Kiedy już się przyzwyczaisz, to BMW… mogliby się w końcu zdecydować⁉️
11 stycznia 2023BMW i4 eDrive40 M Sport test PL Pertyn Ględzi
11 stycznia 2023ZADBAJ O SWOJE AUTO!
🚗 Bohaterem odcinka „AUTODYŻURU” jest TWOJE AUTO i TWÓJ PORTFEL🚗
📢 EKG Auto Serwis znajdziesz na:
Facebooku: https://www.facebook.com/EKGAutoSerwis
WWW: https://ekgautoserwis.pl/
Instagramie: https://www.instagram.com/auto_dyzur
Tiktoku: https://www.tiktok.com/@autodyzur
📍 EKG AUTO SERWIS
Skórzewska 14A
62-081 Wysogotowo
Email – biuro@ekgautoserwis.pl
#AUTODYŻUR #EKGAUTOSERWIS
3 Comments
Krzysiu też nie ufam testowaniu wtryskiwaczy na maszynie. U mnie były problem z jednym wtryskiem, lał na zimnym, silnik klepał strasznie, korekta skala MAX – , na maszynie wszystko wyszło OK, pozamieniałem miejsca wtrysków bo myślałem że problem z cylindrem, ale na szczęście korekty poszły za wtryskiem na inny cylindrem. Wtrysk wymieniony i problem zniknął. Pozdrawiam
👍👍👍💅
Robiłem to olej co 7000 km plukamka co wymiana ceratec 30000km i kolektor co rok czyszczący audi jak na zdjęciu s5 jak Twoje s4 silnik. I panewkę obrucilo przy 119000 tys myślałem że zgubi kompresję a on puścił tam na dole ale nie jestem zły traktowałem ją jak ty non stop ogień ale co robić silnik kupic kpl czy remontować silnik niby max 80000 km nie więcej czy remont oczywiście remont cały silnik góra dół jaki koszt remontu?