Stop Cham #965 – Niebezpieczne i chamskie sytuacje na drogach
10 marca 2023Toyota RAV4 GR Sport, czyli przyprawia o dreszcze! (TEST PL/ENG 4K) | CaroSeria
10 marca 2023Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC – Mercedes w cenie Mazdy (PL) – test i jazda próbna
Mercedes-Benz GLC to jeden z bardziej udanych, pod względem sprzedażowym, modeli Mercedesa. Przez ostatnie dwa lata produkcji pierwsza generacja GLC była najlepiej sprzedającym się modelem producenta ze Stuttgartu. Z wprowadzaniem zmian trzeba było zatem uważać, żeby nie zepsuć tego, co klienci lubią. I pewnie dlatego na pierwszy rzut oka można pomyśleć, że druga generacja GLC to kolejny lifting. Ale to tylko złudzenie. Co się zmieniło w GLC X254?
🚦Kupujesz auto używane? Koniecznie sprawdź jego historię na https://bit.ly/MarekAutobaza 🚦
𝗔𝘂𝘁𝗼𝗯𝗮𝘇𝗮 to najdłużej działający w Polsce serwis oferujący 𝘀𝗽𝗿𝗮𝘄𝗱𝘇𝗲𝗻𝗶𝗲 𝗵𝗶𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝗶 𝗽𝗼𝗷𝗮𝘇𝗱𝘂. W przeciwieństwie do rządowej bazy danych tu wystarczy sam numer VIN. Sprawdzenie samochodu przed zakupem to wręcz obowiązek, warto zacząć od serwisu autobaza.pl zrobimy to online bez wychodzenia z domu, bądź nawet w drodze na oględziny upatrzonego pojazdu – za pomocą smartfona. 𝗦𝗽𝗿𝗮𝘄𝗱𝘇𝗲𝗻𝗶𝗲 𝗩𝗜𝗡 dostarcza informacji nie tylko na temat wyposażenia pojazdu, przebiegu, czy archiwalnych zdjęć z poprzednich ogłoszeń podczas których auto było oferowane.
Autobaza weryfikuje również 𝗯𝗮𝘇𝘆 𝗽𝗼𝗷𝗮𝘇𝗱ó𝘄 𝗽𝗼𝘀𝘇𝘂𝗸𝗶𝘄𝗮𝗻𝘆𝗰𝗵 i to z 15 krajów. Jeśli interesuje Cię historia pojazdu, którego kupno rozważasz, sprawdź ją w serwisie AutoBaza. Możesz też zakupić raport z wyceną interesującego Cię samochodu. Dzięki danym z raportu poprawisz swoją pozycję negocjacyjną!
Zapisz się na newsletter i otrzymuj powiadomienia o nowych odcinkach mailem:
https://marekdrives.tv/pl
↔ Mercedes-Benz GLC X254 wymiary:
✔ długość: 4716 mm
✔ szerokość: 1890 mm
✔ wysokość: 1640 mm
✔ rozstaw osi: 2888 mm
✔ bagażnik: 620-1680 L
💲 Mercedes-Benz GLC cena od: 240 100 pln
💲 Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC cena wersji testowej: 326 746,25 pln
🎯 Podoba się? Zasubskrybuj tutaj: https://bit.ly/SubMarekDrives
💥 Możesz mnie śledzić na:
https://facebook.com/marekdrives
Tweets by mwieruszewski
https://instagram.com/marek_drives
📢 📢 Razem z Anią mamy drugi kanał – https://bit.ly/AniaiMarekJada. Opowiadamy tam na luzie o naszej pracy, odpowiadamy na bardziej złożone i powtarzające się pytania, publikujemy pierwsze wrażenia o nowych samochodach, zanim nagramy test. Zajrzyj i jeśli Ci się spodoba, zostaw suba: http://bit.ly/DajNamSuba
🚙 Obejrzyj też:
Audi Q5 https://youtu.be/UDkGY0PPnSo
BMW X3 https://youtu.be/1ZTMLEENsZw
Jaguar F-Pace https://youtu.be/1yNDjII99i4
Lexus NX https://youtu.be/LdWL2eFM5II
Mercedes-Benz GLC https://youtu.be/cpo_Mc4xRgc
Porsche Macan https://youtu.be/0ZTi82C6gKI
Volvo XC60 https://youtu.be/X5iO6rB3tLA
#MarekDrives #Mercedes #MercedesGLC
📌 Dzięki za oglądanie testów na kanale Marek Drives. Jeśli Ci się podobało, być może zainteresują Cię AutoCentrum, Caroseria, Easy Rollin’, Moto doradca, Pertyn Ględzi, Saturday Car Fever, Zachar OFF i Złomnik.
Rozdziały:
0:00 wprowadzenie
0:30 design
1:40 bagażnik
2:45 kanapa
3:45 kokpit
7:00 pozycja za kierownicą
8:30 jakość wnętrza
8:55 gama silnikowa
9:40 osiągi
10:15 wrażenia z jazdy
12:20 wspomaganie kierowcy
12:40 test w terenie 4MATIC
13:45 reflektory
14:15 ceny
14:40 podsumowanie
6 Comments
witam jak Pan porówno go ro lexusa rx ? jesli chodzi o jakość i gabaryty ? własnie dostałem wycenę na dobrze doposażone glc 300e i wychodzi 380tys za 400 jest lexus rx 450h.
RXem jeszcze nie jeździłem, ale RX to konkurent GLE, a GLC konkuruje z NXem.
https://youtu.be/LdWL2eFM5II
@Marek Drives witam podchodzac zdroworozsądkowo glc przy gorszym wyposażeniu kosztuje tylko 30tys mniej niż rx450h , tzn lexus daj duży upust ale patrząc co dostaję w przybliżonej cenie to rx mi się bardziej opłaca do tego powinien być odrobinę większy
Miałem okazję ostatnio testować dokładnie taki model przez kilka dni. Bardzo fajne auto, zdecydowanie dużo plusów. Cisza silnika i wnętrza, dynamika diesla, płynność skrzyni biegów, przestronność itd. Znalazłem jednak dwa minusy, w tym jeden dość poważny. Brak adaptacyjnego tempomatu w aucie premium, które jest super wyposażone to jest nieporozumienie. Zgoda, można dokupić Distronica, więc to taki mały minus. Ale taka konfiguracja zadziwia. Druga sprawa to HOLD. Czy ktoś wypowiadał się o działaniu tej funkcji ? W założeniu 1 naciśniecie hamulca to hamowanie, a naciśnięcie głębiej włącza funkcję hold. Działanie tego to jest lipa. Naciskanie hamulca, płytko nic nie daje, głęboko działa różnie raz łapie, więcej razy nie. Czasem musiałem naciskać 3 razy pedał a czasem ruszyć i nacisnąć dwa razy. W moim prostym vw t-rock działa to magicznie dobrze i jestem w szoku, że w GLC działa to tak fatalnie. Jezda w poznańskich korkach to była męka. Niby automat, ale bez holda który działa to jest tylko 50% luksusu. Jeszcze jedna ciekawostka. Chciałem zamówić GLC w jednym z salonów w województwie Dolnośląskim, panowie uprzejmie odpowiedzieli mi w kwietniu 2023, że nie mają już aut na ten rok. Do tego przewidują dwie podwyżki ceny, więc nawet ceny nie gwarantują. Może wynikało to z tego, że zapytałem o model niewyposażony do poziomu 400 tys, tylko taki jaki mi odpowiadał za ok 280 tys. Zaiste dziwne, chyba tak źle, ze sprzedażą GLC chyba nie jest 🙂
Z tym Auto Hold to kwestia przyzwyczajenia, ale rzeczywiście zdarzają się sytuacje, kiedy trzeba „poprawić”.
Tylko Mazda