No ciekaw jestem bardzo. To jednak różne materiały. Zagrzać taki blok to pewnie dużo z 0.05 się zgubi i ten wcisk nie będzie już tak duży. Nie można tego zrobić na 0.02 bo tuleja na rozgrzanym będzie się luzować. Trudno tu znaleźć zloty środek. Myślę że do aluminium tuleja powinna być jak najgrubsza, żeby mogła sama przenieść obciążenie. Skoro w 2t to robią (Wojtala) to pewnie się da, sprawdzone jest na torze wyścigowym i działa ale jednak tam tuleja sporo grubsza.
3 Comments
No ciekaw jestem bardzo. To jednak różne materiały. Zagrzać taki blok to pewnie dużo z 0.05 się zgubi i ten wcisk nie będzie już tak duży. Nie można tego zrobić na 0.02 bo tuleja na rozgrzanym będzie się luzować. Trudno tu znaleźć zloty środek. Myślę że do aluminium tuleja powinna być jak najgrubsza, żeby mogła sama przenieść obciążenie. Skoro w 2t to robią (Wojtala) to pewnie się da, sprawdzone jest na torze wyścigowym i działa ale jednak tam tuleja sporo grubsza.
Nie wolno na klej. W moim mniemaniu tuleje mokre lub oryginalne z alusilu
Co ma sie nie udac, paranetry trzymac i bedzie git.