Zaśnięcie za kierownicą
8 października 2022Złomnik: Toyota Previa – fura Michaela Jacksona
9 października 2022Nowa Toyota Celica: czy to ten moment w którym Lancia Delta traci koronę? | WRC 1992
Sezon zimowy się zbliża, dlatego już teraz warto zaopatrzyć się w zimowe opony. Wiesz gdzie je szukać: http://sklepopon.com/motozinnej
Lanci Delta to totalny dominator WRC w grupie A. No ale Toyota pokazywała że Włosi nie są jak superbohater i można ich pokonać, tylko że Japończycy potrzebują nowego ulepszonego modelu. No i w 1992 roku pojawiła się nowa Celica GT-4 która… pokona Lancię?
POPRZEDNI ODICNEK
CAŁY SERIAL
PS: Jeśli mało Ci Motoryzacji Z innej Perspektywy, to poniżej znajdziesz jej więcej…
https://historiezcharakterem.pl/
https://www.facebook.com/motoryzacja.zinnej/
https://www.instagram.com/motozinnej/
#MZIP
#LCM
#rajdowelegendy
3 Comments
Czy możesz mówić normalnie a nie jak Bot Dpd?
Nie żebym się przypierdalał się alę Colin’a nazwisko poprawnie pronounce Mcrae co fonetycznie będzie makrej nie makri to jak ty byś był gryzesiek
I pomyśleć, że Lancia u schyłku swoich startów w motorsporcie właściwie nikomu nie pozwoliła odebrać sobie korony i 6 razy z rzędu została Mistrzem Świata WRC wśród Konstruktorów. A był to schyłek godny prawdziwych Mistrzów zakończony w pięknym stylu, tak jak dzisiaj uczynił to Lionel Messi podczas swojego ostatniego Mundialu, który odbył się w 2022 roku w Katarze, gdzie wraz z Reprezentacją Argentyny został Mistrzem Świata. A sezon 1992 był tym, kiedy A-grupowe rajdówki zaczęły przewyższać osiągami B-grupowe potwory. Tego dokonały Lancia Delta HF Integrale Evoluzione i Toyota Celica GT-Four ST-185. A Nissan, Mitsubishi i Subaru nie zaliczą go do udanych. Z tą różnicą że po tym sezonie Nissan wycofał się z rajdów, a pozostała dwójka szykowała nowe rajdówki, które wielu na pewno kojarzy, Mitsubishi Lancera Evo, a Subaru Imprezę, ale dopiero na drugą część sezonu 1993. Do tego Ford też już szykował nową rajdówkę, niejakiego Escorta RS Cosworth.