. Po ciężkich wyliczeniach (których tu nie będę przytaczał ze względu na brak miejsca) wychodzi ponad 120000 km jeżdżąc wyłącznie po mieście… 30tys km to może wyjdzie przy najdroższych modelach, gdzie różnica w cenie jest poniżej 10tys zł. Dane z filmów Wahacza, więc chyba miarodajne ;> Porównuję silniki 2.0

  19. Avatar

    Fajne, duże auto z kilkoma małymi minusami ale CVT to jednak nadal porażka. Cena też. Ciekawe, ile można przejechać km na różnicy w cenie między hybrydą a benzyniakiem??

    • Avatar

      @Moto Lukasz te – 5l to nie nazbyt optymistyczna wartość?

    • Avatar
      piotr piotrowski

      to co nadrabia w mieście – traci na trasie

    • Avatar

      @piotr piotrowski Sprawdzales? Bo mi dopiero przy 160km/h wyszlo ze 1.5 jest oszczedniejszy

    • Avatar

      @Gimbu Europa Sprawdz sobie obydwa na podovnej trasie i bedziesz mial zdanie na ten temat 🙂

    • Avatar

      @Moto Lukasz OK przeliczyłem: przy wersji podstawowej różnica w cenie 24500zł, różnica spalania w mieście (5,1-7 vs 10-10,5l/100km) to średnio 4l/100km, na autostradzie (9.5 vs 10-10.5l/100km) róznica 1l jest raczej pomijalna. Po ciężkich wyliczeniach (których tu nie będę przytaczał ze względu na brak miejsca) wychodzi ponad 120000 km jeżdżąc wyłącznie po mieście… 30tys km to może wyjdzie przy najdroższych modelach, gdzie różnica w cenie jest poniżej 10tys zł. Dane z filmów Wahacza, więc chyba miarodajne ;> Porównuję silniki 2.0

  20. Avatar
    Grzegorz Erbel

    Haczyki w przestrzeni bagażowej są składane na tylnej ściance.

  21. Avatar
    Grzegorz Erbel

    Haczyki w przestrzeni bagażowej są składane na tylnej ściance.

  22. Avatar
    Grzegorz Erbel

    Haczyki w przestrzeni bagażowej są składane na tylnej ściance.

  23. Avatar
    Janusz Mirowski

    Muza z PS2 kozak 😀

  24. Avatar
    Janusz Mirowski

    Muza z PS2 kozak 😀

  25. Avatar
    Janusz Mirowski

    Muza z PS2 kozak 😀

  26. Avatar

    Dobry i rzetelny test. Taki drobiazdzek Panie Michale, hybryda ma w kazdej wersji dostep bezkluczykowy i jest tylko w wershi 5osobowej.

  27. Avatar

    Dobry i rzetelny test. Taki drobiazdzek Panie Michale, hybryda ma w kazdej wersji dostep bezkluczykowy i jest tylko w wershi 5osobowej.

  28. Avatar

    Dobry i rzetelny test. Taki drobiazdzek Panie Michale, hybryda ma w kazdej wersji dostep bezkluczykowy i jest tylko w wershi 5osobowej.

  29. Avatar

    W normalnej wersji haczyki na zakupy są w bagażniku po obu stronach, nie sądzę że w hybrydzie je usunęli. Poza tym fajny test. Mam nadzieję, że jazz hybrid przetestujesz zaraz po wejściu na rynek.

  30. Avatar

    W normalnej wersji haczyki na zakupy są w bagażniku po obu stronach, nie sądzę że w hybrydzie je usunęli. Poza tym fajny test. Mam nadzieję, że jazz hybrid przetestujesz zaraz po wejściu na rynek.

  31. Avatar

    W normalnej wersji haczyki na zakupy są w bagażniku po obu stronach, nie sądzę że w hybrydzie je usunęli. Poza tym fajny test. Mam nadzieję, że jazz hybrid przetestujesz zaraz po wejściu na rynek.

  32. Avatar

    Trochę nie prawda z tym spalaniem ……

  33. Avatar

    Trochę nie prawda z tym spalaniem ……

  34. Avatar

    Trochę nie prawda z tym spalaniem ……

  35. Avatar

    Te wycie……:(

  36. Avatar

    Te wycie……:(

  37. Avatar

    Te wycie……:(

  38. Avatar
    Krzysztof Krzysztof

    Fajny test

  39. Avatar

    To auto nie ma nic wspólnego z oszczędzanie to chyba żart

  40. Avatar

    Auto w środku wygląda staro, zegary elektroniczne (gdzie im do VAG-a, Mercedesa czy BMW), head-up display na szybce, system info-rozrywki trąci myszką (jest nieatrakcyjny wizualnie), a przynajmniej tak wygląda. Ciekawe czy w tej hondowskiej nawigacji od Garmina da się wrzucić (do folderu Garmin) mapę UMP i czy działa bez problemu? No i na koniec brak dwusprzęgłowej skrzyni biegów no i ta paskudna klapa tylna (schodzi tak nisko, że wygląda jak w dostawczaku).

  41. Avatar
    Andrzej Szczerbal

    Kiedy będzie testowana Toyota Rav Hybrid AWD ( 2020 )

  42. Avatar

    Da się zrobić własny pulpit na radiu. Klikasz w "nawigacja" i przeciągasz ją gdziekolwiek chcesz 😉

  43. Avatar

    Zapomniałeś dodać ze akumulatory starczają na 3km jazdy.

  44. Avatar

    Bardzo porządnie wykonany test. Szczególny plus za pokaz działania świateł w nocy. Tak trzymaj.

  45. Avatar

    Super adekwatny i konkretny test. Można jedynie dodać że haczyki są w bagażniku ale sprytnie chowane. Natomiast brak miejsca na gasnice😉.

    • Avatar

      Dzięki 🙂 Co do haczyków to muszą być naprawdę sprytnie chowane, bo drugi raz testowałem CR-V i drugi raz ich nie znalazłem – jak kiedyś dorwę ten model jeszcze raz, to już wtedy będę o nich pamiętał 😛

  46. Avatar
    Amadeusz Popek

    Super materiał, ale automat cvt znów masakra ten dziwięk, wycie masakra serio dramat jak w toyocie nieakceptowalne!!!

    • Avatar

      @Amadeusz Popek ludzkość blądzila w historii motoryzacji wiele razy, może jeszcze się opamiętają w porę😁

    • Avatar

      Dzięki 🙂 A co do CVT, to tutaj akurat nie jest z tym tak źle. Dźwięk faktycznie jest kiepski, ale przez brak w większości przypadków powiązania kół z obrotami silnika, rzadko też on irytuje. Podczas wciskania gazu w podłogę tak, ale przy np. umiarkowanym przyspieszaniu gdzieś w mieście trzeba być mocno na niego uczulony, żeby przeszkadzał. Jest znacznie mniej inwazyjny niż np. w modelach Toyoty. Nie wiem jak jest w tych najnowszych, ale parę lat temu miałem okazję jeździć Aurisem czy RAV4 HSD i tam wycie było zdecydowanie bardziej uciążliwe.

    • Avatar

      @Amadeusz Popek jak wcisniesz gaz do oporu i trzymasz to kazdy wyje, chyba ze zrobisz tak w manualu przy 70km/h na 6biegu to będzie cisza i zero reakcji

    • Avatar
      Amadeusz Popek

      @Carlo Gambino miałem.cvt w audi a4 avant i nie wyło tak serio to był 2.0 tdi…da się….da:)

    • Avatar

      @Amadeusz Popek to kup audi, którego ja bym nie dotknął nawet za 1/3, btw; w stanach już jest facelift CRV i ma 225KM i ponad 400Nm.w elektrycznym trakcyjnym

  47. Avatar

    Test jak zwykle ok , auto już mniej …brzmienie przy gwałtownym przyspieszaniu to koszmar dla uszu,a przy prędkości minimalnej (patrz ok.13:10 min.) to jakiś żart chyba !!! Spalanie jak na hybrydę też żadna rewelacja.Ogólnie…auto nieporozumienie 😉 Pozdrawiam i pomyślności w Nowym Roku!!!!

  48. Avatar

    Miniwanowatość??? Hahaha cóż za słowotwórstwo… 🤓 Ale się uśmiałem… 😂
    A po za tym test jak zwykle super.

    • Avatar

      Takiej reakcji nagrywając ten fragment nie przewidywałem, ale im więcej pozytywnych emocji wzbudzają filmy tym lepiej, więc spoko 😛

  49. Avatar

    Ad. 1 Na zewnątrz wersję hybrydową od klasycznej benzyny można rozróżnić po wydechu (w benzynie jest podwójny)
    A poza tym – świetne auto, mam pół roku, zrobione 23 tys. km, średnie spalanie 6,2l/100km. Nie zamieniłbym na RAV4.

    • Avatar

      @Antoni Idzkowski nie jeżdżę z tyłu więc nie wiem jak z pasami – ale nikt się nie skarżył póki co. Odtwarzacz nie ma CD – ale to się chyba już standard robi (w domu też już nie mam CD). lakier rzeczywiście delikatny, z innych wad dodam głupiejący system automatycznego włączania długich świateł i brak miejsca (np pod podłogą lub kieszeń z boku) na "różne drobiazgi" w bagażniku (trzeba wozić dedykowaną skrzynkę na rzeczy typu płyn do spryskiwaczy, jakieś torby, przetwornica, gaśnica, etc.). Automatyczne sterowanie wycieraczkami też mam wrażenie że w Toyocie pracowało lepiej.

    • Avatar
      Antoni Idzkowski

      @Kuba Choinski DZIEKI , o takich drobiazgach warto wiedziec

    • Avatar

      @Antoni Idzkowski rzeczywiście jest kilka drobiazgów, ale spośród samochodów, które miałem tylko Lexus LS400 był wygodniejszy jeśli chodzi o komfort jazdy (Audi A6 już nie)

    • Avatar

      @Dominiq Hiena Przy 120kmh niecale 7l przy 140kmh 8,5l przy 160kmh 12l a przy 180kmh pow. 21l . Do jazd pow. 140kmh to auto sie nie nadaje glosno i brak zalet hybrydy. Wsparcie baterii masz do 130kmh.

    • Avatar

      Moto Lukasz takiego info potrzebowałem . Dzięki.

  50. Avatar
    Thomas Anderson

    187 tys. Ojej jaka przystępna cena! Świat oszalał z tymi cenami, auta klasy B zaczynają się od 50 tys.
    Pamiętam jak w 2008 kupowałem Qashqaia to za środkową wersję benzynową dałem 77 tys. Teraz cena takiej wersji to coś około 100 tys.

    • Avatar

      Inflacja i zaawansowanie techniczne robią swoje.

    • Avatar

      Qashqai'a dobrze wyposażonego można wyrwać z niezłym rabatem. Na otomoto bogate wersje są poniżej 110k zł. W tym segmencie tylko Tiguan sprzedaje się w europie lepiej.
      Oprócz inflacji i postępu to przez te machinacje producentów z oprogramowaniem silników w następstwie czego homologacja auta na nowo pod WLTP musi być brana pod uwagę. No, a przy WLTP spalanie się bada dla każdego lakieru osobno, każdego wzoru felgi osobno, pakietu stylizacji nadwozia czy auta ze szklanym dachem. Nawet słupki w drzwiach, które miały kolor czarnego matu teraz zamieniają się na czarny połysk żeby zmniejszyć opór powietrza. PS W innym wątku pisałem, że za tyle (180-187k zł) są BMW X3 z M-pakietem ze stocku. Może i pakiet innowacji da się upchnąć, ale BMW ma niezłe finansowanie i rabaty, a przez to mniej sztuk niż Hondy wisi w ogłoszeniach dilerów czy brokerów.

  51. Avatar
    Przemyslaw Szczygielski

    👍

  52. Avatar

    10:10 taki sam dźwięk ma mój odkurzacz.

  53. Avatar

    Bardzo dobry test i recenzja 👍

  54. Avatar

    Wspomniane jest że ma eCVT, przecież właśnie ten model już nie ma!…proszę sobie dokładnie poszukać o tym info…ma sprzęgło wielopłytkowe i koła zębate

    • Avatar

      Szukałem w aktualnym cenniku Hondy CR-V Hybrid i jest tam e-CVT, bardziej wiarygodnego źródła w tej kwestii nie znam.

    • Avatar

      @Wahacz TV bo żeby ten temat poznać to jednak trzeba się trochę bardziej w temat zagłębić, a chyba o to chodzi w byciu recenzentem, a nie to co każdy może sobie wyczytać z ulotek reklamowych…
      Pertyn dokładnie wyjaśnia o co chodzi od ok minuty 6:50 przy recenzji tej hondy
      https://www.youtube.com/watch?v=eo5DTN-RFoE

      To jest właśnie najlepsze w tej CRV że odczepiła się od tego co wymyśliła Toyota…tu mamy mocny silnik elektryczny który jest napedem podstawowym (ja bym już tej Hondzie dał przydomek EV, bo bliżej jej do samochodu elektrycznego niż to spalinowej hybrydy), a spalinowy większość czasu to generator, a jak się dołącza to jest to tylko "turbo", a nie napęd wiodący…czyli defakto mamy elektryka z generatorem prądu, tylko bez możliwości ładowania z gniazdka…
      Coś czego jeszcze nie było tak naprawdę…

    • Avatar

      Rodzi się tylko w takiej sytuacji pytanie w które tematy się zagłębiać, a w które nie, bo kwestionując jedną informację podaną w katalogu, z automatu wypadałoby weryfikować każdą np. moc silnika na hamowni. Dodatkową kwestią jest styl testowania. ja nie silę się na wchodzenie w szczegóły techniczne dla ekspertów w tej dziedzinie, tylko pokazanie jak dany samochód sprawuje się w praktyce, jako swojego rodzaju zastępstwo wizyty w salonie i jazdy próbnej.

  55. Avatar

    Super test, wszystko dokładnie pokazane i omówione… oby tak dalej.

  56. Avatar

    Super szybko dokladnie plynnie i duzo opowiedziales i tak powinno byc – a nie tam jakies e,e, e ,e – jedzie sie fenomenalnie tym autem

  57. Avatar

    mam crv 2013 2.2 d , i to jest najlepciejszy samochód jaki miałem ! 7 lat 160 tys km i zero problemów ! szkoda że juz nie ma tej wersji silnikowej bo chętnie bym zmienił na nową !

Pozostaw odpowiedź Szeryf 356 Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *