Rikord Widjo #143 – Niebezpieczne i ryzykowne zachowania na polskich drogach
12 września 2023Volkswagen ID 4 2023 – TEST PL (Pro Performance 77 kWh 204 KM) Das elektryczny SUV
12 września 2023Nissan X-Trail 1.5 VC-T e-Power 213KM e4orce 2023. Elektryk na benzynę!
Test i jazda testowa samochodem Nissan X-Trail z nowym silnikiem 1.5 VC-T e-Power 213 Automatyczna e-4ORCE w najbogatszej wersji wyposażenia Tekna. Tym razem druga randka już w miejskich warunkach. Nowa generacja będzie konkurencją do takich modeli jak Renault Astral, Toyota Highlander, peugeot 5008, Volkswagen Tiguan, Skoda Kodiaq, Kia Sorento, Hyundai Santa-fe lub Volvo XC90.
Po nowym Juke oraz Qashqai’u czas na nową generację X-trail. Pierwsze 2 generacje były bardzo dzielne w terenie. 3 generacja była już typowym SUVem dla rodziny. Najnowsza, 4 już generacja łączy rodzinny charakter z offroadowym. Dzięki innowacyjnemu napędowi na 4 koła samochód świetnie radzi sobie w lekkim i średnim terenie, zapewniając przy tym bardzo dobrą ekonomię.
Nowa generacja wyróżnia się także wzorowym jak na ten segment wyciszeniem oraz wykończeniem kabiny. W opcji mamy także dodatkowy rząd foteli w wersji 7 osobowej.
Spory bagażnik, obszerna kabina, nowoczesne systemy asystujące oraz innowacyjny układ napędowy – to moje krótkie podsumowanie.
To bardzo uniwersalny samochód do miasta oraz w trasę. Co wybierasz? SUVa, Crossovera czy jednak klasycznie limuzyna z segmentu D lub Hatchback z segmentu C? W teście zebrałem dla was najważniejsze wrażenia z jazdy, wady oraz zalety prezentowanego modelu.
Zapraszam na test !^^^^
0:00 Intro
0:32 Wprowadzenie
1:35 Dane techniczne
3:10 Jazda testowa
15:33 Wady
16:30 Zalety
17:40 Zakończenie
Nissan X-Trail w warunkach zimowych oraz Offroad
Moje social media:
https://fb.me/Carolewskipl
https://www.instagram.com/carolewski.pl/
Samochód do testu udostępnił Nissan Polska
https://www.nissan.pl/
Konfiguracja prezentowanego modelu:
WERSJA WYPOSAŻENIA
1.5 VC-T e-Power 213 Automatyczna e-4ORCE Tekna 224 550 zł
Wyposażenie dodatkowe:
– KOLOR LAKIERU Niebieski 3 200 zł
– TAPICERKA Karmelowa skóra „Premium“
– KOŁA 20″ felgi ze stopów metali lekkich
OPCJE I AKCESORIA
– Pakiet technologiczny Wyposażenie standardowe
– Pakiet Premium 17 100 zł
Cena Całkowita 244 850 zł
Wymiary zewnętrzne
Długość 4 690 mm
Szerokość 2 065 mm
Wysokość 1 725 mm
Rozstaw osi 2 705 mm
Prześwit 210 mm (MHEV) // 192 mm (e-4orce)
#nissan #xtrail #suv
@Nissan | @polskanissan
9 Comments
Podoba mi sie ekologia i najlepiej wymieniać auta jak smartfon co 2-4 lata 😉 eko 100% 😅
Tylko PHEJV i tylko Japonia/Korea. Ten Nissan jest świetny ale nie może jeździć tylko na prądzie…Toyota RAV4 PHEV GR jest idealna;)
1. Nissan 2. Mazda
Z wieloma punktami się zgadzam bardzo ładnie wykończone bardzo funkcjonalny przemyślany dużo gadżetów elektronicznych na pokładzie. Ale pożyczyłem go na jeden dzień i pojechałem z Warszawy do Łodzi. Trasa z centrum miasta, korki potem prędkości 120 do 140 i przejazd przez całe centrum Łodzi + oczywiście powód łącznie dystans 290 km. Średnie spalanie wyszło 9,8 l/100. Temp zewnętrzna 9st, jechałem sam. Kiepsko. Moje Audi q5 diesel na średnio spala 6,5 po 170 tys km które mam na liczniku. Więc jeśli myślałem o nissanie jako alternatywie bo szykuje się zmiana to nie spisał się w ogóle
Jak wspomniałem hybryda montowana w nissanach jest bardzo wrażliwa na styl jazdy. Im płynniejsza jazda wraz z używaniem e-pedal tym niższe spalanie 🤷
@@Carolewski dzięki za odpowiedź – absolutnie rozumiem twój punkt widzenia.
tylko w obecnie posiadanym samochodzie nie muszę się w ogóle starać żeby osiągnąć takie wyniki rzędu 6-7 l, więc po co mi samochód w którym będę się bał nacisnąć pedał gazu? Czyli sam test potwierdza że jest to auto „do turlania” z małą prędkością i ani po mieście na krótkie dystanse (bo dużo pali) ani na trasy ekspresowe czy autostrady (bo też dużo pali) Więc po co komu taka hybryda?
Nissan x-trial MHEV n- connect. Spalanie na autostradzie oraz drogach ekspresowych przy jeździe do 120km/h na rozgrzanym już silniku, wskazania komputera:
1. Wiatr, desz i włączona klimatyzacja, tryb standard – 8-8,5 litra
2. Wiatr, deszcz, bez klimy, tryb standardowy – 7-7,5 litra
3. Dobra pogoda, bez klimatyzacji, tryb ECO – 6,3 litra.
Spalanie w mieście nie wiem, bo u mnie to auto na trasy.
Do miasta dla mnie za duży, zwłaszcza w ciasnych parkingach czy uliczkach.
Może MHEV nie ma takiego chwilowego przyśpieszenia jak e-power, ale na pewno nie jest przymulony. Warto przejechać się jednym i drugim i wybrać pod swoje potrzeby.
Dla mnie ,mojego stylu jazdy i na moje potrzeby korzystania MHEV zupełnie wystarczający.
Jeździłam dziś na jeździe próbnej jest super dla mnie.10/10
🚗