Motodziennik warsztat: Tadeusz Vortbrodt i maglownica z citroena 2CV
28 czerwca 2023Datsun 280 ZX Turbo test PL Pertyn Ględzi Evergreen
28 czerwca 2023INTERPRETACJA PARAMETRÓW DPF! VW T6 2.0TDI i CHIP TUNING Audi TTS 2.0 TFSI 310KM
🚗 Bohaterem odcinka „AUTODYŻURU” jest VW T6 2.0TDI oraz Audi TTS 2.0 TFSI🚗
📢 EKG Auto Serwis znajdziesz na:
Facebooku: https://www.facebook.com/EKGAutoSerwis
WWW: https://ekgautoserwis.pl/
Instagramie: https://www.instagram.com/auto_dyzur
Tiktoku: https://www.tiktok.com/@autodyzur
📍 EKG AUTO SERWIS
Skórzewska 14A
62-081 Wysogotowo
Email – biuro@ekgautoserwis.pl
#AUTODYŻUR #EKGAUTOSERWIS #DPF
3 Comments
Jest pytanie .
Wspomniałeś, że filtr sie może zapchać przez nie właściwy olej . 2.2 bluehdi zalecany 0w30 a bardziej mi na rękę 5w30 duże zło? 😁
Jak poznać czy kobieta jeździła konkretnym autem?
Po wyślizganym sprzęgle!!! 😂
Sprawdziłem swój samochód według zaleceń z filmu i nie do końca mam pewność. Samochód VW Polo 1.6 TDI – obliczona masa sadzy 45gram, zmierzona masa sadzy 15 gram lecz różnica ciśnien 7 mbar. Jeśli ciśnienie jest niskie to dpf może być i tak zapchany? Pozdrawiam