Eco-driving – Jak oszczędnie jeździć samochodem, aby zużywać mniej paliwa
21 czerwca 2024Rowerzysta wjeżdża niemal pod koła samochodu i tramwaj #shorts #rikordwidjo
21 czerwca 2024Nowe AMG GT 63 v R8 GT v 911 Turbo: WYŚCIG
Mamy w rękach zupełnie nowego Mercedesa-AMG GT 63, który zmierzy się z wszechmocnym Porsche 911 Turbo S i ostatnim w historii R8 z silnikiem spalinowym – Audi R8 GT!
Zobaczmy więc, jak wypada porównanie tych potężnych maszyn! Zaczynając od AMG, jest on napędzany 4-litrowym silnikiem V8 z podwójnym turbodoładowaniem, który może wytworzyć 585 KM i 800 Nm momentu obrotowego. Moc jest przekazywana na wszystkie cztery koła za pośrednictwem 9-biegowej automatycznej skrzyni biegów, a waga samochodu wynosi 2130 kg. Jest to najtańszy samochód tutaj, kosztujący około 165 000 funtów.
Obok niego mamy Audi, które jest napędzane 5,2-litrowym wolnossącym silnikiem V10. Wytwarza 620 KM i 565 Nm, a moc ta jest przekazywana na tylne koła tylko za pośrednictwem 7-biegowej skrzyni biegów. Jego waga wynosi 1 570 kg i jest to najdroższy samochód tutaj, który kosztuje około 200 000 funtów!
Na koniec mamy 911. Napędzane jest wspaniałą 3,8-litrową płaską szóstką z podwójnym turbodoładowaniem, która wytwarza 650 KM i 800 Nm. Moc jest przekazywana na wszystkie cztery koła za pośrednictwem 8-biegowej automatycznej skrzyni biegów, waży 1 640 kg i kosztuje około 180 000 funtów.
Czy będzie to więc czyste zwycięstwo Porsche? A może nowszy GT sprawi niespodziankę? Jest tylko jeden sposób, aby się tego dowiedzieć… WYŚCIG!
3 Comments
911 ich miażdży pod każdym względem
Bez quattro Audi to lipa.
Jak by miała napędy to myślę że porsche miałoby problemy.
A merc jak zwykle zamula przez skrzynię.
Mercedes chodź wolniej się spisał, ale wziąłbym Mercedesa.