Rikord Widjo #251 – Niebezpieczne i ryzykowne zachowania na polskich drogach
11 maja 2024STOP PIRAT #156 – Niebezpieczne i codzienne sytuacje na drogach
11 maja 2024Dacia Duster 1.0 Tce 100 KM LPG 2024. Jest tanio, jest dobrze!
Test i jazda testowa samochodem Dacia Duster w wersji Extreme z silnikiem 1.0 Tce Eco G o mocy 100 KM i napędem na przednie koła. Duster po FL wciąż kusi atrakcyjną ceną oraz dobrymi właściwościami terenowymi. Ma konkurować z takimi modelami jak Skoda Karoq, Kia Sportage, Hyundai Tucson czy Volkswagen T-roc. To już druga generacja rumuńskiego bestsellera po lifcie. Pokochali go klienci na całym świecie. W niektórych krajach oferowany jest jako Renault Duster. Jeżdżą nim rodziny, ludzie aktywni, emeryci, geodeci, budowlańcy a także floty. Dlaczego? Ma świetną relację ceny do ilości samochodu w samochodzie, czyli spory bagażnik, obszerną kabinę i niezawodny układ napędowy. Możemy się czepiać twardych plastików, foteli bez trzymania bocznego czy mało zaawansowanych zegarów. Ale czy o to chodzi w Dusterze? Dostrzegam wiele zalet SUVow. To bardzo uniwersalny samochód do miasta, w lekki teren oraz w trasę. Co wybierasz? SUVa, Crossovera czy jednak hatchback z segmentu C? W teście zebrałem dla was najważniejsze wrażenia z jazdy, wady oraz zalety prezentowanego modelu. A czy Ciebie przekonują SUVy i Crossovery?
Zapraszam na test !^^
Zapraszam na test! ^^
00:00 Intro
00:36 Wprowadzenie
01:48 Stylistyka
03:21 Dane techniczne
04:38 Stylistyka C.D.
06:19 Jazda testowa
17:43 Wady
18:35 Zalety
19:22 Zakończenie
KUPUJESZ NOWY SAMOCHÓD? CHCESZ DOSTAĆ OFERTĘ NA PREZENTOWANY MODEL?
NAPISZ: kontakt@carolewski.pl
Moje social media:
https://fb.me/Carolewskipl
https://www.instagram.com/carolewski.pl
Samochód do testu udostępniła firma Dacia Polska
https://www.dacia.pl/
Konfiguracja prezentowanego modelu:
Dacia Duster Extreme ECO-G 100 94 500 zł
Wymiary zewnętrzne
Długość 4341 mm
Szerokość 2052 mm
Wysokość 1682 mm
Rozstaw osi 2673 mm
Pojemność Bagażnika 445L
#dacia #daciaduster #duster #suv #lpg #dacialpg #crossover
4 Comments
Tak się zarabia dla Państwa bravo Romania !!
Moment obrotowy na LPG nie 160 a 170 Nm.
Kupiłbym gdyby nie te archaiczne klamki.
Tak masz rację klamki najważniejsze w samochodzie .