TANI i PANCERNY Motocykl sportowy – Suzuki GSX 600F „JAJKO”
15 listopada 2022Romans Mitsubishi z… było ich kilka 🤫
15 listopada 2022Hyundai I10 N line 1.0 T-GDI 100KM 2022. Mały ale wariat!
Test i jazda testowa samochodem Hyundai I10 w usportowionej wersji N Line. Samochód pod maską wyposażony jest w ekologiczny silnik benzynowy o pojemności 1.0 z turbiną, który generuje moc 100KM – jednostka ta napędza przednie koła „iDziesiątki” ze sportowym duchem za pośrednictwem pięciobiegowej skrzyni manualnej. Hyundai I10 to małe auto miejskie z segmentu A. Obecne moda na kompaktowe SUVy i Crossovery z segmentu B przyczyniła się do zmniejszenia zainteresowania segmentem A – nie oznacza to jednak braku konkurencji dla I10. Samochody zbliżone do kompaktowego Hyundaia to między innymi: Fiat 500, Volkswagen up!, Kia Picanto, Toyota Aygo X, Renault Twingo.
Usportowiony Hyundai I10 posiada przeprojektowane zderzaki i przedni grill, nawiązujący do przełomowej wersji i30 N. Co więcej, wyposażony jest w specjalnie stworzone dla tej wersji 16-calowe felgi aluminiowe i światła do jazdy dziennej LED oddające lekko sportowy charakter samochodu. Dostrzegam wiele zalet samochodów kompaktowych z segmentu A. To bardzo uniwersalne samochody do miasta i codziennych dojazdów do pracy, szkoły czy galerii handlowych. Co wybierasz? SUVa, Crossovera czy jednak klasycznie Hatchback z segmentu B lub C? W teście zebrałem dla was najważniejsze wrażenia z jazdy, wady oraz zalety prezentowanego modelu.
Zapraszam na test !^^
0:00 Intro
0:29 Wprowadzenie
1:29 Stylistyka
3:14 Dane techniczne
3:46 Stylistyka C.D.
6:50 Wnętrze Fotel kierowcy
9:54 Tylna kanapa
11:03 Jazda testowa
19:15 Wady
22:31 Zalety
21:12 Zakończenie
KUPUJESZ NOWY SAMOCHÓD? CHCESZ DOSTAĆ OFERTĘ NA PREZENTOWANY MODEL?
NAPISZ: kontakt@carolewski.pl !
✅Moje social media:
https://fb.me/Carolewskipl
https://www.instagram.com/carolewski.pl/
✅Samochód do testu udostępnił Hyundai Polska
https://www.hyundai.com/pl/
✅Konfiguracja prezentowanego modelu:
Hyundai i10 N Line 1.0 T-GDI Skrzynia manualna
Twoja konfiguracja 69 400 zł
Wybrane wyposażenie opcjonalne i usługi 2 000 zł
Cena widocznej konfiguracji 71 400 zł
Wyposażenie dodatkowe:
– kolor: Intense Blue
✅Wymiary zewnętrzne
Długość 3 670 mm
Szerokość 1 680 mm
Wysokość 1 480 mm
Rozstaw osi 2 425 mm
#hyundai #i10 #nline
@polskanissan | @barturban | @AutoSwiat | @AutoCentrumKropkaPl | @AutoTopnl | @MarekDrives | @Pertyn | @CaroSeria | @Adam_Kornacki
5 Comments
Samochod fajny ale ta cena … Trochę drogo jak na takie braki :p… Trochę mam wrażenie że płaci się tu za markę . To już lepiej trochę dołożyć i kupić sobie coś z segmentu B .
Niestety to odwieczny problem doposażonych samochodów danego segmentu. Albo kupujemy mocno skonfigurowany samochód danego segmentu, albo za podobna kwotę już coś z segmentu wyższego w bazowej wersji
😮😮😮
Chyba najfajniejsza była Panda HP100, wolny ssak lepiej pasuje do tego segmentu,. Można ciagnac silnik do odcinki w miescie. Niestety, to już nieprodukowane jest.
Miałem okazje przejechać się tym autem. Na swoje czasy był świetnym małym hatchem