Kia Sorento – premium bez ceny premium
1 czerwca 2023Skoda Octavia RS iV – czy wtyczka i RS idą w parze?
1 czerwca 2023Trzy elektryki na trasie Warszawa-Kraków. Jeden prawie nie dojechał
Volkswagen ID.3, Nissan Leaf i Kia e-Niro, to samochody elektryczne, które dysponują deklarowanym przed producentów zasięgiem powyżej 300 km. Ale czy rzeczywiście są w stanie tyle przejechać? Zabraliśmy te samochody w trasę z Warszawy do Krakowa. Możecie się zdziwić, jaki był finał.
Chcesz wiedzieć więcej?
– Nasz kanał (subskrypcja): http://www.youtube.com/user/autocentrumkropkapl?sub_confirmation=1
– Nasza strona: http://www.autocentrum.pl/
– Facebook: http://www.facebook.com/AutoCentrumPL
– Instagram: https://www.instagram.com/autocentrum.pl/
Przydatne linki:
– https://www.AutoCentrum.pl/filmy/
– https://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/
– https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/
– https://www.autocentrum.pl/auta/
– https://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/
– https://www.autocentrum.pl/oceny/
– https://www.autocentrum.pl/testy-opinie/
– https://www.autocentrum.pl/usterki/
– https://www.autocentrum.pl/spalanie/
– https://www.autocentrum.pl/vin/
– https://www.autocentrum.pl/dopasuj-auto/krok-1/ (nowa wyszukiwarka samochodów nowych)
#AutoCentrum #Volkswagen #id.3 #Nissan #Leaf #Kia #e-niro #testelektrykow #testsamochodow #porownianie
3 Comments
Można zwiększyć zasięg podwyższając ciśnienie w oponach tak do 3.5 atmosfery
EV widzę jako przejściówkę od aut spalinowych do zeroemisyjnych. Jednak rozwiązaniem docelowym będzie wodór – zeroemisyjne paliwo, ale szybkie do tankowania i pozwalający osiągać większy zasięg. No chyba, że będzie jakaś niesamowita rewolucja w technologii akumulatorów i EV będą mieć zasięg na poziomie 1000 km i ładować się w 5 minut, w co osobiście nie wierzę.
Zasnąłem