Motodziennik #276 Dopłaty do UŻYWANYCH elektryków będą, PODATKU dla aut spalinowych NIE
14 maja 2024Nowe CUPRA Leon i Formentor – byliśmy na światowej premierze!
14 maja 2024Używane Volvo V60 D4, czyli jak olano diesla! (TEST PL/ENG 4K) | CaroSeria
Dywaniki ProLine kupisz 10% taniej z kodem rabatowym „CaroSeria” – link poniżej
https://bit.ly/3ts0XsK
Zamów raport historii pojazdu CARFAX taniej z kodem rabatowym: CAROSERIA20 klikając w poniższy link: https://www.carfax.eu/pl/cennik?utm_campaign=yt&utm_medium=affiliate&utm_source=carfax.eu&ct_st=private&ct_ts=consumer&utm_content=yt
Jeśli chcesz sprawdzić, co możesz znaleźć w raporcie CARFAX, kliknij tutaj: https://www.carfax.eu/pl?utm_campaign=yt&utm_medium=affiliate&utm_source=carfax.eu&ct_st=private&ct_ts=consumer&utm_content=yt
Jak obejrzycie test używanego Volvo V60 D4, to sprawdźcie więcej playlist CaroSerii:
Testy aut nowych:
eCaroseria, czyli wszystko o elektrykach:
Testy aut w USA:
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5VOi9CEPwBJRObGppFs69BBM1dk2VUrD.
Projekt Supra 500+:
#używane #volvov60 #używanysamochód @CaroSeria
Materiał zawiera lokowanie produktu.
3 Comments
Drzwi zamykają się jakby ktoś stukał no wiecie
2x turbo a nie ma czym jechać. Ja już nawet nie chce tego zestawiać z g20 330d swoim,ale mamy w rodzinie od początku 09r v50 2.0d z powershiftem 136 km podniesione na około 180. To auto zapierdziela do tej pory bardzo fajnie,żwawo,spalanie jest spektakularnie śmieszne a ma przebieg prawie 370 tys. Turbina raz wymieniana, skrzynia biegów na gwarancji po 3 latach padła,ale druga jest do tej pory i wszystko z nią ok. Łożyska mogłyby być trwalsze no i największa bolączka to klimatyzacja. Poza tym fura nieśmiertelna aczkolwiek trzeba było ją zabezpieczyć przed korozją bo już niestety nie jest to poziom starszych Volvo. A co do g20 330d to właśnie wolałem BMW w 19r niż s60 i jak się po latach okazuje była to świetna decyzja.
Oglądam kanał regularnie …..volvo fajne auto bardzo mi się podoba…..jednak testy jego sprawności od 0 do 100 jest mało potrzebny i istotny w codziennym użytkowania auta…..nie zdarza się mi i chyba w większości z nas cisnąć auto od 0 do 100 na max bo i po co ….?? Elastyczność 80 -120 to rozumiem…..
Pzdr 😜