MERCEDES idealny do MIASTA? 😎 #shorts
24 października 2023Honda Jazz Crosstar Hybrid 2023 – TEST PL (1.5 122 KM) Świetny maluch z jednym problemem
24 października 2023Kia Niro HEV 6DCT 141 KM Business Line 2023. Lepsza od Toyoty?
Test i jazda testowa samochodem Kia Niro w najbogatszej wersji Business Line z silnikiem hybrydowym o mocy 141 KM. Hybrydowy crossover od Kia jest konkurentem do takich modeli jak Toyota CH-R, Honda HR-V, Hyundai Kona, Peugeot 2008, Renault Captur, czy Renault Arkana.
Kia przez ostatnie kilka lat bardzo umocniła swoją pozycję na europejskim rynku. Ich modele cieszą się sporym zainteresowaniem zarówno wśród klientów indywidualnych jak i firm.
Model Niro to hybrydowa odpowiedź na samochód do wszystkiego. Sprawdza się zarówno w mieście, jak i komfortowo przewiezie rodzinę na wakacje. Spory bagażnik, obszerna kabina, dobre wykończenie oraz niskie spalanie. Takie cechy zapadły mi w pamięć po teście tego samochodu.
Konkuruje z mocnymi graczami na rynku. Czy ich przegania?
Dostrzegam wiele zalet samochodów kompaktowych z segmentu C/C+. To bardzo uniwersalny samochód do miasta oraz w trasę. Co wybierasz? SUV-a, crossovera czy jednak klasycznie limuzyna z segmentu D lub hatchback z segmentu C? W teście zebrałem dla was najważniejsze wrażenia z jazdy, wady oraz zalety prezentowanego modelu.
Zapraszam na test !^^
00:00 Intro
00:38 Wprowadzenie
01:31 Stylistyka
03:00 Dane techniczne
03:52 Stylistyka C.D.
06:00 Bagażnik
06:54 Wnętrze Fotel kierowcy
10:24 Tylna kanapa
11:52 Jazda testowa
20:10 Wady
20:53 Zalety
22:07 Zakończenie
KUPUJESZ NOWY SAMOCHÓD? CHCESZ DOSTAĆ OFERTĘ NA PREZENTOWANY MODEL?
NAPISZ: kontakt@carolewski.pl
Moje social media:
https://fb.me/Carolewskipl
https://www.instagram.com/carolewski.pl
Samochód do testu udostępniła Kia Polska
https://www.kia.pl
Konfiguracja prezentowanego modelu:
– Wersja wyposażenia HEV Business Line
– Silnik 6DCT 2WD (Benzynowy, Automatyczna DCT): 153 600 zł
– Kolor nadwozia Steel Grey 2 800 zł
– Felgi aluminiowe 18” z oponami 225/45R18 2 000 zł
PRE – Pakiet Premium 17 000 zł
– System monitorujący przestrzeń za pojazdem podczas cofania i mogący aktywować hamulce w celu uniknięcia kolizji z pieszym lub przeszkodą
– Elektryczna regulacja foteli przednich z funckcją pamięci ustawień fotela kierowcy
– Tapicerka skórzana (skóra wegańska)
– Podgrzewane fotele przednie z trójstopniową regulacją oraz podgrzewane skrajne tylne siedzenia
– Wentylowane fotele przednie
– Fotel pasażera z funkcją „lounge”
– System zdalnego parkowania obsługujący funkcję wjazdu / wyjazdu z miejsca parkingowego
– System nagłośnienia premium Harman Kardon z 8 głośnikami i subwooferem
Cena całkowita: 175 400 zł
Wymiary zewnętrzne
Długość: 4420 mm
Szerokość: 1825 mm
Wysokość: 1560 mm
Rozstaw osi: 2720 mm
#KIA #Niro #HEV #KiaNiro #KiaNiro2023 #KiaNiro2024 #hybryda #crossover #Carolewski #Review #Test
3 Comments
Plus za wspomnienie o kole zapasowym.
👍
A w trybie sport łopatkami zmieniamy biegi.😊 Jeździłem kiedyś Eyonikiem hybrydowym. W trybie sport nie jeden kierowca obok zdziwił się przy starcie spod świateł. 0-50 w mieście bomba. Zdecydowanie trzeba zainwestować w dodatkowe wyciszenie drzwi matami i brzęczenie powinno minąć. Dla mnie konkurentem jest Honda ZR-V.
1. Jest zrywniejsza i daje frajdę z jazdy.
2. Ale ma mniejszy bagażnik.
3. Kosztuje sporo więcej.
Serce do Hondy, a rozum do Niro.
I bądź tu mądry.