Hyundai Tucson HEV || Plusy ✅ i Minusy ❌
13 grudnia 2024Forthing T-FIVE – poznajmy przybysza z daleka! #adamkornacki #forthing #suv
13 grudnia 2024Mitsubishi Eclipse Cross RALLIART PHEV Test PL/ENG
Wrażenia z jazdy, omówienie samochodu i wiele innych ciekawostek.
Zasubskrybuj kanał Saturday Car Fever , żeby nie przegapić kolejnych testów.
Zasubskrybuj kanał Saturday Car Fever , żeby nie przegapić kolejnych testów.
Wesprzyj kanał:
PATRONITE: https://patronite.pl/SaturdayCarFever
PayPal: https://www.paypal.me/MateuszBorowski
Stronki kanału (warto je polubić i obserwować):
Fanpage kanału: https://www.facebook.com/saturdaycarfever/
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/saturdaycarfever
#mitsubishi #mitsubishieclipse #mitsubishieclipsecross #suv
7 Comments
Ten wyświetlacz na środku konsoli wygląda jak telewizor z lat 60😊
Ciekawe czy chociaż 50 sztuk tego sprzedali w Polsce w tym roku, cena prawie 200 k, mega przestarzałe auto, zasięg na prądzie fatalny jak na phev, za niwiele więcej można mieć XC60 czy NX które nawet w podstawie będą lepszą opcją
XC60 już w sobotę o 10 rano będzie na kanale. I to w specjalnej wersji!
Prawie 2025 rok, a wybrane modele Mitsubishi, Subaru czy Suzuki nadal w 2013… Jak obecnie do auta można pchać to tanie palcujące się piano black? Jak można mieć system infrorozrywki jakby był 2011? Dla mnie brak wirtualnych zegarów to minus, ale wielu lubi klasyczne wiec juz o to nie będę się czepiać (chociaż nie ma takich nawet w opcji…). O oświetleniu ambient czy wielu wszechobecnych już asystentach zapomnij. Gwoździe pod podłokietnikiem, sruba w schowku. Ta marka jest 10 lat w plecy za motoryzacją. Ten środek juz nawet przy takiej Omodzie wygląda niczym Dacia przy Lexusie 😂
Czekam tylko na tego nowego Outlandera bo jak sprawdzałem zdjęcia, to wygląda jak pierwszy model Mitsubishi, który technologicznie pasuje do obecnych czasów i jest luksusowy. Plus wygląda pięknie.
Nowego Outlandera postaram się niebawem wyrwać na testy z parku prasowego Mitsu.
@SaturdayCarFever No i pięknie. Na Ciebie testowo zawsze można liczyć. Podobno wnętrze wykonane jak klasa premium, duży, pakowny i komfort jazdy nieporównywalny do niczego, co w ostatnich latach oferowała ta marka. Cena wysoka, ale nie bez powodu. Dodatkowo z tego co widziałem, to na Europe jest trochę inny niż na USA/CAN, bo o ile zewnątrz taki sam, to w środku europejskie maja virtualne zegary czy większy ekran centralny. Jestem ciekawy testu. Mam nadzieje, ze obadasz go szczegółowo łącznie z tym, ile może uciągnąć, bo w internecie różne dane na ten temat. Pozdrawiam
Taki jest plan :))