BRAK MOCY w BMW F10 4.4 V8 – CO JEST POWODEM?
22 lutego 20232 + 2 = Ssangyong
22 lutego 2023Alfa Romeo Tonale Speciale 1.5 MHEV 160 test PL Pertyn Ględzi
Kolejne podejście do włoskiego SUVa klasy kompaktowej premium. Tym razem „zwykła” hybryda, choć materiały marketingowe mówią inaczej. Ale fizyki nie oszukasz…
Zdjęcia: Tomasz Dąbrowski
https://www.instagram.com/dabrowski.tomasz/
Do obejrzenia kompletnych sesji zdjęciowych zapraszam na swoją stronę: https://pertyn.com
Fb: https://fb.com/pertynmaciejpertynski
Insta: https://instagram.com/pertyn
Kontakt: zapytajpertyna@pertyn.com
#AlfaRomeo #Tonale #Speciale #Test #Pertyn
5 Comments
Śmieszne te opinie, że Alfa droga – spójrzmy: taki diesel 130 KM w Aflie startuje od 159 k PLN. Drogo ? To spójrzcie ile trzeba dać za diesla 120 KM (!) w takiej np Kudze – podpowiem: więcej.
O barachłach różnych ze stajni VAG nie wspomnę. Takie czasy, że nowe samochody to juz właściwie tylko służbowe.
Bo samochód ma być dla jaśnie oświeconej „elity ” UE. A europejski plebs na hulajnogi ,albo emigracja do USA.
@wdokwadratu Pierdolenie. Po prostu ładują w te auta setki gadżetów, systemów, wynalazków, bzdetów, gwizdków i dzwonków więc i cena rośnie. Standardy bezpieczeństwa są śrubowane żeby każdy jełop mógł kupić sobie mini czołg. Standardy emisji podobnie – żeby koncerny mogły udawać, że im zależy na misiu polarnym w prasie i broszurach. Także żeby zrobić proste wozidło dupy do Biedronki po szlugi i cytrynę trzeba wypchać puszkę elektroniką jak lądownik Apollo i docisnąć metalami szlachetnymi z każdej strefy wojny na całym świecie, bo inaczej Januszek i Grażynka nie trafią za róg osiedlowej alejki bezpiecznie, komfortowo, ekologicznie i stylowo.
Forza Alfa!
Fajne auto 160 koni tonale speciale ❤