Mercedes C200, czyli Czego to tak CzeszCzy?! (TEST PL 4K) | CaroSeria – [Video]
25 lutego 2022Peugeot 308 2022 – nowy Król Lew? (PL) – test i jazda próbna – [Video]
25 lutego 2022Peugeot 308 2022 – nowy Król Lew? (PL) – test i jazda próbna
Peugeot 308 trzeciej generacji to rewolucja czy ewolucja? Sam się nad tym zastanawiam. Napisz co sądzisz w komentarzu pod filmem.
🚔🚔🚔Ten samochód zabezpieczysz z Niedźwiedź Lock!🚔🚔🚔
https://www.niedzwiedz-lock.pl/marek-drives
🚦Odwiedź stronę Partnera kanału Marek Drives🚦
Zapisz się na newsletter i otrzymuj powiadomienia o nowych odcinkach mailem:
https://marekdrives.tv/pl
↔ Peugeot 308 2022 wymiary:
✔ długość: 4367 mm
✔ szerokość: 1852 mm
✔ wysokość: 1441 mm
✔ rozstaw osi: 2675 mm
✔ bagażnik: 412-1323 L (PHEV 361-1271 L)
💲 Peugeot 308 cena od: 90 300 pln
💲 Peugeot 308 GT Pack PHEV cena wersji testowej: 189 000 pln
🎯 Podoba się? Zasubskrybuj tutaj: https://bit.ly/SubMarekDrives
💥 Możesz mnie śledzić na:
https://facebook.com/marekdrives
Tweets by mwieruszewski
https://instagram.com/marek_drives
📢 📢 Razem z Anią mamy drugi kanał – https://bit.ly/AniaiMarekJada. Opowiadamy tam na luzie o naszej pracy, odpowiadamy na bardziej złożone i powtarzające się pytania, publikujemy pierwsze wrażenia o nowych samochodach, zanim nagramy test. Zajrzyj i jeśli Ci się spodoba, zostaw suba: http://bit.ly/DajNamSuba
🚙 Obejrzyj też:
Citroen C4 https://youtu.be/QXNRMLGUpnM
Ford Focus https://youtu.be/j3MD0UYZhKU
KIA Ceed https://youtu.be/NY83BBDzbds
Hyundai i30 https://youtu.be/5GaRzeaWA0Y
Mazda3 https://youtu.be/2Nosh8wEVlk
Peugeot 308 GTi https://youtu.be/xuXpJfmx2s4
Seat Leon https://youtu.be/wiEcQzfi-Fs
Suzuki Swace https://youtu.be/xdfwaKcNuNs
Volkswagen Golf https://youtu.be/B2Oo4dtpyFs
#MarekDrives #Peugeot #Peugeot308
📌 Dzięki za oglądanie testów na kanale Marek Drives. Jeśli Ci się podobało, być może zainteresują Cię AutoCentrum, Caroseria, Easy Rollin’, Moto doradca, Pertyn Ględzi, Saturday Car Fever, Zachar OFF i Złomnik.
Spis treści:
0:00 wprowadzenie
1:00 design
4:00 bagażnik
4:45 kanapa
5:25 ADML
7:20 kokpit
9:40 fotele
10:10 wyciszenie
10:30 gama silnikowa
11:25 PHEV zasięg
11:40 zużycie paliwa
11:50 ładowanie
12:25 osiągi
12:45 wrażenia z jazdy
14:08 ceny
14:45 podsumowanie
4 Comments
P.Marku dlaczego pomijacie sprawę awaryjności tych samochodów – chodzi mi dokładnie o sprawę silnika 1,2 pure-tech które żrą olej powodując że po 80,000 są do wymiany.
Gdzie jest ta ekologia 7 litrów . Mój passat 2.0 TDI 5 na trasie i bez tych baterii
I gdzie widzisz problem w tym, że samochod sie otwiera i zamyka sam, bez twojego udziału? To ciebie nie dotyczy, on to robi sam, nie musisz nawet na niego patrzeć, dźwięk możesz wyłączyć, więc cały segment jest robieniem problemów na siłę z super udogodnienia tam, gdzie problemów nie ma. Znowu syndrom jaskiniowca wpuszczonego do cywilizacji.
Bardzo proste: za każdym razem, kiedy przechodzę obok samochodu (takie mam miejsce parkingowe względem furtki) samochód się otwiera i zamyka. To samo, kiedy idę do bramy. Mijam samochód i się otwiera, a następnie zamyka.
W założeniu super, w praktyce nie zawsze działa tak, jak sobie założyli projektanci. Wystarczy możliwość konfiguracji (np. tylko otwieraj/tylko zamykaj/wyłączyć w ogóle) i nie ma problemu.