Domowa / YouTube / Wheel with it / Dodge Challenger Hellcat – V8 z piekła rodem | TEST #21

Dodge Challenger Hellcat – V8 z piekła rodem | TEST #21

Kanał YouTube „Wheel with it” opublikował nowy filmik.
Serdecznie zapraszamy do oglądania i subskrybowania kanału.

Źródło do kanału: https://www.youtube.com/channel/UCNaAjHvWEVtVsuhO9LrYgUQ

O Mateusz Stepien

Mateusz Stepien
Właściciel firmy Magic-IT, wielki fan motoryzacji, który nie boi się dzielić swoją wiedzą.

Sprawdź również

Najlepszy w historii WRC? – Sébastien Loeb | Legendy motoryzacji #7

Kanał YouTube „Wheel with it” opublikował nowy filmik. Serdecznie zapraszamy do oglądania i subskrybowania kanału.

200 komentarzy

  1. Avatar

    Dajcie znać, jak podoba Wam się taka forma testu samochodu. Robimy tak kolejne?

  2. Avatar

    chcialbym wiedziec co to za nuta w tych przebitkach 😀 ? ktos moze wie ? np w 5:30

  3. Avatar

    Ale outro xD

  4. Avatar

    4:05 Nazwa Hellcat nie jest określeniem piekielnego kota tylko wiedźmy. To nie jest dosłowne tłumaczenie "hell" jako piekło I cat jako kot XD szczegół Ale boli uszy. Co do auta to mój dream car. Fajny materiał 👊👊

  5. Avatar

    Nie pozorne autko które Sebastianowi wypierdoli w E39 😆

  6. Avatar
    Lego Mistrz 2005

    Ta miniatura przypomina mi takie jedno zdjęcie z malutkim Hammond'em stojącym obok Challengera.

  7. Avatar
    Mariusz Nowatkowski

    Dla samego charakteru tego auta, kupiłbym ten samochód. Noi ten dźwięk.

  8. Avatar
    Janusz z Gliwic

    Kurła! Kiedyś to nie było

  9. Avatar

    aaa ach ten kompresor

  10. Avatar

    Auto szrot, brak trakcji, ciagla walka z kierownica . Do europejskiej elity dluga droga. Mogli tam wjebac nawet 1500 hp i chuj z tego jak nie potrafia tej mocy przenieść na kola. Plusy za wyglad i dzwiek wolnossaka oraz klasyczny klimat. Auto skrajne , absolutnie.

    • Avatar
      Marcin Kozłowski

      Funky4 w dopie byłeś gówno widziałeś, wracaj do Europejskiej elity dla ciot. Czuć po gadce że mientkiepento

    • Avatar

      Długo miałeś?
      Ile km przejeżdżałeś?
      Bo rozumiem, że taki znawca, nie oparł swojej wiedzy na podstawie pajaców inetnetowych, które piszą recenzję nie mając pojęcia większego? 🤔

  11. Avatar

    Petarda,jedno z wielu marzeń.

  12. Avatar
    Dawid Kojack F1

    I to się nazywa zaje#isty test naładowany wrażeniami z minuty na minutę. Więcej takich aut po proszę 😍😀

  13. Avatar

    Zajefajny kiciuś

  14. Avatar

    Jak ta wyppzyczalnia wybiera osobe ktorej pozycze taka fure bo domyslam sie ze to chyba nie tylko kwestia wlozenia jakiego zadatku nie ?

  15. Avatar

    Gruby materiał!

  16. Avatar

    To tylko marzenie dla 17 latka który w tym roku ma zamiar sobie kupić pierwszy samochód i marzy mu sie taka bestia po czym uświadamia sobie że praktycznie nie ma szans że w przeciągu najbliższych 10 lat zobaczy pieniądze na taki samochód.
    Smutne ale prawdziwe, lece szukać kolejnego samochodu który da chociaż trochę frajdy z jazdy za małe pieniądze.

  17. Avatar

    Forma filmu zajebista, do następnego odcinka "kopiuj+wklej"

  18. Avatar
    Jakub Gawroński

    U mnie w mieście jest jeden dodge hellcat i on ma o ile się nie mylę 730 km i jest taki ładny czarny, jak przejeżdżał u mnie przed rondem i słyszałem ten ryk silnika to aż mi nogi zmiękły 😂

  19. Avatar

    Twórczość tego kanału można porównać poziomem do topgeara kurła, na prawdę super robota!
    Ale za to że nie daliście wybrzmieć v8 (chodzi o zbyt krótkie wstawki z drogi) należy was skarcić! Samochód oglądać należy od startu do mety, zamiast przez 3s na kawałku drogi 🙂

  20. Avatar

    Ten jęk kompresora to coś pięknego ❤️

  21. Avatar
    Comerad Siergiej

    To auto to jest jebana poezja

  22. Avatar

    i to jest samochód a nie jakieś Niemieckie… coś, Dodge nawet jako marka brzmi, i wygląda lepiej od innych marek z Europy, i te silniki które żyją często dłużej od właściciela. Cudo !

    • Avatar

      Też tak myślę. Dlatego od miesiąca jeżdżę Chargerem z 5.7 HEMI. 375KM na co dzień wystarcza.

    • Avatar

      @SaMergloW dodam jeszcze z własnego doświadczenia Amerykańskie czy Japońskie samochody (nie wszystkie) mają coś takiego w sobie że jak się wsiądzie, to uśmiech z twarzy nie znika i to jest świetne.

  23. Avatar

    Coś pięknego a nie Ferrari czy Lamborghini

  24. Avatar

    Dobrze że jest duży bagażnik akurat na 80 litrową butlę LPG

  25. Avatar

    Ale bym go na myjnię zabrał uhuhu

  26. Avatar
    Jerry Jaggermen

    Super Video!!

  27. Avatar
    Michał Wawrzyńczak

    Podoba mi się filmowy charakter tego materiału

  28. Avatar

    Marzenie mojego taty. Spełnię je kiedyś!

  29. Avatar

    Poprostu ty nie umiesz jeździć tym samochodem. No ale ładniutki jeden z moich faworytów

  30. Avatar

    Pierwszy test auta jaki widziałem u was na kanale i już przeszły mi ciary po plecach, odcinek mega a Dodge
    To moje auto marzeń

  31. Avatar
    Damian Kobiński

    Super materiał !
    Nagrywaliście w mojej okolicy – Kiedy dokładnie były robione zdjęcia do tego materiału ? 🙂
    Pozdrawiam.

  32. Avatar
    Krzysztof Owczarek

    To jest bestia

  33. Avatar
    Krzysztof Owczarek

    Mustang vs hellcat

  34. Avatar

    Ahh ta tablica z przodu jest nie do zniesienia

  35. Avatar

    11:35 Czwartkowe Bora Bora 😉

  36. Avatar
    Anna Krzysztofek

    Wreszcie się doczekałam testu challengera 😊 film jak zwykle genialny 😊

  37. Avatar

    Czekam teraz na najnowszego vipera kozak film

  38. Avatar

    12:12 Wybuchlem smiechem ;D

  39. Avatar

    Taki samochód można kupić do zabawy, jazdy po torze wynajętym grubą kasa, driftowania, pochalasowac pod domem swoim i mieście

  40. Avatar

    bmw lezy i kwiczy ahhahahahahhahahha hahahhahah. Z takim furgonem ! nie ma zadnych szans.. wspaniala fura 🙂 dobrze ze zrobili tak wspaniala wersje. Jeszcze tania 🙂

  41. Avatar

    teraz przydałoby sie zmodyfikowane camaro exorcist

  42. Avatar

    Jest się skupionym…

    puszcza kierownicę i gapi się w kamerę

  43. Avatar

    Przypomina mi stare Top Gear. Propsy 😉

  44. Avatar

    Renderujcie kurwa w ultrawide a nie macie te autystyczne czarne paski….

  45. Avatar

    12:14 Ktoś przypomni jaka to nuta?

  46. Avatar
    HIp3r Tig3rT88TH

    PYTANIE
    czy wersja demon ma homologacje tez w europie?

  47. Avatar

    Bravado guntlet

  48. Avatar
    Mały Szary Człowiek

    7:40 właśnie interesuje dlatego wolę kickstera ale szanuje subskrybuje i lubie

  49. Avatar
    Nataniel Dąbrowski

    Najlepsze jest to że sam kompresor ma 2.4 l xDD

  50. Avatar
    OttonVonWiśnia Wiśniewski

    Meme na koniec to złoto, nie spodziewałem się

  51. Avatar
    turystyczny KOKSW69

    Hehe ekoimbecylom z pod dekla dymi jak widzą takie samochody 🤣Amerykanie to zawsze wiedzieli co dobre!!! Super fura!!

  52. Avatar

    12:06 ah tak końcówka xd

  53. Avatar

    Końcówka rozwaliła haha

  54. Avatar

    No nie, moja okolica haha 😀

  55. Avatar

    Usa chyba ostatnim krajem gdzie z motoryzacją jest wszystko w porządku, oby tak dalej, bo to co eurokołchoz zrobił z motoryzacją europejską to jest dramat, a będzie jeszcze gorzej

  56. Avatar

    Szkoda że nie Demon

  57. Avatar

    Najlepsze omówienie samochodu jakie słyszałem <3 jestem zakochany w tym aucie <3

  58. Avatar

    szkoda że nie dodge challenger demon 840 km .

  59. Avatar

    U nas po mieście jeździ demon
    I powiem że to jest potwór
    Oraz moje jedno z marzeń żeby mieć taką gablotę. Pozdrawiam serdecznie.

  60. Avatar

    Jak samochód mi się podoba to ten dźwięk kompresora odrzuca totalnie.

  61. Avatar

    Tak tak, a Golf GTI robi wrum wruuuum

  62. Avatar

    Sądzę że to jest najbardziej profesjonalny film na waszym kanale

  63. Avatar

    O Cie chu@j…. Świetny materiał. A Fura marzenie

  64. Avatar

    końcówka rozwaliła hahaha

  65. Avatar

    Ta v8 z kompresorem to miód na moje uszy. Może jakaś lista najlepiej brzmiących samochodów? Zdecydowanie Hellcat jest w moim top 10 razem z e60 m5, quattroporte,
    lexusem LFA i każdym 6.3 amg xd. Pozdrawiam 😀

  66. Avatar

    Kiedyś to umieli robić muscle car'y teraz daja dwie turbo sprężarki a kokpit jest w 95% z plastiku

  67. Avatar

    W stanach on kosztuje prawie 90tys$ a nie 60tys$ jak wspomniales za 60k mozna kupic jedynie wersje srt8

    • Avatar
      Anime Hunter323

      W dupie byłeś gówno widziałeś, po 1 nie produkują już srt8 a po 2 $90k to kosztuje spoko wyposażony hellcat redeye widebody zobacz sobie na amerykańskiej stronie

    • Avatar

      Bazowa wersja kosztuje 60.695 USD ale trzeba napiętać że są to ceny bez podatku. Gdzie znalazłem informację że podatek federalny wynosi 35% a stanowy dla Kalifornii 8% wiec cena brutto była by blisko 90k. Niestety nie zagłębiałem się w tamtejszy system podatkowy i mogę źle interpretować zasadę ich nakładania. W każdym razie klient musi wydać więcej niż te 60k USD (~250k PLN)

    • Avatar

      Dobrze napisales właśnie o to chodzi wystarczy dodac reszte opłat i wyjdzie nam koszt samochodu Ten burak "anime hunter 323" to zwykľy idiota co nawet czytac nie umie informacji ze strony dealer na ktorej dokładnie wszystko jest opisane Mało tego w stanach jest jeszcze cos takiego jak dealer fee około $1000 plus destination fee następne $1000

  68. Avatar

    9:06 Amerykanie Kochajo 😉😁😁

  69. Avatar
    Sebastian Chmielewski

    Co z tego że Hellcat ma tyle mocy jak waży tyle co Niemiecki Tygrys przy wadze 1 000 kg miał by 400 HP. Do tego aerodynamika cegły. Coś czuję że w zakrętach jest dość leniwy jak otyły Amerykanin ale fajnie wygląda i brzmi.

  70. Avatar

    Zajebista końcówka hahaha wygrałeś

  71. Avatar

    Po raz pierwszy klipy były kręcone za dnia

  72. Avatar

    Podobnego Dodga w car mechanic Simulator naprawiałem

  73. Avatar

    To co? Teraz charger demon? 😀

  74. Avatar
    Emeryt78 Gusciora

    Cudo😘

  75. Avatar

    A hellcat to nie wiedźma? XD

  76. Avatar
    Silver Stone Adam Bartkowiak-Siewierski

    ciekawy test……jak dla mnie zabrakło tylko dwóch rzeczy: 1) jeżeli jest to auto typowe do wyścigów po prostej, to dlaczego tego nie zrobiliście np. ze wspomnianym Golfem czy innym popularnym hot hatchem…aby pokazać jak kolosalna jest różnica w przyspieszeniu. 2) samego dźwięku wydechu bez muzyki i komentarza 🙂 Subskrybuje i lajkuje dzięki za 12 minut motoryzacyjnych doznań

  77. Avatar

    No masz cohones czy jakoś tak 🙂 tzn. jaja ! 🙂 następne prosimy !

  78. Avatar
    Przemysław Mączka

    Miałem okazję jeździć dokładnie tym samochodem 🙆🏼‍♂️
    Ale to jest dzik ! 🙆🏼‍♂️🙆🏼‍♂️🙆🏼‍♂️

  79. Avatar

    uwolnij bestie a bestia uwolni ciebie

  80. Avatar
    Jakub Antonowicz

    Fajnie jakbyś zrobił test jedynego właściciela piekieła, Dodge challenger Demon

  81. Avatar

    PROPOZYCJA – W serii storirs chętnie bym zobaczył i myślę że inni też prawdopodobnie najszybsze taxi w Polsce, które jeździ po drogach Rzeszowa.

  82. Avatar

    Po co taki samochód? Bo można 😃.
    I na tym temat można urwać.
    Z chęcią chciałbym takie wozidło jako samochód na co dzień.
    Wyprzedzanie nim to czysta przyjemność.
    Co do tego strachu prowadzenia, myślę że jak każdy samochód, trochę obycia i stanie się przewidywalny jak każdy inny.
    W końcu człowiek się nauczy tym jeździć.

  83. Avatar

    Obstawiam, ze w USA filmy z Golfem R nie generują takiej liczby entuzjastycznych komentarzy, więc chyba widać, czyje podejście do motoryzacji jest fajniejsze 😉 Zwłaszcza, ze Hellcat jest drogi jak na amerykański samochód (sam Challenger też jest zresztą droższy niż Mustang czy Camaro), a i tak w USA kosztuje tyle co w Europie BMW 3 albo Audi A 4 z trochę mocniejszymi silnikami.

  84. Avatar

    Mój samochód marzeń ❤️

  85. Avatar
    Kacper Ulenberg

    To hellcat ma tyle mocy A DEMON

  86. Avatar
    Jakub Dąbrowski

    Według mnie samochód który budzi respekt jest samochodem godnym polecenia, samochód nie może być zabawką, musi budzić strach i adrenalinę, czy nie o to nam chodzi ?

  87. Avatar
    Przemysław Majewski

    Świetny materiał!

  88. Avatar

    Dźwięk silnika z tyłu: WRRRWRRWRRR
    Dźwięk silnika z przodu: ŁŁŁIIIIŁŁŁIIIII
    xd

  89. Avatar

    Chciał bym zobaczyć test Mustanga GT500 😁

  90. Avatar

    A chciał byś sobie takim demonem pojeżdzić ?? Oczywiście henssey Edition

  91. Avatar

    Kijowy ten kompresor, auto brzmi od przodu jak elektryk. Wrzuciliby trubosprężarke albo dwie i o niebo lepiej byłoby

  92. Avatar
    Michał Bartkowiak

    Końcówka to złoto haha

  93. Avatar

    Każdy gada ze to 3.6 nie jeździ itd a tak naprawde one dość dobrze się odpycha, oczywiscie nie ma porównania do hellcata (w obydwu byłem i jeździłem). Ale kiedy chce się mieć challangera, ale boisz się tych wydatków na hellcata to to jest bardzo fajna opcja.

  94. Avatar
    Mateusz Sołyga

    jest pocisk

  95. Avatar

    Kiedy dodge demon ?

  96. Avatar
    Daniel Grabowski

    Właśnie zwróciłem tego Hellcata po 2dniach i ponad 1000 kilometrach.
    Wrażenia dokładnie takie jak powyżej, jadąc nawet 50km/h ręce ciągle mokre, każdy mówił kto jechał ze mną jako pasażer nawet. W trybie Eco już coś czuc, niestety zbyt małe doświadczenie na lepsze tryby.
    Co do daily driving zdecydowanie tak, jak wspomniałem przejechałem nim ponad 1000km i w większości raczej rekreacyjna jazda w normalnych warunkach, kwintesencją USA i w sumie oldschoolu.
    Mógłbym o nim esej pisać, no ale podislowujsc takie wrażenie, ze już nie mam ochoty wsiadac do Mustanga, bo przy tym to zabawka dla dzieci. Polecam spróbować chociaż raz, emocje gwarantowane!

  97. Avatar
    kacper muszalski

    No i to jest coś pięknego 😀 Prawdopodobnie za kierownicą czujesz się jak król stada😀

  98. Avatar
    _Alanix_Batonix_

    Pomysł na odcinek
    10 najtańszych kombi z mocą przekraczającą 250 km z manualną skrzynią biegów

  99. Avatar

    To auto to moje największe marzenie <3 Nawet przy nieograniczonym budżecie brałbym Challengera. Jak to mówią, miłość nie wybiera :3

  100. Avatar

    Auto marzenie…. Jak słucha się dźwięku silnika to na myśl przychodzi tylko jedno skojarzenie: Zaraz Ci wpier… tak, że matka Cię nie pozna.

  101. Avatar

    Montaż i zdjęcia powalają mnie a ciarki przechodzą po plecach, dobra robota chłopaki!

  102. Avatar

    Ciekawostki o reno espace proszę

  103. Avatar

    Szymon konieczny tudududu w hellcacie jest niebezpieczny tududu , nie dostał zasiłku tududududu bo nie zjadł posiłku tududududu

  104. Avatar
    Krystian Dzioba

    Mój ojciec posiada takie auto jest kozak piękny dźwięk

  105. Avatar
    Jan28082000 Bogacz

    koniec filmu mnie rozwalił ^^

  106. Avatar

    najlepsza jazda tym autkiem to napewno zima (;

  107. Avatar
    Microsoft Lumia

    Jaka bestia.😍😍😍

  108. Avatar
    Reinmar von Bielau

    W końcu porządne auto dla porządnych ludzi

  109. Avatar
    I_love_Ken_Block_PL. PL

    7:57 xD

  110. Avatar

    Istna symfonia, boże jakie to auto jest zajebiste. Nie da się tego żadnymi słowami opisać. Czekałem na ten test aż w końcu jest. Kocham Ku..a to auto XDDD

  111. Avatar
    I_love_Ken_Block_PL. PL

    11:34 reklama OBI mc`donald xD Xd

  112. Avatar

    I to są auta a nie jakieś
    1.3 potrójne turbo huj ci w dupe trzy cylindry..

  113. Avatar

    Najlepiej zmontowany film jaki widziałem od dawna , jakość TOP GEAR
    Pełen szacun

  114. Avatar

    No to teraz jeszcze większy sqrwysyn w kolejce – Mustang shelby GT500 z 2020 i jeszcze więcej mocy niż Hellcat! 😛
    Ford zawsze musi zaistnieć jeśli chodzi o moc. xD

  115. Avatar

    rozwala mnie to jak nie możesz przestać się uśmiechać na tym filmiku 😀 to musi być coś..

  116. Avatar

    Czekałem na odcinek z tym samochodem najlepszy samochód V8 DODGE SRT ah ten dźwięk V8 i ten kompresor ah 🥴 czerwona bestia diabeł na drodze ale najlepszy samochód V8 DODGE

  117. Avatar

    Zrób odcinek z histori doge

  118. Avatar

    Super montaż, muzyka, ujęcia, no i to auto 😍

  119. Avatar
    Michał Potępa

    Bralbym jak zasilek😊😊

  120. Avatar
    ATV TEAM IGUANA

    Moje marzenie

  121. Avatar

    Te auto mnie przeraża nawet kiedy oglądam je na ekranie xD

  122. Avatar
    Katarzyna Szczepańska

    Aż mam ciary na plecach jak słucham tego pięknego dzwięku

  123. Avatar

    Ehh… To wycie kompresora przypomina mi nieco dźwięk mojego starego golfa. Ale to nie był G60. To niestety była pompa wspomagania…

  124. Avatar

    Jest prześliczny 🤗

  125. Avatar

    Niby Amerykaniec a więcej niż 100km na litr, aż dziwne

  126. Avatar

    Następny Amerykański Samochód To Musi Być Camaro ZL1! Daje Like. Pozdro.

  127. Avatar

    Super auto montaz i caloksztalt Pozdro Szymon 😉

  128. Avatar

    No chłopaki zajebiście ogarniacie robotę. Poziom materiałów jest naprawdę wysoki.
    Auto naprawdę spoko choć do mnie bardziej trafia Camaro ZL1 1LE czy Shelby GT500.

  129. Avatar
    Dark Sun Gwyndolin

    Hellephat engine to będzie dopiero coś. Hellcat to pikuś

  130. Avatar

    Super materiał, montaż istna profeska! Cieszę się że Amerykanie produkują takie auta, prawdziwa męska motoryzacja z piekła rodem

  131. Avatar

    Istny wzór muscle cara, świetna maszyna.

  132. Avatar

    kiedy test jakiego passata albo golfa w tdiku?

  133. Avatar
    Dominik Bugdalski

    Trasa Trzebinia-Bukowno 😉 Pozdro

  134. Avatar

    Jest hellcat to teraz tylko Demon i mogę spokojnie umierać

  135. Avatar
    Ɓ ƛ Ʀ Ƭ Є Ƙ Ӈ ƛ Ɲ Ƈ Ƙ Ơ Ɯ Ɩ ƛ Ƙ

    Sąsiedzi go nienawidzą

  136. Avatar

    Te zakończenie 😍

  137. Avatar

    Ten Dodge Challenger Hellcat to chyba jest moje nowe marzenie. 😍😍😍

  138. Avatar
    Adam Bicho raro

    co do foteli…to sadze, ze "wielkich amerykanow" trzyma lepiej, niz Ciebie….. 1/2 amerykanina hahah zdrowia i to nie hejt 😉

  139. Avatar

    Oglądam ten film 10 raz. Genialne ujęcia, merytoryka i wykonanie są… trudno mi to powiedzieć, ale JESZCZE LEPSZE niż w innych testach, które i tak były najlepszymi na YT. Mega robota chłopaki, tak trzymać a OneDollarShot już dawno zasłużył na podwyżkę 😀

  140. Avatar

    Zakończenie mnie rozwaliło hahahahah

  141. Avatar

    Mega świetne ujęcia. Takie profesjonalne recenzje lubię 🙂

  142. Avatar

    Tak tak . Teraz Dodge Demon 840KM tam to już jest koniec

  143. Avatar

    Da się kupić chellengera w wersji widebody gdzie można założyć 315 👍

  144. Avatar
    Jolanta Nikolopoulos

    when you enter tunnel to see how it sounds . then stop talking so we can hear it also. Fail

  145. Avatar

    W polsce to nie jest prawdziwy muscle car trzeba sie wybrac do USA I tam zaszaleć pozdro a kliforni

  146. Avatar

    Świetny jest ten dźwięk kompresora <3

  147. Avatar

    ale dobre video. frajda Szymona była tak zaraźliwa, że zęby się szczerzą całe 12 minut i 24 sekundy. no i jaki montaż, wow. a całe auto jest tak niesamowicie absurdalne, że nie można go nie uwielbiać. chociaż od wycia kompresora głośniejszy jest tylko płacz fok w zatoce meksykańskiej ;p

  148. Avatar
    Marcin Bielecki

    Ja bym się do tego auta przeprowadził. Kocham je, bezwarunkowo <3

  149. Avatar

    Czerwona Bestia

  150. Avatar
    Paweł Wiśniewski

    Co to za muzyka w tle do 1:38 ?

  151. Avatar

    Najlepsze ujęcia tego samochodu jakie widziałem porównywalne z reklamą tego właśnie potwora 😉 super forma

  152. Avatar

    Ładne autko i ta moc, jednak ja z amerykanców wybieram Corvette którą w łatwy sposób podkręcić pod 700km i przede wszystkim lepiej trzyma się drogi. Jednak co kto woli tu można przecież zabrać rodzinę.

  153. Avatar

    Czapki z głów. Realizacja, montaż, prowadzenie, cała "opowieść" – ot majstersztyk!
    Wysoko sobie postawiliście poprzeczkę panowie. Polskie TVN turbo do pięt Wam nie dorasta.
    Poziom realizacji – TopGearowy !! Pozdrawiam ekipę i podziwiam!

  154. Avatar
    Somebody NothingHere

    Tu by się krzychu przydał z ekipy xD

  155. Avatar
    Karol Stańczak

    R8 i tak dało by mu radę

  156. Avatar

    Gdyby z tyłu były opony bardziej szerokie np 310 lub 325 mniej by się ślizgał

  157. Avatar

    Zaskoczyło mnie to że takie auto jeździło po ulicach w moim mieście hah

  158. Avatar

    0:56 czy to jest tam koło Bukowna

  159. Avatar
    Piotr Kolodziejczyk

    Piękny jest jeszcze wersja Redaye

  160. Avatar

    Końcówka najlepsza 😀

  161. Avatar

    Akurat kiedy oglądam ten film jest 6,2 łapek 🙄 Przypadek, nie sądzę 😂

  162. Avatar
    LIL KACPER Venom

    Ja mam zamiar kupić chellenger'a najtańszego lub hellcat

  163. Avatar

    Mialem wczoraj okazje przejechac sie wersja ale SRT8 z silnikiem 6.4l i jest kozak. Oczywiscie do takich aut trzeba miec respekt. W europie z reguly dostajemy zabawki a w usa mozemy dostac konkretne bestie, moze i dobrze bo duzo jest wariatow. Pozdrawiam 🙂

  164. Avatar

    Pff, mój passat po chipie jest szybszy.👋

  165. Avatar

    Nissan GTR zjada go na kolacje

  166. Avatar

    Ale piękny Dodge Chellenger😍, zawsze chciałem takiego mieć

  167. Avatar

    Skrzynia biegów nie sprawia wrażenia amerykańskiej bo jest europejska. To ZF.

  168. Avatar
    Człowiek Zajawka

    Marzy mi się, że Dodge jeszcze kiedyś pokaże na co ich stać i zrobią Chargera jak należy na wzór II generacji 🙂 Zajebisty odcinek, piękne ujęcia! V8 + kompresor i ciarki na całym ciele przez te 12 min 😀

  169. Avatar
    BBoyRTG Kubsztal

    Wywiało was do Trzebini 🤣🤣🤣💪💪💪

  170. Avatar
    Darek Atzberger

    Film był nagrywany w okolicach Jaworzna ?

  171. Avatar

    Co do prowadzenie mam Lexusa gs450h który waży 1945kg i prowadzi się jak po sznureczku 😀

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *