Porównanie rodziny Kia Ceed/Xceed/ProCeed 1.5 160KM Który najlepszy?
28 czerwca 2023Zajeżdżał i blokował drogę – Instant Karma #1133 Wasze Filmy
28 czerwca 20232016 Seat Leon ST 2.0 TDI (150 KM) | V-MAX, 0-100, 100-200 km/h. Próba autostradowa i prezentacja.
2016 Seat Leon ST FR 2.0 TDI (150 KM)
Sklep „Petrolhead Number One SHOP” na Facebooku:
https://www.facebook.com/Petrolhead-Number-One-Shop-106557027946098
PetrolheadNumberOneShop@interia.pl
Jeśli uważasz, że Twój samochód powinien wystąpić w jednym z odcinków – napisz👍:
petrolheadnumberone@gmail.com
(zgłoszenia raczej Szczecin i okolice)
FACEBOOK: https://www.facebook.com/PetrolheadNumberOne/
Prezentacja oraz próba autostradowa Seata Leona w nadwoziu kombi. Pod maską 2.0 TDI generujące 150 KM.
0:00 Wstęp
0:59 Z zewnątrz
3:00 Bagażnik
3:40 Wnętrze i wyposażenie
10:11 Silnik
11:03 0-100 km/h
12:03 Próba autostradowa
Zapraszam do śledzenia oraz subskrypcji kanału.
#Seat #Leon #Autobahn
2.0 TDI | 150 KM | 340 Nm | 211 km/h | 8.6 s – 100 km/h
4 Comments
FR to wersja wyposażenia a nie pakiet sportowy
Podoba mi się design deski rozdzielczej w tym modelu. Nie jest może nadzwyczajna ale nie ma w niej nic brzydkiego a wszystko jest na miejscu i nieprzekombinowane.
max z tego seata to 227 km/h . Sprawdzałem w róznych warunkach. To jest predkość na prostej bez wiatru
W zeszłym roku przerzuciłem się z citroena na Seata Leona iii st dr, 1.4 tsi 150km (produkcja 2015). Jestem motoryzacyjnym laikiem i dyletantem, więc o wyborze zadecydował głównie pośpiech, ograniczony wybór w mojej okolicy i potrzeba zwiększenia pojemności bagażnika 😉 początkowo chciałem kontynuować love/hate przygode z francuską motoryzacja, ale uznałem że może tym razem zaryzykuję coś z zupełnie innej beczki. Przy citroenie seat jest jak wóz drabiniasty, jeśli chodzi o wygodę i zawieszenie, ale po prawie roku od zakupu nie żałuję (nie licząc nieszczęsnego systemu act, który w pewnym momencie zaczął sprawiać problemy). Mój egzemplarz waży akurat 1200, przy 150km, więc od razu odczułem różnice w jeździe – jakby ktoś zdjął z pleców ogromny ciężar (poprzedni samochód miał 120km przy 1400kg). Nie jeżdżę jakoś bardzo zachowawczo, ale średnie spalanie utrzymuje na poziomie 5,5-6,0l, co jest i tak sporym skokiem (citroen żarł 8 przy takim samym stylu jazdy).
Nie powiem by seat był jakiś bardzo porywający, nie wiem czy tak wygląda hiszpański temperament, natomiast to co mi się w nim podoba, to w miarę spokojna i nienachalna stylistyka w środku, jak również proste linie i nieco obłe kształty na zewnątrz.
Na pewno na minus wyciszenie wnętrza, no i totalne nieprzygotowanie do mrozów w Polsce. W zasadzie przy -3 stopniach klapa bagażnika nie do ruszenia (przycisk przymarza).