Porsche 911 Carrera, czyli pół miliona wypada z toru (TEST PL) | CaroSeria – [Video]
14 maja 2021Fiat 500e 2021 – Urban EV Fashion Statement (ENG) – Test Drive and Review – [Video]
14 maja 2021Fiat 500e 2021 – m̶e̶r̶a̶v̶i̶g̶l̶i̶o̶s̶a̶ creatura (PL) – test i jazda próbna
Nowy Fiat 500e to elektryczna wersja popularnej 500-ki. Produkowany w Tychach Fiat 500 to obecnie tzw. miękka hybryda. Nowy Fiat 500e to model inny niż oferowany w Stanach Zjednoczonych 500e zbudowany w oparciu o wersję 500-ki z 2007 roku. Na pierwszy rzut oka Nowy Fiat 500 to kolejna kuracja odmładzająca istniejącego modelu. Zmienione reflektory, gładki przód i duży znaczek 500, z boku wystające spod maski kierunkowskazy w miejscu małych lampek za nadkolem, z tyłu zmienione lampy i pozbawiony wycięcia na wydek zderzak. Wymiary zmieniły się, ale nieznacznie. Nowy Fiat 500 jest od tradycyjnej 500-ki o 6 cm dłuższy, o 5 cm szerszy i 4 cm wyższy. Rozstaw osi wydłużył się o raptem 2 cm, a pojemność bagażnika się nie zmieniła.
📢 💲Link do kalkulatora OC na Rankomat.pl: https://rankom.at/marekdrives 📢 💲
Formularz do odbioru 150 zł z kodem 💥 MDRI150 💥 (ważny do końca 2021 roku)
https://rankomat.pl/motozwrotka/zgloszenie
Oferta obowiązuje przy zakupie polisy na kwotę min. 500 zł
↔ Fiat 500e wymiary:
✔ długość: 3632 mm
✔ szerokość: 1683 mm
✔ wysokość: 1527 mm
✔ rozstaw osi: 2322 mm
✔ bagażnik: 185 L
💲 Fiat 500e cena od: 95 000 pln
💲 Fiat 500e Icon cena wersji testowej: 160 000 pln
Dziękuję 🏟️ PGE Narodowy 🏟️ za udostępnienie terenu do zdjęć.
https://www.pgenarodowy.pl
🎯 Podoba się? Zasubskrybuj tutaj: https://bit.ly/SubMarekDrives
💥 Możesz mnie śledzić na:
https://facebook.com/marekdrives
Tweets by mwieruszewski
https://instagram.com/marek_drives
📢 📢 Razem z Anią mamy drugi kanał – https://bit.ly/AniaiMarekJada. Opowiadamy tam na luzie o naszej pracy, odpowiadamy na bardziej złożone i powtarzające się pytania, publikujemy pierwsze wrażenia o nowych samochodach, zanim nagramy test. Zajrzyj i jeśli Ci się spodoba, zostaw suba: http://bit.ly/DajNamSuba
🚙 Obejrzyj też:
Abarth 500 https://youtu.be/Uxou_9RXzeE
BMW i3 https://youtu.be/sNe1OmgEwLo
Fiat 500 https://youtu.be/FMo35q-9vq8
Fiat 500L https://youtu.be/Ca-7wu_ll98
Fiat 500X https://youtu.be/vtUjE6g0IJ8
Honda e https://youtu.be/U0QZIz2u6OE
Mazda MX-30 https://youtu.be/xIp17Q4r3sM
MINI Cooper SE https://youtu.be/H2CO4Ghgqa4
Opel Corsa https://youtu.be/AqJPPTCn4kI
Peugeot 208 https://youtu.be/LTuIzQkWzW4
Renault Zoe https://youtu.be/pixd384yOJg
Skoda Fabia https://youtu.be/AhEOU0G1D1U
Smart fortwo EQ https://youtu.be/3DAQdwpIavw
Toyota Yaris https://youtu.be/9buQ3yQA73s
VW e-Golf https://youtu.be/TD993n86spc
VW ID.3 https://youtu.be/OUhglvz-o5s
#MarekDrives #Fiat500e #samochodelektryczny
📌 Dzięki za oglądanie testów na kanale Marek Drives. Jeśli Ci się podobało, być może zainteresują Cię AutoCentrum, Caroseria, Easy Rollin’, Moto doradca, Pertyn Ględzi, Saturday Car Fever, Zachar OFF i Złomnik.
2 Comments
Mam takie przemyślenia odnośnie selektora kierunku jazdy:
1. Przy skrzyni automatycznej używa się tego niezwykle rzadko, a drążek zabiera miejsce. Mało, ale zawsze.
2. Można wybrać bezpośrednio żądany kierunek, nie trzeba „przechodzić” przez bieg wsteczny, gdy zmieniamy z „P” na „D”. I nie mruga wtedy światło wsteczne, żeby nie wystraszyć kogoś w korku 😉
3. Przeważnie jest tak, że aby zmienić na „D”, to drążek trzeba przesunąć do tyłu, więc ten argument intuicyjności jest, w moim odczuciu, naciągany.
Po prostu kwestia przyzwyczajenia. Po jakimś czasie palce będą trafiały same w odpowiedni przycisk. Moim zdaniem taki przyciskowy selektor biegów jest bardzo fajny. Pozdrawiam 😁
PS. Macie bardzo fajną robotę 😁