Bierzemy się za tego BYDLAKA! – BMW R1300 GS Adventure
13 listopada 2024NAJLEPSZE AUTA MAREK, KTÓRE UPADŁY
13 listopada 2024Motocykl zbudowany DLA PIENIĘDZY?! – BMW R1300GS Adventure
Katalog Motocykli: https://motobanda.pl/bmw-r-1300gs-adventure-2024
Oto jest! Po raz pierwszy na Motobandzie nowy R1300 GS od BMW! I to od razu w wersji Adventure. Król w swojej klasie. Lider sprzedaży. Innowator. Motocykl marzeń w zgrabnej formie pancernej lodówki dla zamożnych. Fajny? Co jest z nim nie tak?
Zgarnęliśmy nowego BMW R1300GS Adventure na szybkie nagranie od poznańskiego dealera BMW – BMW Inchcape Poznań. Dziękujemy za zaufanie! Potężna bryła, dużo mocy, dużo akcesoriów, technologii, masy i… wątpliwości? Czy ten motocykl ma sens? Czemu nie nadaje się do jazdy po mieście, a czemu nie sprawdzi się w wymagającej trasie? Czy ma służyć jedynie podbijaniu ego swojego posiadacza? Czy może nie rozumiemy go tylko dla tego, że nas na niego nie stać? Oto nasze wnioski po dwudniowej przygodzie z BMW R1300 GS Adventure!
00:00 – INTRO
00:19 – Odbieramy GS’a
00:58 – Widzicie z kim ja muszę pracować?
01:40 – DISCLAIMER
02:46 – Prezencja GS’a
05:19 – Oświetlenie
06:15 – Gabaryt jest gabaryt
07:09 – Możliwości bagażowe
08:05 – Silnik Boxer
09:45 – Pozycja
10:30 – Zapowiedź porównania
10:56 – Jazda w mieście
12:57 – Ferelne kufry?
13:50 – Prawdziwi GS’iarze
14:20 – Pozycja cd.
15:39 – Wygoda
17:00 – Prowadzenie
18:15 – Skrzynia biegów
18:37 – Zawieszenie
19:52 – Elektronika
20:45 – Wady i absurdy
23:43 – Nie za dużo?
24:50 – Tego brakuje
25:10 – Ducatista vs GS’iarz
25:56 – Różnice wobec 1300 GS
27:00 – Hamulce
28:08 – Kto go zabierze na tor?
29:30 – Kozak sprzęt ale…
31:00 – Do czego służy ten motocykl?
32:20 – Money, money, money
34:36 – Dajcie znać!
35:00 – OUTRO
Standardowym GS’em Kajetan jeździł w sezonie 2024 na Speed Day na Torze Poznań – video na ten temat również zawita na naszym kanale!
► Sklep Motobanda: https://motobanda.pl/sklep
► Filmy o odzieży motocyklowej: https://www.youtube.com/@MotobandaLOOKUp
► Biker: Petit (wzrost 172 cm, masa: 75 kg)
► Kajetan (wzrost 177, masa: 82 kg i cały czas rośnie!)
Odzież w video:
– Kask: Scorpion Exo GT SP Air (https://motobanda.pl/sklep/produkt/kask-scorpion-helmets-exo-gt-sp-air),
HJC RPHA 12 (https://motobanda.pl/sklep/produkt/kask-hjc-rpha12)
– Kurtka: Seca Arrakis III
– Spodnie: Seca Arrakis II (https://motobanda.pl/sklep/produkt/spodnie-seca-arrakis-ii)
– Buty: Seca S-ADV (https://motobanda.pl/sklep/produkt/buty-seca-s-adv)
– Rękawice: Seca Storm HTX (https://motobanda.pl/sklep/produkt/rekawice-seca-storm-htx)
Gadżety Motobanda znajdziesz TUTAJ: https://motobanda.pl/sklep/gadzety-motobandy
Dołącz do grona Motobandy!
SOCIAL MEDIA:
https://www.facebook.com/motobandatv
https://www.facebook.com/sklepmotobandapl
https://instagram.com/motobandatv
https://www.instagram.com/sklep.motobanda.pl/
W ścieżce muzycznej wykorzystano utwory z bazy YouTube, oraz utwory copyright free autorstwa Karl Casey @ White Bat Audio. ( https://open.spotify.com/artist/4oGlqi5TaK8r8K50fQhUbe#, https://youtube.com/whitebataudio)
3 Comments
Po obejrzeniu filmu nachodzi mnie myśl jak to dwóch gości w jednym filmie potrafi sobie wiele razy zaprzeczyć. Ale od początku o wyglądzie nie będę pisał bo jaki kupujemy motocykl zależy od naszych preferencji estetycznych ale naśmiewanie się że motocykl posiada mnóstwo elektroniki i że takiego nowego GS to przecież nikt w Afryce nie naprawi. Za pewnie obecny model Triumpha Tigera lub nowej Multistrady lub innego współczesnego motocykla to każdy człowiek czarnego lądu już naprawi oraz posiada serwisówkę a części również ma na zapleczu przy kozach. A jeśli chodzi o nową Japonie to się nie psuje bo ma przecież napis na baku Honda Afryka Twin i to wystarcza. Petita Dominator zapewnie jest tu odstępstwem bo nigdy się nie psuje bo jest japoński a Kapsztat robi na strzała i po takim trypie nawet oleju nie trzeba wymieniać. Tak samo nie rozumiem rozmowy o kosztach że jak motocykl się wywróci to trzeba tyle zapłacić czyli jak im będzie droższy motocykl to części mają być tańsze a im tańszy motocykl to droższe ? Następne weź Petit pojedź trochę dalej niż swój „komin” choćby na „czarny ląd” na tym najnowszym GS a Twój śmieszny kolega na jakimś najnowszym chińskim motocyklu z marek CF Moto, QJ motor Zontes i miejcie awarię to jestem ciekaw do którego szybciej dostaniecie części ? Wiem przecież nowymi się nie jeździ na takie trypy bo kupujesz stary z lat 70 no może 80 i wtedy Ci nic nie grozi ale i tu nawet do starych motocykli to właśnie BMW ma najlepszy magazyn części (nie mówię najtańszych) ale dostępnych. Dobrym przykładem był również dzisiejszy film Adriana z Podhala gdzie posiada Royala a serwis nie miał nawet klocków hamulcowych bo pewnie Polska to taki afrykański kraj ale na kontynencie Afrykańskim to by na pewno mieli. Tak na koniec nie wiem skąd w naszej mentalności się bierze tyle szydery i to bez znaczenia czy to marka BMW, Ducati lub jaki kolwiek inny motocykl jeśli taki GS jest taki fatalny to po co ten film może lepiej o chińskiej marce powzdychać do ekranów bo przynajmniej lepiej płacą za recenzję to o chodzi z tym filmem jest on dla wyświetleń ? Na koniec przychodzi mi takie przysłowie że jak na „zachodzie” rolnikowi rodzi się krowa to cała wioska świętuje a w Polsce sąsiad się modli aby mu zdechła. Pozdrawiam Załogę Motobandy
Co do serwisu w Afryce to u barrego był gosc co pojechał i opowiadał jak tam serwis w ASO wygląda. Raczej bym nie liczył że ogarną jaką kolwiek usterkę. Mieli tam problem żeby olej wymienić.
Gdzie można znaleźć jakieś szersze informacje nt. kurtki z filmu – Seca Arrakis III ?