Mercedes zarysował bok, a dostawczak uszkodził maskę i odjechał. Pechowe 3 dni na drodze. STOP PIRAT
26 kwietnia 20237-miejscowy Lexus za milion i wszystkie inne auta na Shanghai Auto Show!
26 kwietnia 2023Motodziennik TEST #Maxus T90 EV- niebezpieczny przy każdej prędkości. Elektryczny chiński pickup
Dzień dobry, miłego oglądania:)
8 Comments
W mojej firmie wciaz uzywaja elektrycznych LDV i z tego co wiem ten sam importer sprowadza Maxusy, i chyba to ta sama firma/producent wogole ale do konca nie wiem.
Flota LDV byla wzieta w leasing w 2019 roku i od poczatku byly problemy z napedami elektrycznymi. Auta potrafily w czasie jazdy z pelna bateria po prostu pokazac blad silnika i sie zatrzymac a mechanicy nie wierzyl kierowcom ze tak sie dzieje (podpinanie komputera na parkingu nic nie wskazywalo) dopoki jeden z mechanikow nie wzial samochodu na kilka dni na proby ktore skonczyly sie zepsuciem i laweta spod jego domu.
O jakosci wykonania i smrodzie nie bede pisal bo pan Jacek opisal to dobrze.
Jesli LDV i Maxusto ten sam producent to jego podejscie do klijentow zdyskfalikowalo go w moich oczach calkowicie. Elektryczny LDV byl (jest) potwornie zrobionym autem, przerobionym ze spalinowego z silnikiem od Isuzu. Teraz nastepca Maxus jest identycznie zrobiony z identycznym smrodem, czyli firma stwierdza – dalej sprzedajemy frajerom te zlomy bo i tak nie beda mieli czego kupic po zakazie sprzedazy aut spalinowych.
Mnie ciekawi kto to homologuje i kto dostaje za to w łapę… to powinna być afera europejska
@kuron997 homologCja ma chyba tylko spelniac normy, raczej to zecprowadzi siecjak gowno to nikt nje sprawdza 😉
@Dar S Pamietam te stare LDV, w moich okolicach uzywano ich dosc czesto do przewozu osob i to chyba juz ze 20 lat temu bylo?
A stary LDV Maxus to było pierwotnie auto Daewoo, które miało być wytwarzane w Lublinie. Jeszcze przed upadkiem Daewoo, zamaskowane egzemplarze śmigały po mieście.
Potem całą gotową linię – wybudowano nową halę dla tego modelu, przewieziono do Anglii i po pewnym czasie pojawił się LDV Maxus. Tak że jakiś Polski ślad w historii tego stworka jest.
@kuron997 cadillac ponad milion, a półosie padają. Sęk w tym że każda firma traktuje swoich klientów po prostu strasznie.
Pal licho uszkodzenie nisko umieszczonego silnik, ale ta osłona akumulatorów jak się uszkodzi to pewno cały akumulator do wymiany i to będzie dopiero koszt. Brak pozycji P w zimie może być niefajny bo ręczny się może „zamrozić” i tez nie ruszymy. Zabezpieczenie blach podwozia tragedia, będzie rdzewieć jak Mazdy.