Stop Cham #1174 – Niebezpieczne i chamskie sytuacje na drogach
19 lipca 2024Schuberth SC2 – interkom dla KONESERÓW ŻYCIA!
19 lipca 2024Motodziennik Warsztat: 3.0d po 2015 (euro 6) z Jaguar, Land Rover, Range Rover – ROZBIERANIE (1/3)
Dzień dobry
dzisiaj silnik 3.0 V6 z Range Rovera. Silnik 306DT, siedzi również w Land Roverach, Jaguarach. Wersja po 2015 roku, czyli z normą Euro 6
Dzisiaj rozbieramy, w następnym odcinku naprawimy, a potem złożymy…
dzisiaj silnik 3.0 V6 z Range Rovera. Silnik 306DT, siedzi również w Land Roverach, Jaguarach. Wersja po 2015 roku, czyli z normą Euro 6
Dzisiaj rozbieramy, w następnym odcinku naprawimy, a potem złożymy…
Serię Motodziennik Warsztat wspiera firma www.fanfaro.pl
producent i dystrybutor chemii motoryzacyjnej, olejów silnikowych i przekładniowych
wzbogaconych o estry tworzące film olejowy
oraz producent narzędzi NEO
https://fixero.com/neo-tools
Namiary na chłopaków:
https://kowalski-silniki.pl/
Miłego oglądania
3 Comments
24:45 Nie, łamane to znaczy że są wykonane w całości a ich podział na dwie części polega na utrącaniu jednej połowy dzięki czemu powierzchnie styku mimo, że bardzo nierówne to pasują idealnie. Dzięki temu po złożeniu mamy idealny okrąg który trudniej jest uzyskać kiedy każdą połowę wykonujemy osobno.
Nie znam się ale po sposobie wypowiadania i wiedzy widać że chłop ma pojęcie o robocie takich mechaników że świeca szukać. 💪
Pozdrawiam