ktoś układa Tatry w stertach #shorts
26 października 2022GR Yaris ELECTRIC ku chwale Grety!
27 października 2022Nissan Qashqai e-POWER test PL Pertyn Ględzi
Hybryda, jednak w tym przypadku oznacza to auto elektryczne, ale nie bezemisyjne. Resztę opowiem Wam (przyznaję, dość chaotycznie, bo byłem pod ogromnym wrażeniem).
Test w @CarTests: https://www.youtube.com/watch?v=HuMk_0EgmYc
Do obejrzenia kompletnych sesji zdjęciowych zapraszam na swoją stronę: https://pertyn.com
Fb: https://fb.com/pertynmaciejpertynski
Insta: https://instagram.com/pertyn
Kontakt: zapytajpertyna@pertyn.com
#Nissan #Qashqai #EPOWER #Test #Pertyn
9 Comments
Jechałem najbogatszą wersją. Przecież to autko właśnie wyje. Dodasz mocniej gazu i wyje w niebogłosy. Predkość powyzej 100km/h gaz w podłogę i wyje niemiłosiernie jak gówniane cvt toyoty . Słabo przyspiesza jak na 190 KM . Powyżej stówy idzie to jak krew z nosa , a obroty generatorka nie mają nic wspólnego z uzyskiwaną prędkością😂. To autko na miasto i do kręcenia się wokół komina. Dla emeryta w sam raz. Wentylator kabiny tylko na najniższych obrotach do zniesienia. Już na stopniu drugim chodzi jak odkurzacz. Piano black obrzydliwe . Pokrycie skórą deski ochyda. Wygląda wewnątrz jak chińska zabaweczka. Siedziska z tyłu niskie niewygodne. Bez rewelacji. Fordowski Diesel 2 l pali mniej niż ta hybryda.
Przy całym tym zachwycie nad tym autem to spalanie na poziomie 5,8 jest mimo wszystko niemałe.
Taaa? A jakie powinno byc?
Bo faktyczne spalanie np Priusa w miescie to tez nie jest fantastyczne. Taksówkarz przyznał ze po Warszawie wieczorem przy 5 stopniach z klimą pali wysokie 6. A jeździl naprawdę łagodnie i max 80 km/h na Jerozolimskich.