Tajemniczy zamek w Amaroku – po co jest? #marekdrives #vwamarok #shorts
14 listopada 2023Czteroletnie X5: wszystkie wady i wady w teście we wtorek o 11! #caroseria #używane #używanebmw
14 listopada 2023Używane BMW X5 30d (G05), czyli ten się śmieje, kto się śmieje ostatni! (TEST PL/ENG 4K) | CaroSeria
Wracamy do tematu używanych aut i witamy na pokładzie Piotrka Adamczyka zwanego Papieżem, który będzie je testować z Łukaszem Bąkiem ✌🏻
Jak obejrzycie test używanego BMW X5 30d (G05), to sprawdźcie więcej playlist CaroSerii:
Testy aut nowych:
eCaroseria, czyli wszystko o elektrykach:
Testy aut w USA:
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5VOi9CEPwBJRObGppFs69BBM1dk2VUrD.
Projekt Supra 500+:
#bmwx5 #używane #używanysamochód @CaroSeria
Materiał zawiera lokowanie produktu.
3 Comments
Jak na 4 lata to dosyć zużyty ten samochód a powinien być prawie jak nowy. Ale dramat te fotele , brud wieloletni, popękane, podłokietnik i kierownica dziwnie zużyte, w Lexusie to by to miało 18 lat przy takim zużyciu
Twoja E64 ma 22 lata? A to nie jest polift przypadkiem? 😉
Ciekawe z tymi wahaczami. Do G30/32/11 są wysokiej jakości zamienniki lemforder. Kosztują 400zl sztuka, czasem przed 100k potrafią cieknąć i trzeba je wymienić ale koszt niewielki. Poza tym te zawieszenia są bardzo solidne jak na poziom ich skomplikowania, jest dużo lepiej niż w seriach F. Poza tym jakiś usztywniacz dyfra, czy łącznik elastyczny wału to wszystko co trzeba od spodu robić przy obecnych przebiegach tych aut do 300tys km. Solidne wozy, to co pada to rzeczy związane z adblue jak czujniki, czy wyryskiwacz, a to potrafi kosztować. Ale to samo jest w Mercu, czy Audi. Ekologia…