Nowy McLaren W1: ŚWIĘTA TRÓJCA WRÓCIŁA!
9 października 2024Pośpiech nie popłaca – najechanie na tył #shorts #rikordwidjo
9 października 20242024 Dacia Duster Eco-G 100 LPG (100 KM) | V-MAX, 0-100 km/h, Prezentacja, Test, AUTOBAHN. | 4K
https://www.facebook.com/PetrolheadNumberOne/
https://www.instagram.com/petrolhead_number_one/
Jeśli uważasz, że Twój samochód powinien wystąpić w jednym z odcinków – napisz👍:
petrolheadnumberone@gmail.com
(zgłoszenia raczej Szczecin i okolice)
FACEBOOK: https://www.facebook.com/PetrolheadNumberOne/
Najnowsza Dacia Duster w wersji Extreme z podstawowym, 3-cylindrowym silnikiem pod maską. Samochód z fabryczną instalacją LPG.
0:00 Wstęp
1:18 Wersje, wygląd zewnętrzny
5:52 Bagażnik
6:48 Środek, wyposażenie, jakość, materiały
14:28 Silnik, parametry, zużycie paliwa
16:11 Osiągi, 0-100 km/h
17:35 Próba autostradowa, V-max
Zapraszam do śledzenia oraz subskrypcji kanału.
#Dacia #Duster #Autobahn
1.0 Turbo | 100 KM | 170 Nm | 168 km/h | 13.2 s – 100 km/h
3 Comments
Miałem kiedyś od nowości, przez 4 lata, pierwszą wersję, jeszcze z pancernym, francuskim 104 KM K4M 1.6 16V, który miał mizerne osiagi, był paliwożerny, ale nie do zajechania. Idealnie współpracował, LPG (którego nie chciało mi sie montować, a zrobił to nabywca natychmiast po odkupie) Miałem wersję 4×4, zainwestowałem w dobre opony zimowe. Auto było siermiężne, plastiki marne, spasowanie takie sobie. Wszystko jednak działalo i kompletnie nic się nie zepsuło (dwie spalone żarówki H7). Zimą, świeży, nieubity śnieg do wysokości 0.5 m nie był dla niego żadnym wyzwaniem. Podobnie jak piaskowe, błotniste czy żwirowe dróżki, nieodśnieżone parkingi, zawiane odcinki, spowalniacze, najwyższe nawet krawężniki, nierówności nawierzchni. Nawet w średni teren dało się zjechać bez większego ryzyka utknięcia. Zawieszenie jak w tapczanie, nie zachęcało do jazdy szybszej niż 120 km/h , za to radziło sobie z wybojami prawdziwie po francusku. Im wiecej dziur w asfalcie, tym wiecej aut wyprzedzałem. Ogladałem najnowsze egzemplarze. Postęp jest oczywiście ogromny w porównaniu do pierwszej serii. Nie wszystko mi się podoba, ale to szczegóły. Duster, to auto specyficzne. Dla ludzi, którzy do transportu podchodzą bardzo pragmatycznie i nie mają kompleksu znaczka na masce. Nie jest demonem szybkości, ale nie o to w przypadku tej konstrukcji chodziło. Ma być uniwersalny, przewozić ludzi i ładunki, nie psuć się, być tani w eksploatacji i serwisowaniu. Łatwy w naprawach, które nie powinny nadwyrężyć kieszeni. I wszystkie te zadania spełnia. Czego zatem chcieć wiecej? Dodam, że to auto świetnie nadaje się do miasta. Nie boi sią dziur na parkingach, ma wysoki prześwit i dobry promień skrętu, jak na suva. Choć dawno przesiadłem się na coś innego i 3x mocniejszego, nadal mam do Dustera dużo sympatii.
aż mnie uszy bolą przy tych 160km/h XD
Ładna Dacia, szkoda że Polska jest totalną sierotą motoryzacyjną a służymy tylko jako tania siła robocza, składająca innym samochody.