Stop Cham #1009 – Niebezpieczne i chamskie sytuacje na drogach
18 czerwca 2023Ponad 700 wściekłych koni! 😱 DODGE Challenger SRT Hellcat! | Kornacki Testuje
18 czerwca 2023Audi Q5 vs Volvo XC60 – Polacy kochają je najbardziej
O tym, czy samochód jest dobry, czy nie świadczą słupki sprzedaży. Audi Q5 i Volvo XC60 pomimo sześciu lat na karku nadal są najlepiej sprzedającymi się samochodami klasy premium w Polsce. Co w nich jest takiego wyjątkowego?
00:00 – wstęp
01:13 – wygląd Audi Q5 i Volvo XC60
02:22 – te dane dotyczą przyszłych nabywców, czyli różnica w wymiarach
04:12 – różnica we wnętrzu
06:30 – jakość wykonania Audi Q5 i Volvo XC60
07:29 – ilość miejsca na tylnych kanapach
11:00 – wielkość bagażników
13:04 – jak jeździ Audi Q5 i Volvo XC60
19:25 – zużycie paliwa
19:47 – ile kosztuje Audi Q5 i Volvo XC60
21:14 – podsumowanie
#AutoCentrum #volvo #xc60 #audi #q5
6 Comments
1) przy testowaniu bagażników fajnie byłoby włożyć dwie walizki (np. dużą i małą) żeby zobaczyć jak to wygląda w praktyce, suche dane od producenta często są zawyżone i odnoszą się do bagażnika bez podłogi i wszystkiego pod nią. Na przebitkach bagażnik Volvo nie wyglądał wcale na mniejszy niż Audi
2) przy podawaniu cen według mnie najlepiej podać ceny porównywalnie skonfigurowanych egzemplarzy, to pozwala uniknąć gimnastyki i jest łatwiejsze w odbiorze
w audi klamki sa tak nisko umieszczone jakby to bylo auto dla skrzata:)
Android w Volvo XC 60 jest bardzo słaby. Nie można ściągnąć bardzo wielu aplikacji (np. Yanosika, Radio ChilliZet i wielu wielu innych. Można powiedzieć, że ściągnąć można tylko kilka, chyba te, które płacą Volvo, czy też Google). W czasie działania np. Spotify i rozmowy telefonicznej system regularnie się zawiesza, aby zresetować trzeba wyłączyć auto. System aktywnego tempomatu wraz z utrzymaniem na pasie ruchu działa do prędkości 140 km/h. Natomiast działanie tego systemu jest dosyć płynne (bez nagłych hamowań czy przyspieszeń), dobra jest elastyczność silnika. Spalanie – to zależy, w mieście potrafi spalić i 10 litrów/100km. Ostatnio przy podróży 300 km, z przyczepką na rowery, jadąc płynnie krajówką spalanie spadło poniżej 6l/100 km, na autostradzie przy 140 km spalanie to około7,5-8l. Wybrałem Volvo bo akurat było dostępne „od ręki” w konfiguracji, która mi na 95% odpowiadała. Dodam, że personalizacji jazdy, czy widoków wyświetlaczy – praktycznie nie ma. Personalizacja jazdy kończy się na „sztywności” kierownicy. Dla mnie wnętrze Volvo robi robotę, ale to kwestia gustu i przyzwyczajeń.
Widzimy, że nagranie „pod volvo”.
Jeśli robimy rzetelne nagranie to warto się dowiedzieć co jest w standardzie a co możliwe w konfiguracji.
Volvo nie ma panelu klimatyzacji z tylu – komentarz nie ma ale może być…
Audi, nie ma uchwytów na kubki z tyłu, nie ma siateczek na oparciach tylnich siedzeń – zastanawiające- a to wszystko jest dostępne podczas konfiguracji auta.
O napedach to pana wiedza jest słaba
trochę odstajesz w testach z innymi, poza tym na innych kanałach nie ma reklam