60 sekund z kurtką SECA Hooligan. #kurtka #motocykl #motocyklista #motobanda #wiedza #autopromocja
13 stycznia 2023Czy decyzja Volvo o stworzeniu Polestar 1 jest błędem?⁉️
13 stycznia 2023Nissan Leaf II FL Tekna 59 kWh 217KM 2022, czyli elektryk w zimę. Dinosaur Elektromobilności!
Test i jazda testowa samochodem Nissan Leaf II Generacji po Faceliftingu w wersji wyposażenia Tekna z baterią o pojemności 59 kWh z silnikiem o mocy 217 KM.
Leaf to ikona elektromobilności, jest konkurentem do takich samochodów jak Hyundai eKona, Kia eNiro, Megane eTech, Volkswagen ID3, Cupra Born lub Toyota brz4x.
Nissan tworząc Leafa mocno spopularyzował elektro mobilność. W przedniej części zamontowane jest gniazdo ładowania CHAdeMO, czyli japoński standard.
W Europie złącze CCS wypiera już inne standardy, co lekko komplikuje szybkie ładowanie na publicznych słupkach. O tym i innych rzeczach opowiem wam podczas jazdy.
Leaf to bardzo wygodny samochód kompaktowy do miasta, który bez problemu zmieści 4 dorosłe osoby wraz z bagażami. W mieście docenicie dużą ilość asystentów, kamery 360 oraz silna rekuperację z systemem e-Pedal.
Dostrzegam wiele zalet elektrycznych samochodów kompaktowych. To bardzo uniwersalny samochód do miasta oraz w krótką trasę. Co wybierasz? Elektryk, hybryda czy klasyczny benzyniak lub diesel?
W teście zebrałem dla was najważniejsze wrażenia z jazdy, wady oraz zalety prezentowanego modelu.
Zapraszam na test !^^
0:00 Intro
0:32 Wprowadzenie
1:30 Jazda testowa
16:15 Wady
16:16 Zalety
17:11 Zakończenie
KUPUJESZ NOWY SAMOCHÓD? CHCESZ DOSTAĆ OFERTĘ NA PREZENTOWANY MODEL?
NAPISZ: kontakt@carolewski.pl !
Moje social media:
https://fb.me/Carolewskipl
https://www.instagram.com/carolewski.pl/
Samochód do testu udostępnił Nissan Polska
https://www.nissan.pl/
Konfiguracja prezentowanego modelu:
Nissan Leaf II FL
WERSJA WYPOSAŻENIA
59kWh Akumulator Tekna od 202 900 zł
– KOLOR LAKIERU Niebieski Metaliczny + Czarny Metalizowany Dach i Lusterka Zewnętrzne 4 750 zł
– TAPICERKA Czarna – Tapicerka częściowo ze skóry z wstawkami Ultrasuede® Wyposażenie standardowe
– KOŁA Nowy 17″ felgi ze stopów metali lekkich Wyposażenie standardowe
– OPCJE I AKCESORIA
Pakiet LED Wyposażenie standardowe
Pakiet ProPILOT Assist Wyposażenie standardowe
Cena Całkowita 207 650 zł
Wymiary zewnętrzne
Długość 4490 mm
Szerokość 2030 mm
Wysokość 1530 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Moc silnika 217 KM (160 kW)
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm
#nissan #leaf #electric
@Nissan | @polskanissan | @AutoCentrumKropkaPl | @AutoTopnl | @barturban | @CaroSeria | @Adam_Kornacki | @Pertyn | @PatrykMikiciuk | @MarekDrives | @AutoSwiat
5 Comments
Czy te wszystkie ped… elektryki muszą być brzydkie, jak kupa po jagodach? Nie potrafią już robić aut z przyjemną dla oka linią? Powinni dać rysować auta Alfie Romeo i Peugeotowi😉😉😄
W sumie to masz e208 i e2008 😀
Pitolisz trochę banialuki
1 Kto kupuje auto elektryczne aby się ładować na drogich ładowarkach ?
2 Kto rozładowywane auto do zera i potem go ładuje z gniazdka 30 godzin ?
3 Szybkie ładowanie w tym aucie to 100kw/h a nie 50kw/h
4 Przez ogrzewanie spada ci zasięg ? Co za bzdura.
5 kamera 360 to petarda.
6 Z tym Chademo przeginasz !
7 masz gniazdko w domu i ładujesz na płatnych słupkach ? Powaliło cię ?
8 Jedziesz do kumpla z pustą baterią ?
9 Mówisz że to auto miejskie a walisz nim trasy na strzała ?
10 Przykład z teslą na CSS i nie działającym chademo jest z dupy.
11. Do każdej podróży elektrykiem trzeba się przygotować !
12. Ogrzewanie w leaf konsumuje dużo prądu ? Czy ty jeździłeś jakimś innym elektrykiem ?
Człowieku ty nie masz pojęcia o leaf i chyba o innych elektrykach !