Citroen C5 X – C Funf Iks (PL) – test i jazda próbna
16 grudnia 2022Sportowe auto które wjedzie w teren: TO JUŻ BYŁO i nie chodzi o SUV’y! | LCM 167
16 grudnia 2022Nissan X-Trail Tekna 1.5 VC-T e-Power 213KM e4orce 2023 // Napęd na E-Koła!
Test i jazda testowa samochodem Nissan X-Trail z nowym silnikiem 1.5 VC-T e-Power 213 Automatyczna e-4ORCE w najbogatszej wersji wyposażenia Tekna. Nowa generacja będzie konkurencją do takich modeli jak Renault Astral, Toyota Highlander, peugeot 5008, Volkswagen Tiguan, Skoda Kodiaq, Kia Sorento, Hyundai Santa-fe lub Volvo XC90.
Po nowym Juke oraz Qashqai’u czas na nową generację X-trail. Pierwsze 2 generacje były bardzo dzielne w terenie. 3 generacja była już typowym SUVem dla rodziny. Najnowsza, 4 już generacja łączy rodzinny charakter z offroadowym. Dzięki innowacyjnemu napędowi na 4 koła samochód świetnie radzi sobie w lekkim i średnim terenie, zapewniając przy tym bardzo dobrą ekonomię.
Nowa generacja wyróżnia się także wzorowym jak na ten segment wyciszeniem oraz wykończeniem kabiny. W opcji mamy także dodatkowy rząd foteli w wersji 7 osobowej.
Spory bagażnik, obszerna kabina, nowoczesne systemy asystujące oraz innowacyjny układ napędowy – to moje krótkie podsumowanie.
To bardzo uniwersalny samochód do miasta oraz w trasę. Co wybierasz? SUVa, Crossovera czy jednak klasycznie limuzyna z segmentu D lub Hatchback z segmentu C? W teście zebrałem dla was najważniejsze wrażenia z jazdy, wady oraz zalety prezentowanego modelu.
Zapraszam na test !^^
0:00 Intro
0:37 Wprowadzenie
1:26 Stylistyka
2:50 Dane techniczne
4:00 Stylistyka C.D.
5:22 Bagażnik
6:17 Wnętrze Fotel kierowcy
9:03 Tylna kanapa
10:24 Jazda testowa
23:28 Jazda w terenie
30:50 Zakończenie
KUPUJESZ NOWY SAMOCHÓD? CHCESZ DOSTAĆ OFERTĘ NA PREZENTOWANY MODEL?
NAPISZ: kontakt@carolewski.pl !
Realizacja materiału:
– Ujęcia przy współpracy z Cartests/Michal Śniadek
Moje social media:
https://fb.me/Carolewskipl
https://www.instagram.com/carolewski.pl/
Samochód do testu udostępnił Nissan Polska
https://www.nissan.pl/
Konfiguracja prezentowanego modelu:
WERSJA WYPOSAŻENIA
1.5 VC-T e-Power 213 Automatyczna e-4ORCE Tekna 224 550 zł
Wyposażenie dodatkowe:
– KOLOR LAKIERU Szampański 3 200 zł
– TAPICERKA Czarna skóra „Premium“
– KOŁA 19″ felgi ze stopów metali lekkich Wyposażenie standardowe
OPCJE I AKCESORIA
– Pakiet technologiczny Wyposażenie standardowe
– Pakiet Premium 17 100 zł
Cena Całkowita 244 850 zł
Wymiary zewnętrzne
Długość 4 690 mm
Szerokość 2 065 mm
Wysokość 1 725 mm
Rozstaw osi 2 705 mm
Prześwit 210 mm (MHEV) // 192 mm (e-4orce)
#nissan #xtrail #suv
@Nissan | @polskanissan | @barturban | @AutoCentrumKropkaPl | @AutoSwiat | @AutoTopnl | @MarekDrives | @Pertyn | @CaroSeria | @TVNTurbo
7 Comments
Czy jest różnica w komforcie jazdy i wyciszeniu między X-Trailem e-Power a Ariyą? Please 🙂
Oj ciężko porównać elektryka z teoretycznie hybryda. Wyciszenie będzie na bardzo podobnym poziomie. Ariya w trasie ciut cichsza, ma niższy współczynnik oporu powietrza. Komfort resorowania bardzo podobny, ariya prowadzi się inaczej, może bardziej precyzyjniej przez bardzo niski środek ciężkości.
@Carolewski Dziękuję!
🫡🫡🫡🫡😃
Witam. Toyota rav 4 czy taki nissan xtrail??
Zarówno Toyota jak i Nissan to hybrydy. Działają na innej zasadzie. Oba samochody mocno rodzinne, oba mają napęd na 4 koła, oba mają także sporo technologii wspierającej kierowcę. Xtrail to nowocześniejsza konstrukcja niż Toyota, jest także lepiej wykończony i wyciszony
A ile to pali?